AaB - FC København, søndag d. 30. november 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nomwethe
Geografisk sted: Tørring
Kontakt:

Re: AaB - FC København, søndag d. 30. november 2014

Indlæg af Frank Buck » 30. nov 2014, 20:50

Hinrup85 skrev:Er der ikke en der gider at skyde en bold i hovedet på den skingre norske havenisse?
Jeg er godt nok glad for at vi ikke har en træner med falset stemme - det er godt nok belastende at høre på

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 30. nov 2014, 20:53

Pis og lort!

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 30. nov 2014, 20:55

Vi spillede rigtigt godt og bedst af alt så tilspillede vi os mange chancer men desværre ikke helt så kyniske som FCK der vel kun to chancer

Pippo
Superliga
Superliga
Geografisk sted: København

Indlæg af Pippo » 30. nov 2014, 20:56

Hvor er det ulækkert!! Kan ikke komme i tanke om meget, der er værre end at tabe til Ståle.
Vores offensiv er skarp som vådt bølgepap.

Hinsur
Allstar
Allstar

Indlæg af Hinsur » 30. nov 2014, 20:57

Vi kan bare ikke score, selvom vi spiller godt. Pisse ærgeligt

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 30. nov 2014, 20:59

nik skrev:Det er ikke basket, der skal være plads til det fysiske spil
Sådan en kommentar giver lyst til at spille lidt basket mod dig...

MR er den rigtige vinder
Allstar
Allstar

Indlæg af MR er den rigtige vinder » 30. nov 2014, 21:00

Maglau skrev:Vi spillede rigtigt godt og bedst af alt så tilspillede vi os mange chancer men desværre ikke helt så kyniske som FCK der vel kun to chancer
enig - vi spiller os til mange chancer. FCK er næsten kun farlige på vores fejl og dødbolde. Men vi spiller godt, og det giver håb forud for Rio Ave - og hvis vi så lige kunne nuppe tre point mod OB, så bliver det en god vinterpause.

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 30. nov 2014, 21:01

Der er vel 2 mand i karantæne imod OB
Så må andre tage over
Træls nederlag

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 30. nov 2014, 21:11

Nederlaget betyder, at vi endegyldigt har udspillet vores rolle i toppen af Superligaen, og at vi reelt har et betydningsløst forår, der venter i forhold til Superligaen. Vi henter selvfølgelig ikke 9 point på FCK.

Efterårssæsonen har været en kæmpeskuffelse og kan kun reddes delvist i land af avancement i Europa League.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Re: Sv: AaB - FC København, søndag d. 30. november 2014

Indlæg af Kristian » 30. nov 2014, 21:14

Hovedet skrev:Nederlaget betyder, at vi endegyldigt har udspillet vores rolle i toppen af Superligaen, og at vi reelt har et betydningsløst forår, der venter i forhold til Superligaen. Vi henter selvfølgelig ikke 9 point på FCK.

Efterårssæsonen har været en kæmpeskuffelse og kan kun reddes delvist i land af avancement i Europa League.
Hva så med at hente Randers. Der er masser af point at hente i foråret.

Slap kommentar

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

fish
Superliga
Superliga

Indlæg af fish » 30. nov 2014, 21:31

Kristian skrev:
Hovedet skrev:Nederlaget betyder, at vi endegyldigt har udspillet vores rolle i toppen af Superligaen, og at vi reelt har et betydningsløst forår, der venter i forhold til Superligaen. Vi henter selvfølgelig ikke 9 point på FCK.

Slap kommentar

+1
Betydningsløst forår? Hold nu op...

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 30. nov 2014, 21:37

FCK var godtnok i en sølle forfatning. Super ærgeligt, at vi ikke får point ud af sådan en kamp. Men vores angreb er godtnok ikke eksisterende. Når Helenius modtager bolden i dybden vælger han ofte at stoppe op dreje et par gange rundt om sig selv og aflevere. I gamle dage ville han afslutte fra kanten af feltet. Han mangler godtnok stadig killerinstinktet. AK er ligheledeas bovlam og ligeså ufarlig som Silkeborgs Nikolaj Agger. Hvis ikke vi har jönsson klar fra forårets start, ser jeg gerne at Gaarde køber ind til angrebet.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 30. nov 2014, 21:39

God kamp med mange chancer og god intensitet. Mange chancer eller optræk til samme fra vores side, men latterlige afslutninger. Hvor meget rykkede Kehlet på bolden, da Donny fik gult? SF gjorde et godt indhop. AK var usynlig. Er stadig fan af Børsting. Der er godt nok mange FCK'ere, jeg ikke magter at se på.

Man of the match: Nicolaj Thomsen

Håber på videre avancement i EP, og så et forår med mindre skader, bedre form og storhold på besøg - tak.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 30. nov 2014, 21:47

fish skrev:
Kristian skrev:

Slap kommentar

+1
Der er vel ingen, der i ramme alvor kan forestille sig, at AaB vinder medaljer i denne sæson? Vi er tættere på nedrykningsstregen end på medaljer ved efterårets slutning - endda meget tættere på, såfremt FCV vinder i morgen!

Bevares, der er stadig en 4. plads at spille om, men der er godt nok mange om buddet, og det er dæleme svært at hidse sig voldsomt op over. Jeg vil fastholde, at efter de 2 nederlag til FCM og FCK er medaljer et lukket kapitel, som det vil kræve et mirakuløst godt forår at åbne op igen.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 30. nov 2014, 21:56

Hinsur skrev:Vi kan bare ikke score, selvom vi spiller godt. Pisse ærgeligt
Pas på med at sige den slags herinde. Det er ikke ligefrem realitetssansen, der er stærkest. Men ja, point idag ville, som jeg skrev tidligere i dag, have krævet, at vi holdt nullet.

Men det var så den sæson. Nu er det fuld fokus på at undgå nedrykning.

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 30. nov 2014, 21:58

Hovedet skrev:
fish skrev:
Kristian skrev:

Slap kommentar

+1
Der er vel ingen, der i ramme alvor kan forestille sig, at AaB vinder medaljer i denne sæson? Vi er tættere på nedrykningsstregen end på medaljer ved efterårets slutning - endda meget tættere på, såfremt FCV vinder i morgen!

Bevares, der er stadig en 4. plads at spille om, men der er godt nok mange om buddet, og det er dæleme svært at hidse sig voldsomt op over. Jeg vil fastholde, at efter de 2 nederlag til FCM og FCK er medaljer et lukket kapitel, som det vil kræve et mirakuløst godt forår at åbne op igen.
Jeg forventer klart at vi forstærker os i pausen, og med Jønnson, Spalvis og Ahlman tilbage fra skader har vi et hetlt andet hold, så tror jeg på vi kan lave en rigtig god slutspurt. Vi så hvordan Esbjerg gik fra bunden til bronze da de spillede europa league gruppespil. Hvorfor skulle AaB ikke kunne gøre det samme, vi er altid bedst om fotåret.

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 30. nov 2014, 22:00

AaB 85 95 99 08 skrev:
Hinsur skrev:Vi kan bare ikke score, selvom vi spiller godt. Pisse ærgeligt
Pas på med at sige den slags herinde. Det er ikke ligefrem realitetssansen, der er stærkest. Men ja, point idag ville, som jeg skrev tidligere i dag, have krævet, at vi holdt nullet.

Men det var så den sæson. Nu er det fuld fokus på at undgå nedrykning.
:cheers: :thumbsup: :| op med humøret

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 30. nov 2014, 22:02

Skuffende tilskuertal og Kehlet skulle være blevet hjemme.

Skuffende er det også med Helle og AK der skyder som om de har trådt på en pakke blød smør.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 30. nov 2014, 22:11

Hovedet skrev:Slap kommentar

+1
Betydningsløst forår? Hold nu op...[/quote]

Bevares, der er stadig en 4. plads at spille om, men der er godt nok mange om buddet, og det er dæleme svært at hidse sig voldsomt op over. Jeg vil fastholde, at efter de 2 nederlag til FCM og FCK er medaljer et lukket kapitel, som det vil kræve et mirakuløst godt forår at åbne op igen.[/quote]

Jeg forventer klart at vi forstærker os i pausen, og med Jønnson, Spalvis og Ahlman tilbage fra skader har vi et hetlt andet hold, så tror jeg på vi kan lave en rigtig god slutspurt. Vi så hvordan Esbjerg gik fra bunden til bronze da de spillede europa league gruppespil. Hvorfor skulle AaB ikke kunne gøre det samme, vi er altid bedst om fotåret.[/quote]

Ah, de blev nu vist kun nr. 5, de kære Esbjergfolk. Og jeg kan ikke undgå at ærgre mig over, at vi faktisk - indtil for en uge siden - var på nippet til at skabe spænding i Superligaens top (undtagen FCM) efter en rædderlig start. Vi havde 3 point op til nr. 2 og 2 point til nr. 3. Nu hedder det hhv. 9 og 10 point, og det er simpelthen for meget.

Kampen i Rio Ave vil jeg allerede nu kåre til sæsonens tredjevigtigste efter kampene mod Dinamo Zagreb og Apoel-

Desuden er Spalvis og Ahlmann først i spil til sæsonen 2015/2016, og forudsat Jönsson rent faktisk bliver klar til det forår, så er der altså tale om en spiller, der gennem en række år kun har haft sporadiske optrædener på banen. Som du håber jeg også på offensive forstærkninger til foråret.[/quote]

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Corona » 30. nov 2014, 22:11

Om ikke andet så hjælper vi da i det mindste ikke FC Midtjylland!

I øvrigt; Flabet nok af Cornelius at signalere 0-1 med fingerne op mod Vesttribunen midt under hans piveri/lægebehandling efter Thelanders takling.

Besvar