Ja, helt enig.Hovedet skrev:Det pisser dæleme også mig af i den forstand, at jeg simpelthen ikke kan døje det misfoster, som den klub er. Dog ærgrer jeg mig mere over KEPs fejl og Hradesckys superredning til sidst. Jeg ville hellere have haft point end Agger udvist.sulakvelidze skrev:Jeg synes, det er meget fint, at Risgård sætter ord på årsagen til det manglende røde kort. For selvfølgelig turde den dommer ikke dømme det. Og forskellen på Risgårds udtalelse og Glens spin er, at Glens spin var et forsøg på at svække AaB fremover med DBUs hjælp. Det er Risgård jo slet ikke ude i her.Hovedet skrev:sulakvelidze skrev:Du behøver ikke en dommersagkyndig til at forklare, hvoror den ikke giver udvisning. Risgård rammer jo hovedet på sømmet helt præcist:Funky skrev:Hvordan helvede kan en stempling med strakt ben på siden af en modstanders KNÆ give andet end direkte rødt?!?!?!? Kan en dommersagkyndig (ikke Milton, han tæller ikke længere...) give en forklaring??Hajen skrev:kan Disciplinærudvalget ta' Agger's stempling op som en sag, nu hvor dommeren indrømmer, at han ikke så stemplingen (som han så kun ville gi' gult nu han så den igen og igen..)
"Han rammer ihvertfald ikke bolden, og en stempling så langt oppe på benet, den øh...nu skal jeg passe på, hvad jeg siger. Men dommeren var ihvertfald bange for at give ham det røde kort, og det havde vi egentlig også forventet."
Det er så til gengæld også noget pjat og formatløst at begive sig ud i den slags implicitte anklager. Vi husker jo også vores harme sidste år, da Riddersholm skulle i gang med at spinne over Würtz´s håndbold i Odense. Desuden var der så kort tid tilbage, at et rødt kort til Agger næppe havde gjort nogen forskel resultatmæssigt. Der er ikke lige præcis dén situation, jeg ærgrer mig over efter kampen.
http://www.bt.dk/superligaen/aaber-efte ... gger-roedt" onclick="window.open(this.href);return false;
Og nej, et rød kort havde ikke ændret resultatet. Men derfor pisser det mig alligevel af, at det ikke blev dømt.
Og i øvrigt enig med dem, der ser med fortrøstning på dette nederlag. Når vi endelig skulle tabe til BIF igen, foretrækker jeg suverænt denne kamp frem for en af de tre i sidste sæson eller den i foråret 2011. Så på den måde er timingen ikke værst. Det nederlag måtte jo komme en dag.
Og AaB skal nok høste point igen. Der er kun tre point til nedrykningsstregen, men frygten for den har jeg slet ikke. Spillet går den rigtige vej, og vi skal nok hente sejre nok til at holde vinterpause med tryghed i sindet. Om vi så er for langt fra medaljekampen til den tid, er en anden sag.