AaB 85 95 99 08 skrev:Fedt med lidt marginaler for en gangs skyld og vigtigt med tre point. Med det spil, vi viser, er vi dog et sted, hvor der bør være fuld fokus på nedrykningsstregen. Vi skaber jo så endeligt få chancer - første skud på mål efter godt 30 minutter - og er så uendeligt ineffektive, når chancerne endeligt opstår.
Til gengæld fedt, at Nicolai Larsen igen viste sit gamle jeg og leverede en brandkamp. Klart banens bedste. Og selvom vi lod dem skabe en del farlige situationer, synes jeg faktisk, bagkæden gjorde det fornuftigt.
Risgård var klart banens ringeste. Han har i det hele taget leveret en forfærdelig sæson. Ham må der helt bestemt blive arbejdet på at få fundet en afløser for i næste vindue (ud over et par angribere).
WOW... kigger du stadig kun nedad...???
Den eneste streg jeg kigger på er stregen ved 4. pladsen som giver Europæisk fodbold næste år også... Vi har I alle kampe skabt store chancer (også igår) men være uskarp.
Mod Rio Ave, Kiev og igår vidste at hvis vi bliver ved med at kæmpe og tro på tingene så kommer der noget succes når kampen er over...
Spillet begynder (på en almindelig GRÆS bane) at ligne noget fra sidste sæson... begynder vi at finde noget skarphed foran målet så venter der MANGE point i dette efterår til os...
Vi ved vores sejre kommer i stimer... kan godt se at drengene tager fuld hus i dette efterår i Ligaen, og også formår at spille sig videre i Europa (ser 4-5 point mere til os her)