Min kommentar var ikke henvendt mod dig, men derimod den debattør, der lige valgte at rette en sølle grammatisk fejl i dit indlæg.EfBeren skrev:Jeg beklager, hvis I ser mit indlæg som hånligt, fordi det var på ingen måder skrevet med det formål. Jeg har intet imod AaB, og har faktisk stor sympati for jer.Kunji skrev:Superflot indlæg, du byder ind med der. Tak.Kreddy skrev:gardere *EfBeren skrev:Så fik I sgu jeres egen medicin idag mht mål man ikke kan garderer sig imod.
Var overbevidst om den var lukket, men fodbold er et underligt spil nogle gange.
Pueha, det er sgu en træls kamp at tabe. Telefonnummeret er altså tæt på at have ret i, at sæsonen er ved at være slut. Hvis vi taber på søndag, så virker det usandsynligt, at vi har andet end sekundære placeringer at kæmpe for. Det er sgu bittert, når man - trods elendigt spil - har fået så mange chancer for at være med i denne sæson.
Hvis I havde scoret på jeres kæmpe chance til 3-1, så var det AaB der var videre nu. Det gør det bare endnu mere underligt, fordi vi sejlede voldsomt i mange situationer.
Jeg har ikke oplevet andet end sympatiske EfB-fans herinde, og måden I opfører jer på herinde er eksemplarisk. Så I er skam så evigt velkomne.
Tillykke med sejren. I fortjente den, og jeg håber, I tager hele lortet!