Jeg er godt nok glad for at vi ikke har en træner med falset stemme - det er godt nok belastende at høre påHinrup85 skrev:Er der ikke en der gider at skyde en bold i hovedet på den skingre norske havenisse?
AaB - FC København, søndag d. 30. november 2014
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Re: AaB - FC København, søndag d. 30. november 2014
Pis og lort!
Vi spillede rigtigt godt og bedst af alt så tilspillede vi os mange chancer men desværre ikke helt så kyniske som FCK der vel kun to chancer
Hvor er det ulækkert!! Kan ikke komme i tanke om meget, der er værre end at tabe til Ståle.
Vores offensiv er skarp som vådt bølgepap.
Vores offensiv er skarp som vådt bølgepap.
Vi kan bare ikke score, selvom vi spiller godt. Pisse ærgeligt
Sådan en kommentar giver lyst til at spille lidt basket mod dig...nik skrev:Det er ikke basket, der skal være plads til det fysiske spil
-
MR er den rigtige vinder
- Allstar

enig - vi spiller os til mange chancer. FCK er næsten kun farlige på vores fejl og dødbolde. Men vi spiller godt, og det giver håb forud for Rio Ave - og hvis vi så lige kunne nuppe tre point mod OB, så bliver det en god vinterpause.Maglau skrev:Vi spillede rigtigt godt og bedst af alt så tilspillede vi os mange chancer men desværre ikke helt så kyniske som FCK der vel kun to chancer
Der er vel 2 mand i karantæne imod OB
Så må andre tage over
Træls nederlag
Så må andre tage over
Træls nederlag
Nederlaget betyder, at vi endegyldigt har udspillet vores rolle i toppen af Superligaen, og at vi reelt har et betydningsløst forår, der venter i forhold til Superligaen. Vi henter selvfølgelig ikke 9 point på FCK.
Efterårssæsonen har været en kæmpeskuffelse og kan kun reddes delvist i land af avancement i Europa League.
Efterårssæsonen har været en kæmpeskuffelse og kan kun reddes delvist i land af avancement i Europa League.
Re: Sv: AaB - FC København, søndag d. 30. november 2014
Hva så med at hente Randers. Der er masser af point at hente i foråret.Hovedet skrev:Nederlaget betyder, at vi endegyldigt har udspillet vores rolle i toppen af Superligaen, og at vi reelt har et betydningsløst forår, der venter i forhold til Superligaen. Vi henter selvfølgelig ikke 9 point på FCK.
Slap kommentar
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
+1Kristian skrev:Hva så med at hente Randers. Der er masser af point at hente i foråret.Hovedet skrev:Nederlaget betyder, at vi endegyldigt har udspillet vores rolle i toppen af Superligaen, og at vi reelt har et betydningsløst forår, der venter i forhold til Superligaen. Vi henter selvfølgelig ikke 9 point på FCK.
Slap kommentar
Betydningsløst forår? Hold nu op...
FCK var godtnok i en sølle forfatning. Super ærgeligt, at vi ikke får point ud af sådan en kamp. Men vores angreb er godtnok ikke eksisterende. Når Helenius modtager bolden i dybden vælger han ofte at stoppe op dreje et par gange rundt om sig selv og aflevere. I gamle dage ville han afslutte fra kanten af feltet. Han mangler godtnok stadig killerinstinktet. AK er ligheledeas bovlam og ligeså ufarlig som Silkeborgs Nikolaj Agger. Hvis ikke vi har jönsson klar fra forårets start, ser jeg gerne at Gaarde køber ind til angrebet.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
God kamp med mange chancer og god intensitet. Mange chancer eller optræk til samme fra vores side, men latterlige afslutninger. Hvor meget rykkede Kehlet på bolden, da Donny fik gult? SF gjorde et godt indhop. AK var usynlig. Er stadig fan af Børsting. Der er godt nok mange FCK'ere, jeg ikke magter at se på.
Man of the match: Nicolaj Thomsen
Håber på videre avancement i EP, og så et forår med mindre skader, bedre form og storhold på besøg - tak.
Man of the match: Nicolaj Thomsen
Håber på videre avancement i EP, og så et forår med mindre skader, bedre form og storhold på besøg - tak.
Der er vel ingen, der i ramme alvor kan forestille sig, at AaB vinder medaljer i denne sæson? Vi er tættere på nedrykningsstregen end på medaljer ved efterårets slutning - endda meget tættere på, såfremt FCV vinder i morgen!fish skrev:+1Kristian skrev:Hva så med at hente Randers. Der er masser af point at hente i foråret.Hovedet skrev:Nederlaget betyder, at vi endegyldigt har udspillet vores rolle i toppen af Superligaen, og at vi reelt har et betydningsløst forår, der venter i forhold til Superligaen. Vi henter selvfølgelig ikke 9 point på FCK.
Slap kommentar
Bevares, der er stadig en 4. plads at spille om, men der er godt nok mange om buddet, og det er dæleme svært at hidse sig voldsomt op over. Jeg vil fastholde, at efter de 2 nederlag til FCM og FCK er medaljer et lukket kapitel, som det vil kræve et mirakuløst godt forår at åbne op igen.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Pas på med at sige den slags herinde. Det er ikke ligefrem realitetssansen, der er stærkest. Men ja, point idag ville, som jeg skrev tidligere i dag, have krævet, at vi holdt nullet.Hinsur skrev:Vi kan bare ikke score, selvom vi spiller godt. Pisse ærgeligt
Men det var så den sæson. Nu er det fuld fokus på at undgå nedrykning.
Jeg forventer klart at vi forstærker os i pausen, og med Jønnson, Spalvis og Ahlman tilbage fra skader har vi et hetlt andet hold, så tror jeg på vi kan lave en rigtig god slutspurt. Vi så hvordan Esbjerg gik fra bunden til bronze da de spillede europa league gruppespil. Hvorfor skulle AaB ikke kunne gøre det samme, vi er altid bedst om fotåret.Hovedet skrev:Der er vel ingen, der i ramme alvor kan forestille sig, at AaB vinder medaljer i denne sæson? Vi er tættere på nedrykningsstregen end på medaljer ved efterårets slutning - endda meget tættere på, såfremt FCV vinder i morgen!fish skrev:+1Kristian skrev:Hva så med at hente Randers. Der er masser af point at hente i foråret.Hovedet skrev:Nederlaget betyder, at vi endegyldigt har udspillet vores rolle i toppen af Superligaen, og at vi reelt har et betydningsløst forår, der venter i forhold til Superligaen. Vi henter selvfølgelig ikke 9 point på FCK.
Slap kommentar
Bevares, der er stadig en 4. plads at spille om, men der er godt nok mange om buddet, og det er dæleme svært at hidse sig voldsomt op over. Jeg vil fastholde, at efter de 2 nederlag til FCM og FCK er medaljer et lukket kapitel, som det vil kræve et mirakuløst godt forår at åbne op igen.
AaB 85 95 99 08 skrev:Pas på med at sige den slags herinde. Det er ikke ligefrem realitetssansen, der er stærkest. Men ja, point idag ville, som jeg skrev tidligere i dag, have krævet, at vi holdt nullet.Hinsur skrev:Vi kan bare ikke score, selvom vi spiller godt. Pisse ærgeligt
Men det var så den sæson. Nu er det fuld fokus på at undgå nedrykning.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Skuffende tilskuertal og Kehlet skulle være blevet hjemme.
Skuffende er det også med Helle og AK der skyder som om de har trådt på en pakke blød smør.
Skuffende er det også med Helle og AK der skyder som om de har trådt på en pakke blød smør.
+1Hovedet skrev:Slap kommentar
Betydningsløst forår? Hold nu op...[/quote]
Der er vel ingen, der i ramme alvor kan forestille sig, at AaB vinder medaljer i denne sæson? Vi er tættere på nedrykningsstregen end på medaljer ved efterårets slutning - endda meget tættere på, såfremt FCV vinder i morgen!
Bevares, der er stadig en 4. plads at spille om, men der er godt nok mange om buddet, og det er dæleme svært at hidse sig voldsomt op over. Jeg vil fastholde, at efter de 2 nederlag til FCM og FCK er medaljer et lukket kapitel, som det vil kræve et mirakuløst godt forår at åbne op igen.[/quote]
Jeg forventer klart at vi forstærker os i pausen, og med Jønnson, Spalvis og Ahlman tilbage fra skader har vi et hetlt andet hold, så tror jeg på vi kan lave en rigtig god slutspurt. Vi så hvordan Esbjerg gik fra bunden til bronze da de spillede europa league gruppespil. Hvorfor skulle AaB ikke kunne gøre det samme, vi er altid bedst om fotåret.[/quote]
Ah, de blev nu vist kun nr. 5, de kære Esbjergfolk. Og jeg kan ikke undgå at ærgre mig over, at vi faktisk - indtil for en uge siden - var på nippet til at skabe spænding i Superligaens top (undtagen FCM) efter en rædderlig start. Vi havde 3 point op til nr. 2 og 2 point til nr. 3. Nu hedder det hhv. 9 og 10 point, og det er simpelthen for meget.
Kampen i Rio Ave vil jeg allerede nu kåre til sæsonens tredjevigtigste efter kampene mod Dinamo Zagreb og Apoel-
Desuden er Spalvis og Ahlmann først i spil til sæsonen 2015/2016, og forudsat Jönsson rent faktisk bliver klar til det forår, så er der altså tale om en spiller, der gennem en række år kun har haft sporadiske optrædener på banen. Som du håber jeg også på offensive forstærkninger til foråret.[/quote]
- Corona
- 2. div

- Favoritspiller: Om morgen...
- Geografisk sted: Nordens Paris
Om ikke andet så hjælper vi da i det mindste ikke FC Midtjylland!
I øvrigt; Flabet nok af Cornelius at signalere 0-1 med fingerne op mod Vesttribunen midt under hans piveri/lægebehandling efter Thelanders takling.
I øvrigt; Flabet nok af Cornelius at signalere 0-1 med fingerne op mod Vesttribunen midt under hans piveri/lægebehandling efter Thelanders takling.