At stå fast på vores rettigheder medfører netop i dette konkrete tilfælde, at vi ikke skaber en fed kulisse. Det medfører, at folk udvandrer og at stemningen desværre bliver dalende.Valsted skrev:At kalde det et selvmål at stå fast på sine rettigheder til at bakke klubben op, og skabe en fed kulisse forstår jeg ikke. Du siger det ikke ændrer noget. Én ting er ihvertfald sikkert: At fortsætte ufortrødent, som en lalleglad idiot kontrollens indgriben til trods, ændrer ihvertfald slet ikke noget!Arendt skrev:
Det er et regulært selvmål fra jeres side, for jeres adfærd ændrer intet. Tværtimod vil kontrollørerne fremadrettet være mere opmærksomme og striks, og det er ærgerligt, at et lille segment skal ødelægge det for den store gruppe.
Man bliver nødt til at vise at man er utilfreds med en pludselig forringelse af rettighederne, som stemningsskabende fan, hvilket jeg i den grad mener de nyeste restriktioner er.
"Ingen er større end holdet" siger du. Der tager du fejl. Ingen er større end klubben! End ikke de 11 som render rundt inde på banen. Klubben er mig, dig og alle de andre som står på tribunen år efter år, for at vise støtte og kærlighed til klubben. De midler vi har til rådighed skal vi værne om, og ikke lade en flok humørsyge kontrollører fratage os.
Kan du ikke fortælle mig, hvilke restriktioner og forringelse af rettigheder, der er så vigtige, at det kan få AaB-fans til at udvandre fra en fodboldkamp og svigte drenge?
Med holdet mente jeg klubben, men jeg er glad for, at vi er enige om dette punkt.