Nej, det er tamt at flæbe op herinde, uden at sætte sig det mindste ind de omstændigheder der gør sig gældende... Læs eksempelvis Yankees indlæg, samt det faktum vi får en ny træner, der givetvis har sine ideer til hvordan holdet og stilen skal være. Jeg kan ikke se det relevante i at møde hold der så sender 75 fans til Sverige, uanset hvor sjov turen er (selvom Jeppe Curth åbenbart driller). Ligeså giver det heller ikke mening at møde tophold fra de større ligaer (som stadig holder ferie), hvis det betyder vi ikke får lov til netop at træne vores koncept i kampsituationer, men bare bliver statister.Gamen skrev:Internetkrigerne? Tamt.Frygah skrev:Vi var måske også max i omegnen af 10 mand i Ajax sidste sæson da vi mødte dem, så større er interessen da vist ikke blandt internet-krigerne herinde...
Til gengæld har vi været op imod 75 de seneste 2 gange vi har været i Göteborg. Det er flere end til de fleste danske udekampe på samme afstand. Med lidt planlægning ville det være attraktivt at kunne lave en tur - sidste år faldt den på et dårligt tidspunkt.
AaB skal absolut kun planlægge ud fra hvordan de ser forberedelserne være så optimale for truppen og trænerstaben som muligt, og altså ikke hvad vi måtte have af ønsker herinde. Men jeg forventer så også at såfremt vi får en halvskidt start på sæsonen, vil der være folk herinde der brokker sig over forbedelserne ikke var gode nok.
Det er efterhånden som om der ikke er noget AaB gør, som ikke skal gøres til noget negativt (ikke møntet på dig personligt, Gamen). Men jeg tager altså gerne nogle halvtriste træningskampe, hvis det betyder at truppen er mere klar i det koncept og den stil der skal spilles, når sæsonstarten går igang.
EDIT: I øvrigt var det ret begrænset hvor "fed" turen til Ajax var, eftersom de flyttede kampen ud til Rijnsburg in the middle of nowhere, hvor man ikke måtte have øl med ind på "tribunen" (der mindede om Løgumkloster stadion), og hvor solen bankede ned i hovedet af en, så man var helt ristet.