Jeg har en ide/fornemmelse om, at Paddy bliver kørt i stilling til at overtage 6'er positionen på sigt. Hvis Augo holder det niveau han har vist i de kampe han har fået i denne sæson og han er tilfreds med sin rolle i truppen, så tror og håber jeg der mindst er én sæson mere i ham. Men når dagen kommer, hvor Augo indstiller karrieren tror jeg Paddy bliver førstereserve til Wurtz og viceanfører. Holder Wurtz sit nuværende niveau burde der være en 3-4 sæsoner i ham. Til den tid kan Paddy så overtage Wurtz rolle som 6'er og anfører.Arendt skrev:Truppen kunne godt bruge en ung 6'er på midtbanen, som kan udvikle sig til at blive for god til Superligaen. Det samme gælder 8'er positionen, hvor vi har brug for aflastning af Risgård.
Derudover kunne David Boysen være spændende, da han har den kreativitet, som vi efterlyser. Vi har manglet kantspillere i denne sæson. I forhold til en ny angriber, så har vi allerede 5 i truppen. Hvis vi skal have en ny angriber, så skal vi af med SF.
Ovenstående er selvfølgelig ikke ensbetydende med, at vi ikke skal fylde op med unge- og 1. div. spillere på diverse pladser. Gaarde kan selvfølgelig også få jackpot og skaffe os den nye John Obi Mikel, så giver ovenstående ide/fornemmelse ikke meget mening hvis det sker