Belære jer? Mesterskaber som ikke tæller? Undskyld men hvad snakker du om?! Jeg siger at jeg tror FCM nok skal have vundet 4 mesterskaber og 2 pokaltitler når vi rammer samme flotte alder og historie som AaB 1885? Det skulle da helst ikke tage noget som helst fra jer som klub eller sågar indikerer jeres mesterskaber ikke tæller? Skrue nu ned for nærtagenheden og læs det som det faktisk står...FlæskeFrank skrev:Sidst hvor en eller anden lige skulle belære os, hvorfor FCM var den største klub i Danmark til talentudvikling, så blev tråden også meget lang, fordi der blev opfundet nogle til lejligheden bekvemme parameter for at måle FCM-storheden(kan ikke huske FCM-fanens navn og gider ikke dykke ned i tråden). Og alle vi andre havde misforstået, hvordan ligningen skulle opstilles - for der fandtes kun en sandhed.
Nu skal FCM igen belære os, hvorfor fire mesterskaber(1995, 1999, 2008 og 2014) og tre pokaltitler(1966, 1970 og 2014) ikke tæller, fordi de er vundet over en 50 årig periode. Næh nej for FCM vinder jo 100 titler de næste 100 år. En fugl i hånden er bedre end 10 på taget... eller er det omvendt.
FCM - klubben - var også ude med et regnestykke om hvor mange andenpladser de havde, det viste sig, at de talte tabte pokalfinaler med. Jeg har oplevet alle de tabte pokalfinaler siden 1970 - dem regner jeg satme ikke som andenpladser, nærmere som ydmygelser. Men her var FCM vinderne.
Findes der hos FCM-fans et regnestykke, hvor FCM kun er nummer 2 ???
Jeg tvivler.
Mike