Kamptråd: FC København - AaB, onsdag d. 20. maj 2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Re: Kamptråd: FC København - AaB, onsdag d. 20. maj 2015

Indlæg af thomasjn » 19. maj 2015, 22:17

Var jeg træner i morgen stillede jeg sådan her.

Vores kanter har været svage i denne sæson så lad os spille med wingbacks. Samtidig vil vi bedre kunne stille med Gilli da vi har tre bagude. Centralt har vi Augu/Risgård fordi vi skal have Augus soliditet og Thomsen godt nok har været skidt kørende i denne sæson. Samtidig havde Risgårds et godt impact på holdet i sidste kamp. Thomsen er meget løbestærk og kunne måske spille wingbacken i venstre side. Samtidig tror jeg det ville frigøre en helt del at der er to mand foran Jönsson da der er to han kan spille og det skaber overtal mod Zanka og makker. Realistisk bliver det dog nok en kedelig 4-4-2 med elendige kanter.

Brugeravatar
ASC Vestjylland
1. div
1. div
Favoritspiller: MIG SELV !!!!!!
Geografisk sted: HolstebronX Måbjerg

Indlæg af ASC Vestjylland » 19. maj 2015, 22:22

Hvis spillerne ikke har sulten jamen så er det sgu en fyrseddel efter en kraftig henstilling af ledelsen.
Min GUD hedder LYNGE og min tros retning er AaB !!!! Min kirke er Aalborg Stadion!!!!!

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 19. maj 2015, 23:04

Det er godtnok det mest sølle FCK hold i mands minde, det er lige før jeg vil betragte os som favoritter

http://www.fck.dk/nyhed/2015/05/19/truppen-mod-AaB
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 19. maj 2015, 23:16

Med den slatne forfatning AaB er i for tiden er vi ikke favorit mod noget hold i Suppen. Ingen kreativitet eller aggressivitet overhovedet og så bliver vi altså dårlige selv mod ordinære hold som Hobro og OB.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 19. maj 2015, 23:35

thomasjn skrev:Med den slatne forfatning AaB er i for tiden er vi ikke favorit mod noget hold i Suppen. Ingen kreativitet eller aggressivitet overhovedet og så bliver vi altså dårlige selv mod ordinære hold som Hobro og OB.
Ja, en 5-0 sejt over Hobro er satme fesent!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 19. maj 2015, 23:39

thomasjn skrev:Med den slatne forfatning AaB er i for tiden er vi ikke favorit mod noget hold i Suppen. Ingen kreativitet eller aggressivitet overhovedet og så bliver vi altså dårlige selv mod ordinære hold som Hobro og OB.
Det har set værre ud:-) tror vi er blevet forvænnet for meget herinde.

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 20. maj 2015, 07:46

Det synes jeg egentlig er lige hårdt nok. Vi er bare utroligt ustabile.
Senest imod OB, var det jo to helt forskellige hold vi havde på banen i første og anden halvleg!
At vi så bare lige manglede at lægge bolden i nettet i anden halvleg, var det der gjorde udslaget.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 20. maj 2015, 09:25

Zee skrev:
Senest imod OB, var det jo to helt forskellige hold vi havde på banen i første og anden halvleg!
At vi så bare lige manglede at lægge bolden i nettet i anden halvleg, var det der gjorde udslaget.
De er jo ikke klar fra start og det har været et kæmpe issue i denne sæson lige fra første fløjt i Haderslev. Holdet har virket energi- og ideforladt, hvilket desværre altid er tilfældet når vi er blevet mestre.

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 20. maj 2015, 09:52

thomasjn skrev:
Zee skrev:
De er jo ikke klar fra start og det har været et kæmpe issue i denne sæson lige fra første fløjt i Haderslev. Holdet har virket energi- og ideforladt, hvilket desværre altid er tilfældet når vi er blevet mestre.
Ja, hvis man ikke vidste bedre, skulle man tro at vores trup simpelthen er udmattet, efter en voldsom hård sidste sæson med en smal trup, og en efterfølgende sæson i med 10+ kampe mere end vores superliga-modstandere.

Men jeg kan godt lide at der er folk herinde der bare tror at spillerne mangler vilje og sult.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 20. maj 2015, 10:31

Har lokalsprøjten tilfældigvis opsnuset sig en startopstilling ud fra gårsdagens træningspas?

Jeg har svært ved at forestille mig, at vi vinder denne kamp, men det er godt nok et historisk tandløst mandskab, FCK kan mønstre til denne kamp.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 20. maj 2015, 13:21

Kenneth K skrev:Har lokalsprøjten tilfældigvis opsnuset sig en startopstilling ud fra gårsdagens træningspas?

Jeg har svært ved at forestille mig, at vi vinder denne kamp, men det er godt nok et historisk tandløst mandskab, FCK kan mønstre til denne kamp.
24Nordjyske kørte i går en historie om, at det meget vel kunne blive med Gilli som starter på venstre back.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 20. maj 2015, 16:24

Frygah skrev:
thomasjn skrev:
Zee skrev:
Ja, hvis man ikke vidste bedre, skulle man tro at vores trup simpelthen er udmattet, efter en voldsom hård sidste sæson med en smal trup, og en efterfølgende sæson i med 10+ kampe mere end vores superliga-modstandere.

Men jeg kan godt lide at der er folk herinde der bare tror at spillerne mangler vilje og sult.
Nu kan vi jo gå helt tilbage til runde 1. Der mødte vi SønderjyskE som har en mildest lige så smal trup som AaB og måtte kæmpe lige så meget for at overleve som, AaB gjorde for at blive mestre. Alligevel kunne SønderjyskE stille med et friskt og sultens hold i runde 1, hvorimod AaB stillede med en flok overordentlig sløve spillere, som dårlig lignede nogen der var færdige med at fejre guld. Ja selvføgelig vil der være udfald grundet skader og træthed, men udfaldende har været langt over, hvad der er fair. F.eks. nogle af de præstationer vi har set flere uge efter holdet er ude af europa, men hvor spillerne alligevel er totalt sløve selvom der har været masser af tid til at restituere.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 20. maj 2015, 17:11

thomasjn skrev:
Frygah skrev:
thomasjn skrev:
Zee skrev:

Nu kan vi jo gå helt tilbage til runde 1. Der mødte vi SønderjyskE som har en mildest lige så smal trup som AaB og måtte kæmpe lige så meget for at overleve som, AaB gjorde for at blive mestre. Alligevel kunne SønderjyskE stille med et friskt og sultens hold i runde 1, hvorimod AaB stillede med en flok overordentlig sløve spillere, som dårlig lignede nogen der var færdige med at fejre guld. Ja selvføgelig vil der være udfald grundet skader og træthed, men udfaldende har været langt over, hvad der er fair. F.eks. nogle af de præstationer vi har set flere uge efter holdet er ude af europa, men hvor spillerne alligevel er totalt sløve selvom der har været masser af tid til at restituere.
Mental træthed er ikke noget der bare kan trænes væk, og sætter sig forskelligt fra spiller til spiller. Vi har haft så mange ualmindeligt betydningsfulde kampe, at spillerne i en meget lang periode været ekstremt opsatte. Når spillerne ikke er vant til dette er det naturligt der kan kommer en lang nedtursperiode. Og det behøver ikke være alle spillerne der er lige hårdt påvirket. Men oveni vores skader, salget af Kusk, og det at vi liiiiige skulle spille Ene, Hele og Jonsson i gang, samt gøre Børsting og Bruhn klar til førsteholdet, så kan mental træthed være et stort problem. Selv badass Kent indrømmede dette i et interview før vinterpausen.

Men ja, i bund og grund handler det om vilje for nogle af spillerne. Men den vilje er ikke noget spilleren selv er herre over, og kan være udtryk for mental udbrændthed. Og man kan ikke bare tage sig sammen. Det er simpelthen bare et vilkår man må leve med når man har en trup der ikke er gearet til at være forsvarende mester.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 20. maj 2015, 18:03

Jeg synes, at vi passende kan betale FCM tilbage for sidste år, hvor de lod sig tabe i næstsidste runde til FCK, så vi kunne kåres til mestre.

Når vi slår FCK i aften, så gør vi FCM til mestre. Kan ikke finde på en bedre måde at takke på.
- FlæskeFrank

Arendt
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Indlæg af Arendt » 20. maj 2015, 18:51

AaB's 11 mod FCK: Larsen, Dalsgaard, Petersen, Pedersen, Sørensen, Thomsen, Kristensen, Risgård, Enevoldsen, Jönsson, Jacobsen.

Bænken: Christensen, Augustinussen, Helenius, Thrane, Bruhn, Blåbjerg og Spalvis
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Indlæg af dyhrmaN » 20. maj 2015, 19:22

Arendt skrev:AaB's 11 mod FCK: Larsen, Dalsgaard, Petersen, Pedersen, Sørensen, Thomsen, Kristensen, Risgård, Enevoldsen, Jönsson, Jacobsen.

Bænken: Christensen, Augustinussen, Helenius, Thrane, Bruhn, Blåbjerg og Spalvis
Noget anderledes opstilling må man sige. Fedt! Jeg glæder mig til at se, om dette lille eksperiment kaster noget af sig.
Det kan alligevel ikke gå værre end det altid gør i Parken ...

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 20. maj 2015, 19:55

Arendt skrev:AaB's 11 mod FCK: Larsen, Dalsgaard, Petersen, Pedersen, Sørensen, Thomsen, Kristensen, Risgård, Enevoldsen, Jönsson, Jacobsen.

Mit bud er, at Augu kommer ind efter en time, når PK er løbet tør. Thrane kommer ind de sidste 10 min. og gør en spændende figur. Ligeledes kommer Spalvis vel også afløser Jönsson efter 70 min.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 20. maj 2015, 20:02

Jeg kunne ikke droemme om at haabe paa skader til spillere, men de to spillere jeg ville graede mindst over at se blive baaret fra banen er godt nok Zanka og Poulsen. FuCK'ers
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 20. maj 2015, 20:04

Gigantisk afbrænder af AK på en friløber. Ellers en fantastisk aflevering af Risgård

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Califfen » 20. maj 2015, 20:12

[quote="frederikshavneren"]Gigantisk afbrænder af AK på en friløber. Ellers en fantastisk aflevering af Risgård[/quote

Og næsten en endnu bedre aflevering af Dalle til Risgård. Men ja, selvfølgelig brænder AK

Besvar