Åhh Mike, du er sgu skøn. Sætter gamle citater ind i en ny kontekst når dine slidte argumenter er opbrugt som i overståede og inddragelse af snakken om "Hadets kamp". Er det for at forlænge debatten med så åbenlyse provokationer? Hvad er dit mål egentlig med debatten, at overbevise os om at FCM har den bedste talentudvikling eller at pisse flest folk af?Mike80 skrev:"Jeg er så uvidende at jeg har let til latter og kan mærke, at jeg slet ikke er så klog som dig, så jeg bliver nød til at stoppe debatten for mit vedkommende her. Beklager, men jeg kan ikke følge med"Danni skrev:Nu håber jeg sku' det er overstået og tak for det!!
Vi har den bedste ungdomsafdeling! - Jamen i har jo ikke så mange u-landsholdsspillere som andre klubber...
Det er lige meget, det er kun slutprodukt der tæller! - Jamen i har jo heller ikke så mange der har spillet i jeres ungdomsafdeling på A-landsholdet, som andre klubber...
Det er lige meget, vores slutprodukt er bedst! - Jamen kan du så ikke fortælle hvad det der slutprodukt er?
Nej. Vi har solgt ungdomsspillere for flest penge det sidste år! - Arh.. har FCK ikke solgt en enkelt spiller til et større beløb end beløbet på alle dem i har solgt til sammen?
Altså.. Jamen det salg tæller ikke! - Nå okay, hvordan tæller man så sammen?
Vi har sagt nej til bud på 3 akademispillere til sammenlagt 40 mil., og de skal tælles med! - Så det er sådan det skal tælles sammen... Hvad har andre klubber afvist af bud?
Det er fakta at ingen har modtaget bud på deres spillere, så høje som dem FCM har fået. - Okay. De der FCM-talenter må virkelig have vundet meget i tidens løb.
Vores 1988-årgang er den bedste! - Ja, den er rigtig god, hvad med de andre årgange?
Vores 1988-årgang er den bedste! - Kan man sammenligne klubberne på et andet parameter?
Vi har solgt for det største beløb indenfor det sidste år! - Jamen havde FCK ikke... Nå nej, det er også rigtigt... Jamen så må vi konkludere, at FCM må være de bedste...
Jeg var sgu ved at blive vanvittig:)
Du skal ikke beklage over for mig ihvertfald! Din opfattelse af debattens gennemgang og mine argumenter er yderst underholdende...
Mike
Nu graver du nok et eller andet gammelt citat frem, angreb er jo som sagt det bedste forsvar.