Du snakker om hypotetiske spillerindkøb for at få din argumentation til at passe. Det er en stråmand.MHJ skrev:Oeh, forsmaaet? Jeg paapegede vist bare hvor din argumentation var mangelfuld, saa du har vist intet at beklage. Men hvis du stadig har det skidt, kan du evt. uddybe i en PB hvorfor du er ked af det. Og hvis du har argumenter og ikke bare postulater, saa kan vi evt. fortsaette diskussionen.Gnu skrev: Det er dig, der begynder at snakke om spillerindkøb. Det er en stråmand.
Dine indvendinger er ubegribelige. De har ingen hold i virkeligheden. Jeg beklager, at du føler dig forsmået over, at jeg påpeger dette.
Hvorfor insisterer du f.eks. paa det var en straamand efter jeg papegede at jeg havde skrevet at det var yderste konsekvens? Hvad goer mine indvendinger ubegribelige? Hvorfor er de ude at trit med virkeligheden?
Dine indvendinger er ubegribelige fordi:
Det har jeg efterhånden skrevet et par gange, og nu har jeg altså gentaget mig selv igen. Jeg regner ikke med, at det bliver nødvendigt at gøre det igen.selvfølgelig påvirker det medarbejdernes motivation, når ledelsen tydeligs har opgivet. Har du nogensinde været på en arbejdsplads og oplevet, hvilke mekanismer der gør sig gældende? Hvem gider at løbetræne på en mørk og regnvåd dag i november? Hvem gider at give den en ekstra skalle på træningsbanen? Hvem gider at gå ned i de hårde tacklinger? Det er jo ligegyldigt, når selv ledelsen forventer nedrykning.