Jeg er klar over at Barrett har haft en alvorlig skade, og derfor ikke har spillet. Men sidst i oktober hed det sig at han var ved at være klar, og jeg har ikke bidt mærke i at have set noget til ham siden.frederikshavneren skrev:Barrett har været meget skadet og har derfor ikke spillet meget for OB.Jesper Schmidt skrev:3 korsbåndsskader i et og samme kalender år... 2014 er i sandhed rekordernes år for AaB. Det er jo fuldstændigt uhørt og urimeligt uheldigt
For pokker hvor er det synd for Gorter, og på godt nordjysk pissetræls for AaB.
Skal der hentes en erstatning, eller tør man tro på at Ahlmann kommer så meget i spil i foråret at han og Blåbjerg kan deles om kampene, når vi kommer lidt ind i forårssæsonen?
Jeg tvivler på at Gorter har været specielt billig at leje, og tvivler på at man bare kan stoppe lejemålet fordi han uheldigvis er blevet langtidsskadet i kamp for AaB. Hvorfor skulle AZ være interesseret i at få en større lønudgift, til en spiller de ikke kan benytte i hele perioden? Derfor er der selvfølgelig også noget økonomisk i det, og en anden back som har offensive kvaliteter a la Gorter er næppe billig, og han findes i hvert fald ikke umiddelbart i Danmark. Endnu sværere vil det selvfølgelig være at finde en spiller med Ahlmann's klasse, for selv om Gorter er en dygtig spiller, bidrager han trods alt ikke med hvad Ahlmann bedrev før sin skade.
For helvede da også.
EDIT: Hvordan mon status egentlig er på Barrett i OB? Er han mon fortsat skadet, eller er han mon blot ikke en spiller efter Ove's hoved? Han ville efter min mening være den perfekte signing, også når vi ser frem mod den dag Ahlmann ryger til udlandet.
Har lige læst på Twitter at Ahlmann har fortalt en af Nordjyskes journalister, at han først er klar i den nye sæson![]()
Nu skal der satses på Blåbjerg eller en erstatning og nej Patrick dur stadigvæk ikke som venstre back!
http://www.bold.dk/nyt/barrett-paa-vej-tilbage-for-ob" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er da meget muligt at han stadig har været skadet, men det er vel heller ikke helt utænkeligt at han ikke helt er en spiller efter Ove's smag, når man kender Ove er det ikke helt umuligt. En spiller som Lucas Jensen virker f.eks. til at være langt fra spilletid.
Det kan også være at Barrett bare slet og ret er vejet og fundet for ung til OB (og Ove)