Mike80 skrev:Mit indlæg fra dengang er skrevet i forlængelse af den sørgelige tone jeg synes man udtrykker med indlæg om voldtægt af sine børn og skære halsen over på et menneske for at skide i hullet! Derfor er det et naturligt sted, at starte med at forholde sig til disse, som oplæg til mit modsvar.
Nej jeg synes ikke mine indlæg fra dengang er ude af kontekst men tværtimod et godt skridt ned fra incest voldtægt af børn og halshugning, selvom om også jeg gennem tiden har modereret min tone fra det over 4 år gamle indlæg du bringer ind i debatten.
Kan vi komme tilbage til debatten og lade Jonas svare for sig selv? Jeg har hørt din holdning til mig og tak for den samt forholdt mig til mit 4 år gamle indlæg. Ville være synd hvis noget så ligegyldigt som dit indtryk af mig som debatør skulle afspore debatten.
Ja, jeg fik en advarsel for min tone dengang. Ked af at ødelægge din pointe.
Mike
Nu begynder du decideret at blive irriterende. Du vil ikke forholde dig til virkeligheden, og så har du ekstremt mange stave- og kommafejl. Det begynder at tegne sig et billede af, at du er en midtjysk fan på internettet, som ligesom Glenn, altid forsvarer FCM, selvom det i denne sag ikke er korrekt.
Det er et faktum, at FCK havde et bud på Erik Sviatchenko i sommers. Det blev afbrudt i sidste øjeblik, da Benham smed penge i klubben. Herudover kunne i hente Tim Sparv, som har været en af jeres bedste defensive spillere, Lasse Heinze, Jim Larsen, Marco Priis Jørgensen, Patryk Wolanski, Marcos Urena og Kristoffer Olsson.
I havde et rigtig flot efterår, fordi i kunne beholde jeres profiler og hente nye spillere ind. Så kom transfervinduet i vinters, hvor i købte Olsson og Urena fri fra Arsenal og Kuban Krasnodar, mens i hentede herudover Martin Pusic for 7.5 mio. kr. og Johan Dahlin ind fra tyrkisk fodbold. Det er faktuelt, at der var et bud på Sylvester Igboun fra Kina.
Her er linket:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... j-til-kina
Det kan herfor konkluderes, at i med Benhams mange millioner kunne beholde Sviatchenko og Igboun, mens andre profiler ligeledes kunne være blevet solgt. Herudover kunne i hente Tim Sparv, Lasse Heinze, Jim Larsen, Marco Priis Jørgensen, Patryk Wolanski, Marcos Urena, Kristoffer Olsson, Martin Pusic og Martin Dahlin ind. Det er 6 spillere i startopstillingen og 10 spillere i alt.
SÅ FAT DOG, at Benhams millioner har købt mesterskabet for jer. Det er hans millioner, som har sørget for kontinuiteten i truppen, da der ellers havde været udsalg på Heden.
Det er en farce, at denne tråd er på så mange sider, men vi hader FCM.
En grund til det er fx dig, som er subjektiv og usaglig i din argumentation.
En anden grund er Glenn, som når han taber, altid skal negligere modstanderens præstation og i stedet fremhæve, at det var Midtjyllands fejl, som afgjorde kampen. Det har Jan Bech fra Brøndby også bemærket.
En tredje grund er, at i fastholder, at i pointmæssigt har fået 2. flest point i Superligaen i 10 år. Det handler om at vinde, og her kan i ikke lægge jeres point sammen.
En fjerde grund er jeres træner, som altid skal fremhæve sin egenskab som menneskelig intelligent. Det er altid hele mennesker, som i skal dyrke. Nu hvor i har vundet, så handler det pludselig ikke længere om dette. Vi hader den dobbeltmoral, som præger jeres klub.
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... play-op-r/
En femte grund er jeres rovdrift på talenter i stedet for at skabe dem i jeres region. Viktor Fischer, Marco Larsen, André Rømer og Lasse Vigen er gode eksempler på dette.
Forhold til dig til dette indlæg i stedet for at bebrejde andre brugere på dette debatforum. Hvis det er så dårligt, så er du velkommen til at blive inde på Ulvegraven, som du med alt respekt ikke tilføjer meget værdi til. Det er komisk, at du bliver hyldet derinde

Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.