Vores kanter har været svage i denne sæson så lad os spille med wingbacks. Samtidig vil vi bedre kunne stille med Gilli da vi har tre bagude. Centralt har vi Augu/Risgård fordi vi skal have Augus soliditet og Thomsen godt nok har været skidt kørende i denne sæson. Samtidig havde Risgårds et godt impact på holdet i sidste kamp. Thomsen er meget løbestærk og kunne måske spille wingbacken i venstre side. Samtidig tror jeg det ville frigøre en helt del at der er to mand foran Jönsson da der er to han kan spille og det skaber overtal mod Zanka og makker. Realistisk bliver det dog nok en kedelig 4-4-2 med elendige kanter.
Kamptråd: FC København - AaB, onsdag d. 20. maj 2015
Re: Kamptråd: FC København - AaB, onsdag d. 20. maj 2015
Var jeg træner i morgen stillede jeg sådan her.

Vores kanter har været svage i denne sæson så lad os spille med wingbacks. Samtidig vil vi bedre kunne stille med Gilli da vi har tre bagude. Centralt har vi Augu/Risgård fordi vi skal have Augus soliditet og Thomsen godt nok har været skidt kørende i denne sæson. Samtidig havde Risgårds et godt impact på holdet i sidste kamp. Thomsen er meget løbestærk og kunne måske spille wingbacken i venstre side. Samtidig tror jeg det ville frigøre en helt del at der er to mand foran Jönsson da der er to han kan spille og det skaber overtal mod Zanka og makker. Realistisk bliver det dog nok en kedelig 4-4-2 med elendige kanter.
- ASC Vestjylland
- 1. div

- Favoritspiller: MIG SELV !!!!!!
- Geografisk sted: HolstebronX Måbjerg
Hvis spillerne ikke har sulten jamen så er det sgu en fyrseddel efter en kraftig henstilling af ledelsen.
Min GUD hedder LYNGE og min tros retning er AaB !!!! Min kirke er Aalborg Stadion!!!!!
Det er godtnok det mest sølle FCK hold i mands minde, det er lige før jeg vil betragte os som favoritter
http://www.fck.dk/nyhed/2015/05/19/truppen-mod-AaB
http://www.fck.dk/nyhed/2015/05/19/truppen-mod-AaB
AaB - the Nordic gateway to Europe
Med den slatne forfatning AaB er i for tiden er vi ikke favorit mod noget hold i Suppen. Ingen kreativitet eller aggressivitet overhovedet og så bliver vi altså dårlige selv mod ordinære hold som Hobro og OB.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Ja, en 5-0 sejt over Hobro er satme fesent!!thomasjn skrev:Med den slatne forfatning AaB er i for tiden er vi ikke favorit mod noget hold i Suppen. Ingen kreativitet eller aggressivitet overhovedet og så bliver vi altså dårlige selv mod ordinære hold som Hobro og OB.
Ska' vi hak'?
Det har set værre ud:-) tror vi er blevet forvænnet for meget herinde.thomasjn skrev:Med den slatne forfatning AaB er i for tiden er vi ikke favorit mod noget hold i Suppen. Ingen kreativitet eller aggressivitet overhovedet og så bliver vi altså dårlige selv mod ordinære hold som Hobro og OB.
Det synes jeg egentlig er lige hårdt nok. Vi er bare utroligt ustabile.thomasjn skrev:Med den slatne forfatning AaB er i for tiden er vi ikke favorit mod noget hold i Suppen. Ingen kreativitet eller aggressivitet overhovedet og så bliver vi altså dårlige selv mod ordinære hold som Hobro og OB.
Senest imod OB, var det jo to helt forskellige hold vi havde på banen i første og anden halvleg!
At vi så bare lige manglede at lægge bolden i nettet i anden halvleg, var det der gjorde udslaget.
De er jo ikke klar fra start og det har været et kæmpe issue i denne sæson lige fra første fløjt i Haderslev. Holdet har virket energi- og ideforladt, hvilket desværre altid er tilfældet når vi er blevet mestre.Zee skrev:Det synes jeg egentlig er lige hårdt nok. Vi er bare utroligt ustabile.thomasjn skrev:Med den slatne forfatning AaB er i for tiden er vi ikke favorit mod noget hold i Suppen. Ingen kreativitet eller aggressivitet overhovedet og så bliver vi altså dårlige selv mod ordinære hold som Hobro og OB.
Senest imod OB, var det jo to helt forskellige hold vi havde på banen i første og anden halvleg!
At vi så bare lige manglede at lægge bolden i nettet i anden halvleg, var det der gjorde udslaget.
Ja, hvis man ikke vidste bedre, skulle man tro at vores trup simpelthen er udmattet, efter en voldsom hård sidste sæson med en smal trup, og en efterfølgende sæson i med 10+ kampe mere end vores superliga-modstandere.thomasjn skrev:De er jo ikke klar fra start og det har været et kæmpe issue i denne sæson lige fra første fløjt i Haderslev. Holdet har virket energi- og ideforladt, hvilket desværre altid er tilfældet når vi er blevet mestre.Zee skrev:Det synes jeg egentlig er lige hårdt nok. Vi er bare utroligt ustabile.thomasjn skrev:Med den slatne forfatning AaB er i for tiden er vi ikke favorit mod noget hold i Suppen. Ingen kreativitet eller aggressivitet overhovedet og så bliver vi altså dårlige selv mod ordinære hold som Hobro og OB.
Men jeg kan godt lide at der er folk herinde der bare tror at spillerne mangler vilje og sult.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Har lokalsprøjten tilfældigvis opsnuset sig en startopstilling ud fra gårsdagens træningspas?
Jeg har svært ved at forestille mig, at vi vinder denne kamp, men det er godt nok et historisk tandløst mandskab, FCK kan mønstre til denne kamp.
Jeg har svært ved at forestille mig, at vi vinder denne kamp, men det er godt nok et historisk tandløst mandskab, FCK kan mønstre til denne kamp.
-
A_Strandfelt
- Allstar

24Nordjyske kørte i går en historie om, at det meget vel kunne blive med Gilli som starter på venstre back.Kenneth K skrev:Har lokalsprøjten tilfældigvis opsnuset sig en startopstilling ud fra gårsdagens træningspas?
Nu kan vi jo gå helt tilbage til runde 1. Der mødte vi SønderjyskE som har en mildest lige så smal trup som AaB og måtte kæmpe lige så meget for at overleve som, AaB gjorde for at blive mestre. Alligevel kunne SønderjyskE stille med et friskt og sultens hold i runde 1, hvorimod AaB stillede med en flok overordentlig sløve spillere, som dårlig lignede nogen der var færdige med at fejre guld. Ja selvføgelig vil der være udfald grundet skader og træthed, men udfaldende har været langt over, hvad der er fair. F.eks. nogle af de præstationer vi har set flere uge efter holdet er ude af europa, men hvor spillerne alligevel er totalt sløve selvom der har været masser af tid til at restituere.Frygah skrev:Ja, hvis man ikke vidste bedre, skulle man tro at vores trup simpelthen er udmattet, efter en voldsom hård sidste sæson med en smal trup, og en efterfølgende sæson i med 10+ kampe mere end vores superliga-modstandere.thomasjn skrev:De er jo ikke klar fra start og det har været et kæmpe issue i denne sæson lige fra første fløjt i Haderslev. Holdet har virket energi- og ideforladt, hvilket desværre altid er tilfældet når vi er blevet mestre.Zee skrev:Det synes jeg egentlig er lige hårdt nok. Vi er bare utroligt ustabile.thomasjn skrev:Med den slatne forfatning AaB er i for tiden er vi ikke favorit mod noget hold i Suppen. Ingen kreativitet eller aggressivitet overhovedet og så bliver vi altså dårlige selv mod ordinære hold som Hobro og OB.
Men jeg kan godt lide at der er folk herinde der bare tror at spillerne mangler vilje og sult.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Mental træthed er ikke noget der bare kan trænes væk, og sætter sig forskelligt fra spiller til spiller. Vi har haft så mange ualmindeligt betydningsfulde kampe, at spillerne i en meget lang periode været ekstremt opsatte. Når spillerne ikke er vant til dette er det naturligt der kan kommer en lang nedtursperiode. Og det behøver ikke være alle spillerne der er lige hårdt påvirket. Men oveni vores skader, salget af Kusk, og det at vi liiiiige skulle spille Ene, Hele og Jonsson i gang, samt gøre Børsting og Bruhn klar til førsteholdet, så kan mental træthed være et stort problem. Selv badass Kent indrømmede dette i et interview før vinterpausen.thomasjn skrev:Nu kan vi jo gå helt tilbage til runde 1. Der mødte vi SønderjyskE som har en mildest lige så smal trup som AaB og måtte kæmpe lige så meget for at overleve som, AaB gjorde for at blive mestre. Alligevel kunne SønderjyskE stille med et friskt og sultens hold i runde 1, hvorimod AaB stillede med en flok overordentlig sløve spillere, som dårlig lignede nogen der var færdige med at fejre guld. Ja selvføgelig vil der være udfald grundet skader og træthed, men udfaldende har været langt over, hvad der er fair. F.eks. nogle af de præstationer vi har set flere uge efter holdet er ude af europa, men hvor spillerne alligevel er totalt sløve selvom der har været masser af tid til at restituere.Frygah skrev:Ja, hvis man ikke vidste bedre, skulle man tro at vores trup simpelthen er udmattet, efter en voldsom hård sidste sæson med en smal trup, og en efterfølgende sæson i med 10+ kampe mere end vores superliga-modstandere.thomasjn skrev:De er jo ikke klar fra start og det har været et kæmpe issue i denne sæson lige fra første fløjt i Haderslev. Holdet har virket energi- og ideforladt, hvilket desværre altid er tilfældet når vi er blevet mestre.Zee skrev:Det synes jeg egentlig er lige hårdt nok. Vi er bare utroligt ustabile.thomasjn skrev:Med den slatne forfatning AaB er i for tiden er vi ikke favorit mod noget hold i Suppen. Ingen kreativitet eller aggressivitet overhovedet og så bliver vi altså dårlige selv mod ordinære hold som Hobro og OB.
Men ja, i bund og grund handler det om vilje for nogle af spillerne. Men den vilje er ikke noget spilleren selv er herre over, og kan være udtryk for mental udbrændthed. Og man kan ikke bare tage sig sammen. Det er simpelthen bare et vilkår man må leve med når man har en trup der ikke er gearet til at være forsvarende mester.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg synes, at vi passende kan betale FCM tilbage for sidste år, hvor de lod sig tabe i næstsidste runde til FCK, så vi kunne kåres til mestre.
Når vi slår FCK i aften, så gør vi FCM til mestre. Kan ikke finde på en bedre måde at takke på.
Når vi slår FCK i aften, så gør vi FCM til mestre. Kan ikke finde på en bedre måde at takke på.
- FlæskeFrank
AaB's 11 mod FCK: Larsen, Dalsgaard, Petersen, Pedersen, Sørensen, Thomsen, Kristensen, Risgård, Enevoldsen, Jönsson, Jacobsen.
Bænken: Christensen, Augustinussen, Helenius, Thrane, Bruhn, Blåbjerg og Spalvis
Bænken: Christensen, Augustinussen, Helenius, Thrane, Bruhn, Blåbjerg og Spalvis
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
Noget anderledes opstilling må man sige. Fedt! Jeg glæder mig til at se, om dette lille eksperiment kaster noget af sig.Arendt skrev:AaB's 11 mod FCK: Larsen, Dalsgaard, Petersen, Pedersen, Sørensen, Thomsen, Kristensen, Risgård, Enevoldsen, Jönsson, Jacobsen.
Det kan alligevel ikke gå værre end det altid gør i Parken ...
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Mit bud er, at Augu kommer ind efter en time, når PK er løbet tør. Thrane kommer ind de sidste 10 min. og gør en spændende figur. Ligeledes kommer Spalvis vel også afløser Jönsson efter 70 min.Arendt skrev:AaB's 11 mod FCK: Larsen, Dalsgaard, Petersen, Pedersen, Sørensen, Thomsen, Kristensen, Risgård, Enevoldsen, Jönsson, Jacobsen.
- FlæskeFrank
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg kunne ikke droemme om at haabe paa skader til spillere, men de to spillere jeg ville graede mindst over at se blive baaret fra banen er godt nok Zanka og Poulsen. FuCK'ers
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Gigantisk afbrænder af AK på en friløber. Ellers en fantastisk aflevering af Risgård
[quote="frederikshavneren"]Gigantisk afbrænder af AK på en friløber. Ellers en fantastisk aflevering af Risgård[/quote
Og næsten en endnu bedre aflevering af Dalle til Risgård. Men ja, selvfølgelig brænder AK
Og næsten en endnu bedre aflevering af Dalle til Risgård. Men ja, selvfølgelig brænder AK