De kommende år?! Så vi kan ikke nå at spille nye spillere langsomt ind i mellem tiden?thomasjn skrev:Guldholdet har toppet og de unge vil videre og de gamle er på vej til pension. Den proces startede allerede i sommer og de kommende år mister vi nok mindst to af disse tre; Augu, Würtz og Risgård. Derudover vil Thomsen og Thelander videre + Larsen også kan blive et salgsemne. Lige pludselig står vi med en helt ny stamme om nogle år ifht. det hold der med meget få tilføjelser startede i 2011 og toppede i 2014. Søndergaard blliver manden der skal skabe det næste gode AaB-hold.Jesper Schmidt skrev:Nogen speciel grund til at vi skulle bygge et nyt hold? Det lyder da i mine ører som total volapyk.thomasjn skrev:Men det lyder noget discountagtigt med en træner på funktionærkontrakt. Derudover virker man jo ikke helt sikre på Søndergaard som fremtidens mand når man kun committer sig helt for to år taget i betragtning det tager fire år at bygge et nyt hold, som vi mere eller mindre skal til. Det udstråler ikke, at man føler sig vildt sikre på at Søndergaard er manden på længere sigt.Jacob skrev:Aftalen lyder ifølge aabsport.dk følgende: "Lars Søndergaard, som bliver ansat i AaB på en fortløbende aftale, der er uopsigelig indtil 30. juni 2017"Funky skrev:Velkommen til Lars. Jeg glæder mig. Hvorfor kun en kontrakt på 2 år? Lidt fesent, synes jeg.
Den formulering lyder for mig som en funktionærkontrakt, dvs løbende og med opsigelsesvarsel etc som man kender det fra erhvervslivet generelt. Dog med den lille klausul at begge parter har committted sig for minimum 2 år. Det er da ikke nødvendigvis skidt.
Anyways - velkommen til Lars, jeg synes det er et spændende valg... og jo det kan godt være et spændende valg selv om han er pæredansk, nordjyde, hedder noget så kedeligt som Lars, og ikke er en amerikaner der træner en norsk midterklub med blandet succes...
Personligt ser jeg frem til at se noget af Sønderjyskes enorme vilje og indstilling overført til AaB, og så generer det mig absolut ikke at vi får en træner der engang imellem er så engageret i kampene at der bliver sparket en smule til en vandflaske, måske endda tværtimod.
http://www.nordjyske.dk/nyheder/gaarde- ... 1/112/1513