Favoritter til at vinde pokalen alligevel? Det kan jeg slet ikke se, og jeg vil mene hvilket som helst hold fra den Russiske, Tyske, Engelske, Spanske eller Franske liga (af dem der er tilbage) er foran dem. I deres pulje slog de godt nok FCK ude og Helsinki i to kampe, men de fik kun uafgjort mod Torino som er i bunden af den italienske liga, og de formaaede heller ikke at vinde hjemme mod FCK. Jeg ser dem dem f.eks. ogsaa som et daarligere hold end Kiev men nok paa linje med Bukarest (som af transfermarkt bliver vurderet paa samme niveau i kroner og oere).Jesper Schmidt skrev:Puha, det synes jeg godt nok var en ekstremt skidt lodtrækning, jeg synes Brügge ser skræmmende stærke ud. I mine øjne smadrede de både FCK og Brøndby ud af turneringen, i kampe hvor det ikke virkede til de spillede sig helt ud. Jeg ser dem som en af favoritterne til at vinde EL, og kunne godt få øje på mange hold jeg hellere ville møde end dem... også østeuropæiske.
Men logisk det blev dem, sådan går det af en eller anden grund ofte. Hvis vi ikke møder hold vi selv har en historie mod, møder vi hold der har mødt op til flere danske hold.
Nå men kampene skal jo da spilles, og chanceløse er vi vel ikke. Jeg synes bare vi havde været mindre chanceløse mod andre hold, også nogle af de "mere kendte".
I mine oejne en fin lodtraekning, i lyset af alternativerne.