Superliga 2014/2015

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Superliga 2014/2015

Indlæg af doukas » 10. nov 2014, 08:11

Mike80 skrev:
Danni skrev:Nu håber jeg sku' det er overstået og tak for det!!

Vi har den bedste ungdomsafdeling! - Jamen i har jo ikke så mange u-landsholdsspillere som andre klubber...

Det er lige meget, det er kun slutprodukt der tæller! - Jamen i har jo heller ikke så mange der har spillet i jeres ungdomsafdeling på A-landsholdet, som andre klubber...

Det er lige meget, vores slutprodukt er bedst! - Jamen kan du så ikke fortælle hvad det der slutprodukt er?

Nej. Vi har solgt ungdomsspillere for flest penge det sidste år! - Arh.. har FCK ikke solgt en enkelt spiller til et større beløb end beløbet på alle dem i har solgt til sammen?

Altså.. Jamen det salg tæller ikke! - Nå okay, hvordan tæller man så sammen?

Vi har sagt nej til bud på 3 akademispillere til sammenlagt 40 mil., og de skal tælles med! - Så det er sådan det skal tælles sammen... Hvad har andre klubber afvist af bud?

Det er fakta at ingen har modtaget bud på deres spillere, så høje som dem FCM har fået. - Okay. De der FCM-talenter må virkelig have vundet meget i tidens løb.

Vores 1988-årgang er den bedste! - Ja, den er rigtig god, hvad med de andre årgange?

Vores 1988-årgang er den bedste! - Kan man sammenligne klubberne på et andet parameter?

Vi har solgt for det største beløb indenfor det sidste år! - Jamen havde FCK ikke... Nå nej, det er også rigtigt... Jamen så må vi konkludere, at FCM må være de bedste... :)

Jeg var sgu ved at blive vanvittig:)
"Jeg er så uvidende at jeg har let til latter og kan mærke, at jeg slet ikke er så klog som dig, så jeg bliver nød til at stoppe debatten for mit vedkommende her. Beklager, men jeg kan ikke følge med"

Du skal ikke beklage over for mig ihvertfald! Din opfattelse af debattens gennemgang og mine argumenter er yderst underholdende...

Mike
Åhh Mike, du er sgu skøn. Sætter gamle citater ind i en ny kontekst når dine slidte argumenter er opbrugt som i overståede og inddragelse af snakken om "Hadets kamp". Er det for at forlænge debatten med så åbenlyse provokationer? Hvad er dit mål egentlig med debatten, at overbevise os om at FCM har den bedste talentudvikling eller at pisse flest folk af?

Nu graver du nok et eller andet gammelt citat frem, angreb er jo som sagt det bedste forsvar.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Mike80
1. div
1. div
Favoritspiller: Søren Skriver

Indlæg af Mike80 » 10. nov 2014, 09:43

doukas skrev:
Mike80 skrev:

Vi har den bedste ungdomsafdeling! - Jamen i har jo ikke så mange u-landsholdsspillere som andre klubber...

Det er lige meget, det er kun slutprodukt der tæller! - Jamen i har jo heller ikke så mange der har spillet i jeres ungdomsafdeling på A-landsholdet, som andre klubber...

Det er lige meget, vores slutprodukt er bedst! - Jamen kan du så ikke fortælle hvad det der slutprodukt er?

Nej. Vi har solgt ungdomsspillere for flest penge det sidste år! - Arh.. har FCK ikke solgt en enkelt spiller til et større beløb end beløbet på alle dem i har solgt til sammen?

Vi har sagt nej til bud på 3 akademispillere til sammenlagt 40 mil., og de skal tælles med! - Så det er sådan det skal tælles sammen... Hvad har andre klubber afvist af bud?

Det er fakta at ingen har modtaget bud på deres spillere, så høje som dem FCM har fået. - Okay. De der FCM-talenter må virkelig have vundet meget i tidens løb.

Vores 1988-årgang er den bedste! - Ja, den er rigtig god, hvad med de andre årgange?

Vores 1988-årgang er den bedste! - Kan man sammenligne klubberne på et andet parameter?

Vi har solgt for det største beløb indenfor det sidste år! - Jamen havde FCK ikke... Nå nej, det er også rigtigt... Jamen så må vi konkludere, at FCM må være de bedste... :)

"Jeg er så uvidende at jeg har let til latter og kan mærke, at jeg slet ikke er så klog som dig, så jeg bliver nød til at stoppe debatten for mit vedkommende her. Beklager, men jeg kan ikke følge med"

Du skal ikke beklage over for mig ihvertfald! Din opfattelse af debattens gennemgang og mine argumenter er yderst underholdende...

Mike
Åhh Mike, du er sgu skøn. Sætter gamle citater ind i en ny kontekst når dine slidte argumenter er opbrugt som i overståede og inddragelse af snakken om "Hadets kamp". Er det for at forlænge debatten med så åbenlyse provokationer? Hvad er dit mål egentlig med debatten, at overbevise os om at FCM har den bedste talentudvikling eller at pisse flest folk af?

Nu graver du nok et eller andet gammelt citat frem, angreb er jo som sagt det bedste forsvar.
Go selvironi! Først et personlig angreb, og så lige sørge for at være på forkant med at jeg nok tænker angreb som det bedste forsvar.. Haha... Åhh Doukas.. :)

Men ja, angreb er det bedste forsvar! Det vel også derfor nogle brugere har brug for at indlede deres indtog i debatten med argumenter som: "Det første du sagde var så dumt at jeg slet ikke kunne høre resten! -Jeg blev faktisk resistent så dumt var det" Hvorefter argumenter som: "Dine argumenter er så dårlige og barnlige, at dit niveau slet ikke kan tages seriøst herinde" eller "du kunne have valgt at lande et kompromi så du havde reddet æren men nu du dum fordi du stadig er af en anden overbevisning".. Jo, angreb er det bedste forsvar! Især hvis du som man siger er så nedslidt i sine andre argumenter at det bliver pinligt åbenlyst..

Dine indlæg hænger sgu egentligt meget godt sammen med tingenes gang herinde IMO! Jeg tror ikke det fysisk muligt, at komme med et argument, hvori FCM har gjort det bedre end AaB inden for alverdens emner uden at det herind (for nogle brugere) vil blive opfattet, som det du kalder "åbenlys provokation"..

Ps. Håber jeg lever op til forventninger om gamle citater?

Mike

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 10. nov 2014, 10:18

Mike80 skrev:
doukas skrev:
Mike80 skrev:

Mike

Go selvironi! Først et personlig angreb, og så lige sørge for at være på forkant med at jeg nok tænker angreb som det bedste forsvar.. Haha... Åhh Doukas.. :)

Men ja, angreb er det bedste forsvar! Det vel også derfor nogle brugere har brug for at indlede deres indtog i debatten med argumenter som: "Det første du sagde var så dumt at jeg slet ikke kunne høre resten! -Jeg blev faktisk resistent så dumt var det" Hvorefter argumenter som: "Dine argumenter er så dårlige og barnlige, at dit niveau slet ikke kan tages seriøst herinde" eller "du kunne have valgt at lande et kompromi så du havde reddet æren men nu du dum fordi du stadig er af en anden overbevisning".. Jo, angreb er det bedste forsvar! Især hvis du som man siger er så nedslidt i sine andre argumenter at det bliver pinligt åbenlyst..

Dine indlæg hænger sgu egentligt meget godt sammen med tingenes gang herinde IMO! Jeg tror ikke det fysisk muligt, at komme med et argument, hvori FCM har gjort det bedre end AaB inden for alverdens emner uden at det herind (for nogle brugere) vil blive opfattet, som det du kalder "åbenlys provokation"..

Ps. Håber jeg lever op til forventninger om gamle citater?

Mike
Fatter ikke helt hvad du skriver. Hvor i det citeret kommer jeg med et personligt angreb på dig? Jeg anfægter din generelle debatstil og intet om din person, det er altså noget andet end at grave gamle citater fra andre diskussioner frem for at underminerer andre debattører i, hvis du kan se den forskel? Hver eneste gang man beder dig om at forholde dig til enten din debatstil eller relevante argumenter skyder du på alle andre debattøre, hvis indlæg du iøvrigt tillægger overdrevent betydning som set i ovenstående i din brug af dumt, "buhu, de andre er også slemme, ergo er det ok jeg også er det" eller du undlader slet og ret at svare.

Det er jo ikke når du argumenter for FCM det bliver en åbenlys provokation, men når du bruger gamle citater i en ny kontekst eller kommer med slet skjulte svinere, men hey, hvad ved jeg? Vi på debatside er jo bare nogle gamle ignorante nordjyske tosser der ikke vil eller kan fatte hvilken prægtigt klub FCM er. Og det er bare skide synd for dig Mike. Jeg føler virkelig med dig. Nu er du i din ret til at gå hjem til ulvegraven og fortælle alle om hvor fatsvage vi er og hvordan vi kun mener at vi selv gør det godt. Sådan er vi nemlige herinde.

Hvis du føler dig så dårligt behandlet herinde, hvorfor bliver du så ved med at skrive, og du fik vist ikke svaret på hvad dit mål med debatten var?

Mon ikke du starter dit næste indlæg med enten #selvironi #dobbeltmoralsk #haha eller et gammelt citat?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 10. nov 2014, 12:29

Med håb om at bringe denne tidligere så glimrende tråd tilbage på sporet vil jeg bringe den sædvanlige sang om mediernes kollektive stådolk over Brøndby IF.

Op til (og, bizart nok også efter!) kampen i Hobro blev der snakket meget om at det var "et forandret" Brøndby-hold, der havde forbedret sig meget siden deres forrige lussing på Amerikavej, og det er da også rigtigt nok. Men hvorfor var der ikke bare ÈN eneste journalist, der påpegede det faktum, at Brøndby siden da har hentet tre nordiske landsholdsstartere til truppen? Prøv at tilføj Simon Kjær, Marcus Rosenberg og Ola Toivonen til Hobros start-11 - så skal de sgu også nok rykke sig lidt i løbet af et par måneder!

Næste kapitel i min svada - Per Rud vælger at krydre en i forvejen herlig BIF-bizar weekend med en udmelding om at Brøndby simpelthen har takket nej til Nicklas Bendtner. Udover det indlysende barnligt-desperate niveau i den historie vil jeg tillade mig at poste et af den skaldede hævner fra Falsters mest priceless citater: "Hver gang der er er en agent, der vil promote sin spiller, bliver vi nævnt. Jeg kommenterer aldrig på konkrete navne. " (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... aerkninger" onclick="window.open(this.href);return false;)

Kære danske sportsjournalister: Hvornår begynder I at stille bare nogle enkelte kritiske spørgsmål til Brøndby IF? Hvornår begynder I at kræve lidt resultater af deres 100 millioner kroner dyre trup? Hvornår begynder I at påpege den gabende dobbeltmoral i den usle klub på motorvejssammenfletningen?

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 10. nov 2014, 12:50

Yankee skrev:Med håb om at bringe denne tidligere så glimrende tråd tilbage på sporet vil jeg bringe den sædvanlige sang om mediernes kollektive stådolk over Brøndby IF.

Op til (og, bizart nok også efter!) kampen i Hobro blev der snakket meget om at det var "et forandret" Brøndby-hold, der havde forbedret sig meget siden deres forrige lussing på Amerikavej, og det er da også rigtigt nok. Men hvorfor var der ikke bare ÈN eneste journalist, der påpegede det faktum, at Brøndby siden da har hentet tre nordiske landsholdsstartere til truppen? Prøv at tilføj Simon Kjær, Marcus Rosenberg og Ola Toivonen til Hobros start-11 - så skal de sgu også nok rykke sig lidt i løbet af et par måneder!

Næste kapitel i min svada - Per Rud vælger at krydre en i forvejen herlig BIF-bizar weekend med en udmelding om at Brøndby simpelthen har takket nej til Nicklas Bendtner. Udover det indlysende barnligt-desperate niveau i den historie vil jeg tillade mig at poste et af den skaldede hævner fra Falsters mest priceless citater: "Hver gang der er er en agent, der vil promote sin spiller, bliver vi nævnt. Jeg kommenterer aldrig på konkrete navne. " (http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... aerkninger" onclick="window.open(this.href);return false;)

Kære danske sportsjournalister: Hvornår begynder I at stille bare nogle enkelte kritiske spørgsmål til Brøndby IF? Hvornår begynder I at kræve lidt resultater af deres 100 millioner kroner dyre trup? Hvornår begynder I at påpege den gabende dobbeltmoral i den usle klub på motorvejssammenfletningen?
Per Rud.....den mand er unik på alle de forkerte måder. Jeg har ingen sympati for Brøndby overhovedet og ønsker dem alt dårligt, men jeg har alligevel respekt for deres historie og position som en storklub med masser af supportere og ambitioner, hvilket jeg synes er godt for dansk fodbold.
Det undrer mig derfor helt vildt, hvad fanden en mand som Per Rud laver i den stilling i en klub som Brøndby. Hans stilling er vel en af de højeste i fodbold Danmark og der sidder Per Rud, som gang på gang ikke kan forstå at han ikke længere er i Herfølge boldklub, som banemand, bolddreng, opkridter whatever altmulig mand.
Det er så tydeligt at han er helt starstruck af at have muligheden for at blive nævnt i samme sætning som Bendtner og deslige, at han simplthen må sige det offentligt.
Ved nærmere eftertanke er han sgu nok ikke unik, tværtimod helt igennem gennemsnitlig leverpostej, som ikke selv kan begribe hvilken position han har.
Hvis Brøndby igen bliver noget i dansk fodbold, bliver de det helt sikkert på trods af ham og ikke på grund af ham.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 10. nov 2014, 12:51

Yankee skrev:Med håb om at bringe denne tidligere så glimrende tråd tilbage på sporet vil jeg bringe den sædvanlige sang om mediernes kollektive stådolk over Brøndby IF.

Der må være stille på kontoret, når du har tid og overskud til at smide så velskrevet et indlæg sammen der i den grad rammer hovedet på sømmet. Mediernes dækning af Brøndby er simpelthen så farvet og forskruet at det er ufatteligt, at der ikke bare er et enkelt medie eller en enkelt journalist, der råber op.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 10. nov 2014, 13:12

Szymanovski som de sidste år skrev kontrakt med, er godt nok elendig pt. Der var fremme om en pris omkring 18 mio kr. Sandhedsvidnet Per Rud sagde godt, at de ikke havde givet så meget. Men det er godt nok en deroute han er på, selv Zelinski derouten var mindre stejl.

Men det er forunderligt at pressen gerne giver spalteplads til alle BIFs indkøb eller tanker, men på ingen måder er kritisk overfor udbyttet. Da det gik sortest for BIF(for et par år siden) var de godt nok hele tiden på nakken af dem med de dårlige resultater. Men hvor længe bliver de ved man synge med på sangen om, at de skal have tid til at spille sammen.

Jeg tror, at Thomas Frank bliver fyret til vinter, hvis ikke de har minimum 25 point(SønderjyskE hjemme, FCN ude og SIF hjemme. 21 point i dag). Problemet for Frank er, at hvis jeg sad i bestyrelsen så ville jeg ikke kunne forstå, at man havde fået Agger og mere end 1 år til at spille holdet sammen, hvorfor kan man ikke se et koncept i spillet og hvorfor skal man igen opleve "stort" nederlag til Hobro, som man ikke kan se, at man kan tabe til ?
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 10. nov 2014, 13:17

Det kan vel dårligt undre. Såvidt jeg husker blev det heller ikke rigtigt påtalt da de sagde der skulle bygges omkring egne talenter og suppleres udefra. Det blev jo fuldstændig ignoreret da man så begyndte at gå shop amok rundt omkring i verden.

Gad dog vide hvor stor tålmodigheden er for JBA? BIF vinder hvertfald ikke i år, guldet ender uden tvivl i Herning. Men det bliver jo ikke nødvendigvis nemmere for dem næste år. Tværtimod næsten.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 10. nov 2014, 13:22

Ifht deres indkøb har han jo heller ikke haft den bedste hånd, Per Rud. Spillere som Semb Berge, Rashani, Szymaniwski, Hasani, Almeback og også Elmander ligner deciderede fejlkøb. Jeg er klar over at der er mere råd til fejl når der er penge til rådighed, men det er da imponerende de ikke har fået mere ud af de mange penge, men istedet har hældt dem i så mange nulbonner at selv Magnus Perhsson og Carsten V ikke ville kunne følge med
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Indlæg af Gnu » 10. nov 2014, 13:46

Per Rud er simpelthen et kapitel for sig i dansk fodbold. En lille dreng, som ved et lykketræf har fået et større job end evnerne rækker til, og så ved han slet ikke hvad han skal stille op med det, eller hvordan man bære jobbet med stil. Så det ender ofte med tåbelig galpen op og evig søgen efter bekræftelse på bedste FCM-maner og du har en decideret komisk figur.

Han minder mig altid om Lotto-Henrik fra Hirtshals. En mand med et dødssygt job, som pludselig scorer gevinsten, og så millionerne bare bruges på hjemmebar, grimme biler tribal-tatoveringer og nye Iceman T-shirts.

Per Rud - Når skidt kommer til ære.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 10. nov 2014, 14:08

Jeg er helt overbevist om at I tilskriver Per Rud alt for megen ære.

Nuvel, jeg medgiver at han er piv hamrende morsom at følge når han sejler rundt og slet ikke kan finde ud af sine egne spins mere (den ene uge skal der satses på talenter den næste uge købes alt over 32 som har + 10 landskampe for deres respektive land + den ene formiddag taler han om transfersnak med den og den og samme eftermiddag siger han at han ikke vil udtale sig om konkrete emner osv osv osv osv). JO han er sjov og den ære skal han have.

Men så tror jeg ikke der er så meget mere i ham end det. Jeg tror at han er den perfekte person til den rolle han skal have, nemlig at stå som marionetfigur med en hånd oppe i rumpen ført af Aldo Petersen og Vennerne. Det er jo så åbenlyst at han ikke aner hvad han laver at det må være det eneste der kan være sandheden.
Bare se da snakken om Agger blev alvorlig. Der gav han (Per Rud) sig selv mundkurv på og henviste blankt til Aldo P og venner til at udtale sig. Det havde han ikke selv mandat til.

Per Rud er bare "sat" i den stol til at "agere" sportschef. Og ikke mere end det. Det er pengemændene som styrer det hele. Jeg tror ikke Per har meget at sige. Og til en sådan post kan de jo ikke finde en over Per Ruds niveau. En Lynge eller Gaarde type - eller en anden person med bare en smule selvrespekt - ville jo aldre finde sig i at være en marionetdukke i den grad.

Det er jeg sikker på.

Mht medierne: Jeg havde ikke mulighed for at følge med i Hobro - BIF på TV i går så jeg sad og fulgte lidt med på telefonen. Det som slog mig var at da kampen blev fløjtet af var de i medierne stort set ikke nævnt et eneste sted at Hobro havde smadret BIF 3-0. Der stod KUN omtalt at Agger var skadet.
Jeg er sku da ligeglad med den hjernedøde klaphat til Agger. Jeg vil sku da vide noget mere om kampens forløb og hvordan BIF igen, igen løb direkte ind i Hobros skarpe sværd (varmt tillykke til Hobro i øvrigt - godt gået).

Det er pinligt det der leveres fra mediernes side.....
Bienvenu Bassogog!

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 10. nov 2014, 14:39

Mike80 skrev:Lad os ikke spilde hinandens tid yderligere! -For go ordens skyld vil jeg dog igen lige præciserer dine igen noget alternative konklusioner,! Selvom du uden tvivl har en selvopfattelse som kongen af Debatside.dk kan det nu stadig godt lade sig gøre ikke at spilde mere tid på argument resistent uden ligefrem at bekendtgøre et exit herinde?! Det findes "ignorer bruger" til den slags... Lykke til;) (taktisk smiley)

Mike
Den bider ikke på mig, dén provokation og dine øvrige trollerier, Mike. Så jeg nøjes med igen at konstatere, at du ikke kan/vil svare på helt enkle spørgsmål og på indlægget fra Pastorius.

Kongen af debatside.dk er i min verden i øvrigt Provsten. Er du i tvivl om hvorfor, så find Dansk Mester 2014-tråden og se, hvem der først sagde, at den var hjemme.

Men øv…nu er jeg jo alligevel på din ignoreliste, så dette er jo også spild af tid.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 10. nov 2014, 14:48

Maglau skrev:

Per Rud.....den mand er unik på alle de forkerte måder. Jeg har ingen sympati for Brøndby overhovedet og ønsker dem alt dårligt, men jeg har alligevel respekt for deres historie og position som en storklub med masser af supportere og ambitioner, hvilket jeg synes er godt for dansk fodbold.
Det undrer mig derfor helt vildt, hvad fanden en mand som Per Rud laver i den stilling i en klub som Brøndby. Hans stilling er vel en af de højeste i fodbold Danmark og der sidder Per Rud, som gang på gang ikke kan forstå at han ikke længere er i Herfølge boldklub, som banemand, bolddreng, opkridter whatever altmulig mand.
Det er så tydeligt at han er helt starstruck af at have muligheden for at blive nævnt i samme sætning som Bendtner og deslige, at han simplthen må sige det offentligt.
Ved nærmere eftertanke er han sgu nok ikke unik, tværtimod helt igennem gennemsnitlig leverpostej, som ikke selv kan begribe hvilken position han har.
Hvis Brøndby igen bliver noget i dansk fodbold, bliver de det helt sikkert på trods af ham og ikke på grund af ham.

:thumbsup: for at bringe tråden tilbage på sporet - og endda gøre det med lidt Brøndby-bashing. Den slags er altid godt.

Per Rud er også en gåde for mig. Og det samme med deres informationschef Anders Bay. Begge er formentlig højt lønnede, men de lader også til at være rasende inkompetente - med Kasper Kusk-blamagen sidste vinter som det helt store bevis.

Jeg ser det derfor som positivt, at Brøndby holder fast i Per Rud. Det vidner om, at klubben stadig ledes af ignoranter, der tror, at alene klubbens fortid og navn skaber succes. Det hele skal nok komme af sig selv, uanset hvem der styrer tøjlerne.

Mon dog ikke, at Jan Bech Andersen er den, der bestemmer (næsten) det hele nu. Klubben ville være død uden hans første indsprøjtning, og uden nummer to kunne den ikke føre det liv på luksusklassen, som den med de mange indkøb forsøger at gøre. Det vil derfor være en vidunderlig fryd at se dem floppe totalt igen og høre dem forklare et nyt gigantisk underskud for 2014. Var det noget nær en halv milliard, der var røget over en femårig periode? Og stadig vrøvler de om snarligt overskud uden transfer.

Brøndby er lige nu nøjagtigt lige så elendigt ledet som under de kaotiske år med manglende udbetaling af løn og dødedans på randen af afgrunden. Eneste forskel er bare, at en ny milliardær er trådt til efter Kasi-Jesper og har sikret, at de kan overleve på trods af deres grotesk dårligt ledede fodboldklub. Og det bliver de desværre ved med, så længe Jan Bech Andersen synes det er fedt at hive enorme summer op af sin egen lomme i sin hobby med at spille FM med rigtige penge.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 10. nov 2014, 15:15

Anders Bay. Havde helt glemt ham. Da han blev ansat, var han ude med en udtalelse om, at "de ikke vidste hvad sådan en som han kostede"(pænere formuleret).

Man hører ham slet ikke i medierne og det er underligt, når man ansætter så stort et navn.

Så han må da også snart ryge.
- FlæskeFrank

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 10. nov 2014, 15:36

astonvilla skrev:Jeg er helt overbevist om at I tilskriver Per Rud alt for megen ære.

Nuvel, jeg medgiver at han er piv hamrende morsom at følge når han sejler rundt og slet ikke kan finde ud af sine egne spins mere (den ene uge skal der satses på talenter den næste uge købes alt over 32 som har + 10 landskampe for deres respektive land + den ene formiddag taler han om transfersnak med den og den og samme eftermiddag siger han at han ikke vil udtale sig om konkrete emner osv osv osv osv). JO han er sjov og den ære skal han have.

Men så tror jeg ikke der er så meget mere i ham end det. Jeg tror at han er den perfekte person til den rolle han skal have, nemlig at stå som marionetfigur med en hånd oppe i rumpen ført af Aldo Petersen og Vennerne. Det er jo så åbenlyst at han ikke aner hvad han laver at det må være det eneste der kan være sandheden.
Bare se da snakken om Agger blev alvorlig. Der gav han (Per Rud) sig selv mundkurv på og henviste blankt til Aldo P og venner til at udtale sig. Det havde han ikke selv mandat til.

Per Rud er bare "sat" i den stol til at "agere" sportschef. Og ikke mere end det. Det er pengemændene som styrer det hele. Jeg tror ikke Per har meget at sige. Og til en sådan post kan de jo ikke finde en over Per Ruds niveau. En Lynge eller Gaarde type - eller en anden person med bare en smule selvrespekt - ville jo aldre finde sig i at være en marionetdukke i den grad.

Det er jeg sikker på.

Mht medierne: Jeg havde ikke mulighed for at følge med i Hobro - BIF på TV i går så jeg sad og fulgte lidt med på telefonen. Det som slog mig var at da kampen blev fløjtet af var de i medierne stort set ikke nævnt et eneste sted at Hobro havde smadret BIF 3-0. Der stod KUN omtalt at Agger var skadet.
Jeg er sku da ligeglad med den hjernedøde klaphat til Agger. Jeg vil sku da vide noget mere om kampens forløb og hvordan BIF igen, igen løb direkte ind i Hobros skarpe sværd (varmt tillykke til Hobro i øvrigt - godt gået).

Det skal retfærdigvis påpeges, at Aldo Petersen for længst var fortid i klubben, da Agger kom på bane. Når dét er sagt, kan jeg kun deltage i den almene Brøndbybashing herinde. I reglen finder jeg det temmelig anstrengende, når vi går i provinsielt selvsving om de store, væmmelige københavnerklubber, men i tilfældet Brøndby er jeg helt med på den. Yankee ramte godt nok hovedet på sømmet i sit indlæg.

Det undrer mig, at pressen ikke er mere kritisk indstillet over for det "nye" Brøndby, end tilfældet er: Alene inden for det seneste år er klubben skøjtet fra den ene lortesag til den anden: TV-affæren, Emil Larsen, Søren Kusk, kæmpemæssige driftsunderskud mv., der indikerer, at Brøndby fortsætter den samme stil, der bragte dem på afgrundens rand - både i forhold til kommunikation og økonomi. Og der må sgu da være andre end os, der kan se uoverensstemmelsen mellem udmeldinger om talentudvikling/ansvarlighed på den ene side og den faktiske indkøbspolitik på den anden side!

Jeg anerkender Brøndbys resultater og betydning for dansk fodbold. I dag mener jeg, at klubben bedst kan sammenlignes med den dekadente rigmandssøn fra Nordsjælland, der fører sig frem med fars dankort inde i byen.

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 10. nov 2014, 15:58

Hovedet skrev:
astonvilla skrev:Jeg er helt overbevist om at I tilskriver Per Rud alt for megen ære.

Det er jeg sikker på.

Det skal retfærdigvis påpeges, at Aldo Petersen for længst var fortid i klubben, da Agger kom på bane. Når dét er sagt, kan jeg kun deltage i den almene Brøndbybashing herinde. I reglen finder jeg det temmelig anstrengende, når vi går i provinsielt selvsving om de store, væmmelige københavnerklubber, men i tilfældet Brøndby er jeg helt med på den. Yankee ramte godt nok hovedet på sømmet i sit indlæg.

Det undrer mig, at pressen ikke er mere kritisk indstillet over for det "nye" Brøndby, end tilfældet er: Alene inden for det seneste år er klubben skøjtet fra den ene lortesag til den anden: TV-affæren, Emil Larsen, Søren Kusk, kæmpemæssige driftsunderskud mv., der indikerer, at Brøndby fortsætter den samme stil, der bragte dem på afgrundens rand - både i forhold til kommunikation og økonomi. Og der må sgu da være andre end os, der kan se uoverensstemmelsen mellem udmeldinger om talentudvikling/ansvarlighed på den ene side og den faktiske indkøbspolitik på den anden side!

Jeg anerkender Brøndbys resultater og betydning for dansk fodbold. I dag mener jeg, at klubben bedst kan sammenlignes med den dekadente rigmandssøn fra Nordsjælland, der fører sig frem med fars dankort inde i byen.
:cheers:
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 10. nov 2014, 19:40

FlæskeFrank skrev:Anders Bay.....[snip]

Man hører ham slet ikke i medierne og det er underligt, når man ansætter så stort et navn.
Det tyder jo på at han trods alt ikke er så inkompetent som jeg gik rundt og troede.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 11. nov 2014, 11:27

De kommende runder bliver meget afgørede for Superligaen og hvor guldet skal hen. I efterårets tre sidste kampe har bønderne os og fuckerne. Både vi og fuckerne er kommet godt i gang nu så hvis begge får gevinst mod bønderne og samtidig holder momentum er det pludselig noget mere åbent. At FCM kan tabe begge kampe ser jeg langtfra som utænkeligt. Vi har trup der bare elsker at slå FCM og er gode til det og fuckerne kan også sagtens slå dem.

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 11. nov 2014, 11:39

thomasjn skrev:De kommende runder bliver meget afgørede for Superligaen og hvor guldet skal hen. I efterårets tre sidste kampe har bønderne os og fuckerne. Både vi og fuckerne er kommet godt i gang nu så hvis begge får gevinst mod bønderne og samtidig holder momentum er det pludselig noget mere åbent. At FCM kan tabe begge kampe ser jeg langtfra som utænkeligt. Vi har trup der bare elsker at slå FCM og er gode til det og fuckerne kan også sagtens slå dem.
Omvendt ser jeg klart FCM som favorit i begge kampe mod os og FCK, og vinder de dem er guldet 100% sikkert deres, det kan selv ikke Glenn og deres manglende vinder mentalitet fucke op.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 11. nov 2014, 11:44

Maglau skrev:
thomasjn skrev:De kommende runder bliver meget afgørede for Superligaen og hvor guldet skal hen. I efterårets tre sidste kampe har bønderne os og fuckerne. Både vi og fuckerne er kommet godt i gang nu så hvis begge får gevinst mod bønderne og samtidig holder momentum er det pludselig noget mere åbent. At FCM kan tabe begge kampe ser jeg langtfra som utænkeligt. Vi har trup der bare elsker at slå FCM og er gode til det og fuckerne kan også sagtens slå dem.
Omvendt ser jeg klart FCM som favorit i begge kampe mod os og FCK, og vinder de dem er guldet 100% sikkert deres, det kan selv ikke Glenn og deres manglende vinder mentalitet fucke op.
Billede

Besvar