Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 13. jun 2015, 02:23

Buzz Killington skrev:http://www.black-wolves.com/ulvegraven/ ... =1&t=96946

Man forstaar simpelthen ikke hvorfor folk udefra ikke er ved at falde over sig selv for at komme med lykoenskninger. Oev hvor er det ogsaa traels at alle andre bare er saa jantelovsagtige :'( :'( :'( :'(

Billede
Desværre har de valgt at slette tråden, sikkert pga. jantelov eller mindreværd hos andre :)

Iøvrigt er det ret morsomt de kritiserer andre for ikke at fejre dem, når ulvegravens "vi er mestrene" jubeltråd rummer hele 6 indlæg!

"Jow jow" - vil nogen sige, "Men der er da også en tråd som hedder "Guldfesten", så den må også tælles med"... den rummer så 7 indlæg.

Desværre kan jeg ikke længere finde Mike80's indlæg i en eller anden fejringstråd, hvor manden som strør om sig med beskyldninger om mindreværd og som har janteloven som yndlingsaversion, listede op hvordan det var gået med de vigtigste mål for sæsonen set med Mike øjne - som eksempelvis talte et mål om at AaB ikke skulle komme i Europa. Måske kan Mike selv være behjælpelig med et link...

Mike80
1. div
1. div
Favoritspiller: Søren Skriver

Indlæg af Mike80 » 13. jun 2015, 08:42

Jesper Schmidt skrev:
Buzz Killington skrev:http://www.black-wolves.com/ulvegraven/ ... =1&t=96946

Man forstaar simpelthen ikke hvorfor folk udefra ikke er ved at falde over sig selv for at komme med lykoenskninger. Oev hvor er det ogsaa traels at alle andre bare er saa jantelovsagtige :'( :'( :'( :'(

Billede
Desværre har de valgt at slette tråden, sikkert pga. jantelov eller mindreværd hos andre :)

Iøvrigt er det ret morsomt de kritiserer andre for ikke at fejre dem, når ulvegravens "vi er mestrene" jubeltråd rummer hele 6 indlæg!

"Jow jow" - vil nogen sige, "Men der er da også en tråd som hedder "Guldfesten", så den må også tælles med"... den rummer så 7 indlæg.

Desværre kan jeg ikke længere finde Mike80's indlæg i en eller anden fejringstråd, hvor manden som strør om sig med beskyldninger om mindreværd og som har janteloven som yndlingsaversion, listede op hvordan det var gået med de vigtigste mål for sæsonen set med Mike øjne - som eksempelvis talte et mål om at AaB ikke skulle komme i Europa. Måske kan Mike selv være behjælpelig med et link...
Du finder mit indlæg i "fejringstråden" fcn vs. Fcm hvor vi jublede over et 1-0 nederlag i de døende minutter.

Mike

Mike80
1. div
1. div

Indlæg af Mike80 » 13. jun 2015, 14:35

jonas386 skrev:Vi kan jo for sjov prøve at se på en ideal opstilling, for FCM, med og uden Benham. Ret mig endelig hvis der er fejl

Med

Halvdelen af denne line-up ville ikke være der hvis ikke Benham var kommet til. Sparv, Dahlin og Larsen var ikke kommet ind, mens Igboun samt Sviatchenko var blevet skippet videre. Ovenidet blev Poulsen såvidt jeg ved hentet sidste vinter hvor økonomien i forvejen var bræk, men hvor i var så tæt på mesterskabet at det ikke måtte glippe, hvilket det gjorde.
- Jeg var iøvrigt i tvivl om hvorvidt Duncan eller Pusic skulle starte i front.

Så tilbage har man følgende.

Muligvis der ville være hentet en forstærkning eller 2 ind fra en lav hylde, men tror du at følgende opstilling ville være blevet danske mestre?
Et lidt ligegyldigt og teoretisk tænkt scenarie, hvor du efter bedste velbefindende opstiller worst case scenarie og feks. Også dømmer spillere ude selvom de var købt før Benham ligesom Igboun også er væk selvom der INGEN bud var på manden forrige sommer, hvilket vi jo har debatteret i andet heensende.

Men FCM førte ved vinterpausen med 8 point til fck efter 2 udekampe i parken! Det var vel og mærke uden Dahlin, pusic og samtidigt med at Erik spillede det som svarede til mindre en 2,5 kamp hele efterårssæsonen.

mike

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 13. jun 2015, 16:19

Mike80 skrev:
jonas386 skrev:Vi kan jo for sjov prøve at se på en ideal opstilling, for FCM, med og uden Benham. Ret mig endelig hvis der er fejl

Med

Halvdelen af denne line-up ville ikke være der hvis ikke Benham var kommet til. Sparv, Dahlin og Larsen var ikke kommet ind, mens Igboun samt Sviatchenko var blevet skippet videre. Ovenidet blev Poulsen såvidt jeg ved hentet sidste vinter hvor økonomien i forvejen var bræk, men hvor i var så tæt på mesterskabet at det ikke måtte glippe, hvilket det gjorde.

Muligvis der ville være hentet en forstærkning eller 2 ind fra en lav hylde, men tror du at følgende opstilling ville være blevet danske mestre?
Et lidt ligegyldigt og teoretisk tænkt scenarie, hvor du efter bedste velbefindende opstiller worst case scenarie og feks. Også dømmer spillere ude selvom de var købt før Benham ligesom Igboun også er væk selvom der INGEN bud var på manden forrige sommer, hvilket vi jo har debatteret i andet heensende.

Men FCM førte ved vinterpausen med 8 point til fck efter 2 udekampe i parken! Det var vel og mærke uden Dahlin, pusic og samtidigt med at Erik spillede det som svarede til mindre en 2,5 kamp hele efterårssæsonen.

mike
Det var pga de andre holds svingende resultater:-)

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 14. jun 2015, 03:16

Mike80 skrev:

Med

mike
I var så tæt på afgrunden at spillerne i foråret selv skulle have madpakker med når i spillede på udebane!!! Det er satme naivt at tro i bare kunne køre videre med samme trup som sidste sæson, når man sammenholder den forsvundne egenkapital med de meldinger som også kom fra jeres bestyrelse før Benham købte jer. Sviachenko VAR solgt, Igboun var senest røget i vinter, hvis man tager udgangspunkt i forløbet ville være det samme, Poulsen var med høj sandsynlighed også blevet solgt, fordi han var en af de få spillere som er penge værd og samtidig var ejet af FCM, det samme kunne nemt være sket med Duncan og Andersson. Jeg kan simpelthen på ingen måde forestille mig at i havde haft et slagkraftigt hold i denne sæson uden Benhams køb. Til gengæld var i sikkert kommet ret hurtigt tilbage til subtop niveau og jeg tror bestemt i havde kunnet overleve i superligaen.

Var vi ikke blevet mestre havde vi sandsynligvis ikke stået markant meget bedre, så var der også blevet solgt profiler og erstatningerne var kommet fra lavere rangerende klubber til billige penge... Det var en mesterskabskamp med mange konsekvenser på den måde.

Mike80
1. div
1. div

Indlæg af Mike80 » 14. jun 2015, 13:17

Jesper Schmidt skrev:
Mike80 skrev:

Med

mike
I var så tæt på afgrunden at spillerne i foråret selv skulle have madpakker med når i spillede på udebane!!! Det er satme naivt at tro i bare kunne køre videre med samme trup som sidste sæson, når man sammenholder den forsvundne egenkapital med de meldinger som også kom fra jeres bestyrelse før Benham købte jer. Sviachenko VAR solgt, Igboun var senest røget i vinter, hvis man tager udgangspunkt i forløbet ville være det samme, Poulsen var med høj sandsynlighed også blevet solgt, fordi han var en af de få spillere som er penge værd og samtidig var ejet af FCM, det samme kunne nemt være sket med Duncan og Andersson. Jeg kan simpelthen på ingen måde forestille mig at i havde haft et slagkraftigt hold i denne sæson uden Benhams køb. Til gengæld var i sikkert kommet ret hurtigt tilbage til subtop niveau og jeg tror bestemt i havde kunnet overleve i superligaen.

Var vi ikke blevet mestre havde vi sandsynligvis ikke stået markant meget bedre, så var der også blevet solgt profiler og erstatningerne var kommet fra lavere rangerende klubber til billige penge... Det var en mesterskabskamp med mange konsekvenser på den måde.
Det muligt men vi stadig ikkr længere end tænkt scenarie og hypotetiske tanker om det ene og det andet. Logikken svarer imo til at fremhæve jeres kapital tilførsel som en superliga redning baseret på lokale sugardaddys. I var på kanten af fallit og skulle uden håndsrækningen fra lokale rigmænd have solgt massivt ud hvis ikke begære konkurs.

I havde skulle sælge wurtz, Risgaard, thomsen, kep, thelander og havde ikke kunne leje enevoldsen og helenius. Jeg tror ikke i med det resterende havde overlevet superligaen og resolverer derfor, at i kun spiller superliga næste sæson som følge af rigmænd som jo reddede det kunstigt højr sportslige setup AaB ellers var et produkt af.

Dette er self. Ikke min holdning men sat på spidsen lidt esesensen af den debatside.dk logik jeg hører iforhold til et midtjysk mesterskab.

Udgangspunktet er jo så iøvrigt også at FCM med Benhams pengetilførsel har overtrådt alt moralsk forkert idet pengene nu er udenlandsk valuta istedet for dk. Kroner. Fcm havde et produkt som kunne tiltrække udenlandsk interesse hvilket i virkeligheden med Benham er rigtigt godt købmandsskab. Der skal mere end grimme gloser og nordjysk bitterhed til at ændre det sybspunkt i min bog. (Men det jo så en halv gammel gennem debateret diskussion)

Mike

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 14. jun 2015, 14:36

Så du er enig i i vandt mesterskabet pga Benham?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Supersystem
2. div
2. div
Favoritspiller: Maldini
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Indlæg af Supersystem » 14. jun 2015, 14:42

@Mike80

Hahahaha :aabfan:
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej

Mike80
1. div
1. div

Indlæg af Mike80 » 14. jun 2015, 14:59

jonas386 skrev:Så du er enig i i vandt mesterskabet pga Benham?
Det vist i virkeligheden ligegyldigt hvad jeg svarer! Du må læse det som du vil. Og velkommen tilbage:) Du skykder (stadig) et svar til vores mirakkel efterår uden pusic, dahlin og erik som jo ellers er alle dine Benhan parametre til vores succes.

mike

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 14. jun 2015, 15:07

Mike80 skrev:
Det vist i virkeligheden ligegyldigt hvad jeg svarer! Du må læse det som du vil. Og velkommen tilbage:) Du skykder (stadig) et svar til vores mirakkel efterår uden pusic, dahlin og erik som jo ellers er alle dine Benhan parametre til vores succes.

mike
Med din opførsel både herinde og tidligere på jeres eget inaktive forum, er du vist den sidste der med nogen form for legitimitet kan afkræve svar fra andre brugere.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 14. jun 2015, 15:12

Mike80 skrev:

mike
Nej jeg spørger fordi du ikke helt kan bestemme dig, så jeg vil bare gerne være helt sikker. Først mener du i ikke ville vinde uden Benham, og nu mener du det godt kunne lade sig gøre.

Jeg har ikke sagt at de 3 er den store grund, men at det er noget vrøvl at Glen går ud og siger man ikke vil se et FCM der bare går ud og handler ind når det er tydeligt man ikke tænker over økonomien med køber dyre spillere ind selvom man ikke har pengene selv. Nu er man, igen, efter Kadlec og der snakkes en pris på 20 millioner. Jeg kan ikke helt se hvordan de 2 ting hænger sammen.

Jeg mener iøvrigt jeg skrev at alene det man kunne holde på Igboun, samt hente Jim Larsen og Tim Sparv gjorde en kæmpe forskel for jer. Nok til at i fik styr på defensiven og kunne bygge op længere nede i banen. Og mit svar vil jo stadig være at jeg ved i ikke var blevet mestre uden Benham.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Mike80
1. div
1. div

Indlæg af Mike80 » 14. jun 2015, 15:21

Frygah skrev:
Mike80 skrev:

mike
Med din opførsel både herinde og tidligere på jeres eget inaktive forum, er du vist den sidste der med nogen form for legitimitet kan afkræve svar fra andre brugere.
Nej, jeg kan heller ikke tvinge nogen til at svare.

Min opførsel? At jeg uenig i en hade tråd omhandlende fcm eller har været så fræk at oprette en tråd omhandlende din klub på Ulvegraven?

Mike

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 14. jun 2015, 15:36

Mike80 skrev:
Frygah skrev:
Mike80 skrev:

mike

Min opførsel? At jeg uenig i en hade tråd omhandlende fcm eller har været så fræk at oprette en tråd omhandlende din klub på Ulvegraven?

Mike
Du kan vist ikke huske udviklingen i den tråd du var med til at starte, og hvor du kontinuerligt hyggede dig med at hænge folk herindefra ud, så du rigtig kunne blive klappet på ryggen af diverse tågehorn, som så begyndte at svine Jonas til. Det sjovt nok selvom folk i din tråd flæbede over tonen herinde. Double standards, much? Når du samtidig tuder og moderatorerne herinde (var det Kim Jong du kaldte Juntaen?), alligevel dukker op selvom du simpelthen synes niveauet er for lavt og vi tilsyneladende allesammen er idioter, så råber det til himlen at du igen og igen skal ind og blande dig.
Der dog også de mere sørgelige indlæg, som når peters Mor, far, børnehjem, kontaktperson i kriminalforsorgen alle sammen svigter lille Peter, så han til sidst ender med at sidde skrive indlæg i en hashtåge fra den lukkede ungdomsinstution via hans eneste ven og kontakt til omverden, sin elskede computer.
Ja læs selv videre.. Som sagt go underholdning! Gode gamle pletfrie og traditions rige Aalborg.. Elsker debatside.dk
Hvad synes du selv om niveauet i det første citeret indlæg? Især i lyset af hvordan denne side åbenbart er alt for grov...

Det er åbenlyst med dine posts på Ulvegraven som ovenstående, er du her ikke for andet end at komme med stikpiller, så du kan vise hvor sej du er på nettet.

Mike80
1. div
1. div

Indlæg af Mike80 » 14. jun 2015, 17:58

Frygah skrev:
Mike80 skrev:
Frygah skrev:
Mike80 skrev:

mike

Mike
Du kan vist ikke huske udviklingen i den tråd du var med til at starte, og hvor du kontinuerligt hyggede dig med at hænge folk herindefra ud, så du rigtig kunne blive klappet på ryggen af diverse tågehorn, som så begyndte at svine Jonas til. Det sjovt nok selvom folk i din tråd flæbede over tonen herinde. Double standards, much? Når du samtidig tuder og moderatorerne herinde (var det Kim Jong du kaldte Juntaen?), alligevel dukker op selvom du simpelthen synes niveauet er for lavt og vi tilsyneladende allesammen er idioter, så råber det til himlen at du igen og igen skal ind og blande dig.
Der dog også de mere sørgelige indlæg, som når peters Mor, far, børnehjem, kontaktperson i kriminalforsorgen alle sammen svigter lille Peter, så han til sidst ender med at sidde skrive indlæg i en hashtåge fra den lukkede ungdomsinstution via hans eneste ven og kontakt til omverden, sin elskede computer.
Ja læs selv videre.. Som sagt go underholdning! Gode gamle pletfrie og traditions rige Aalborg.. Elsker debatside.dk
Hvad synes du selv om niveauet i det første citeret indlæg? Især i lyset af hvordan denne side åbenbart er alt for grov...

Det er åbenlyst med dine posts på Ulvegraven som ovenstående, er du her ikke for andet end at komme med stikpiller, så du kan vise hvor sej du er på nettet.
Jeg vil hellere vende den om og starte med at spørge dig om du synes min tone i var for hård i min reaktion efter Peter og ATB dengang (for 4 år siden!!) Skrev om sjove FCM overskrifter som: "Far voldtager sin søn" ellers ATB's ønske om at skære halsen over på det midtjyske publikum og skide ned i hullet? Var mit svar for stødende? -Og bagefter kan du overveje om moderator havde ladet mig slippe afsted med at skrive det samme men med AaB fortegn?

Jeg beklager mig ikke men synes det noget tyndhudet at høre dig udtrykke foragelse over mit niveau.

mike

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 14. jun 2015, 19:07

Mike vil hellere svare med et spørgsmål. Hvilken overraskelse.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 14. jun 2015, 19:51

Mike80 skrev:
Frygah skrev:
Mike80 skrev:
Frygah skrev:
Mike80 skrev:

mike

Mike

Jeg vil hellere vende den om og starte med at spørge dig om du synes min tone i var for hård i min reaktion efter Peter og ATB dengang (for 4 år siden!!) Skrev om sjove FCM overskrifter som: "Far voldtager sin søn" ellers ATB's ønske om at skære halsen over på det midtjyske publikum og skide ned i hullet? Var mit svar for stødende? -Og bagefter kan du overveje om moderator havde ladet mig slippe afsted med at skrive det samme men med AaB fortegn?

Jeg beklager mig ikke men synes det noget tyndhudet at høre dig udtrykke foragelse over mit niveau.

mike
Hvorfor skal den vendes om? Og hvorfor skal jeg starte med at forholde mig til hvad nogle AaB-brugere har skrevet herinde?Fordi du ikke vil forholde dig til hvad du selv har skrevet?

Jeg kan da sagtens have min mening omkring de indlæg du referer til, men de er da fuldstændige ligegyldige i forhold til det niveau DU holder, og hvad du rent faktisk vil herinde. Du er jo ikke en skid bedre end dem, bortset fra du render rundt herinde og lader som om du vil debatten, mens du smider den ene stikpille efter den anden. Og så snart det bliver påpeget, render du over i en eller anden "Jamen hvad med jer selv" som om alle debattører herinde er ens og mener det samme.

Hvorfor ikke bare forholde dig til at du render rundt herinde og lader som om du vil debatten, samtidig med du sender de citerede svinere afsted mod enkeltbrugere (jeg kan se jeg selv er nævnt af dig et sted i tråden), mens du samtidig forarges over debatten herinde? Fik du mon i øvrigt advarsel eller karantæne for dit angreb mod Peter (hvem det så end er), som du lavede på Ulvegraven? Eller er det okay for jer at bruge den slags derinde, mens I tuder over niveauet herinde?

Mike80
1. div
1. div

Indlæg af Mike80 » 14. jun 2015, 23:38

Mit indlæg fra dengang er skrevet i forlængelse af den sørgelige tone jeg synes man udtrykker med indlæg om voldtægt af sine børn og skære halsen over på et menneske for at skide i hullet! Derfor er det et naturligt sted, at starte med at forholde sig til disse, som oplæg til mit modsvar.

Nej jeg synes ikke mine indlæg fra dengang er ude af kontekst men tværtimod et godt skridt ned fra incest voldtægt af børn og halshugning, selvom om også jeg gennem tiden har modereret min tone fra det over 4 år gamle indlæg du bringer ind i debatten.

Kan vi komme tilbage til debatten og lade Jonas svare for sig selv? Jeg har hørt din holdning til mig og tak for den samt forholdt mig til mit 4 år gamle indlæg. Ville være synd hvis noget så ligegyldigt som dit indtryk af mig som debatør skulle afspore debatten.

Ja, jeg fik en advarsel for min tone dengang. Ked af at ødelægge din pointe.

Mike

Arendt
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Indlæg af Arendt » 15. jun 2015, 01:30

Mike80 skrev:Mit indlæg fra dengang er skrevet i forlængelse af den sørgelige tone jeg synes man udtrykker med indlæg om voldtægt af sine børn og skære halsen over på et menneske for at skide i hullet! Derfor er det et naturligt sted, at starte med at forholde sig til disse, som oplæg til mit modsvar.

Nej jeg synes ikke mine indlæg fra dengang er ude af kontekst men tværtimod et godt skridt ned fra incest voldtægt af børn og halshugning, selvom om også jeg gennem tiden har modereret min tone fra det over 4 år gamle indlæg du bringer ind i debatten.

Kan vi komme tilbage til debatten og lade Jonas svare for sig selv? Jeg har hørt din holdning til mig og tak for den samt forholdt mig til mit 4 år gamle indlæg. Ville være synd hvis noget så ligegyldigt som dit indtryk af mig som debatør skulle afspore debatten.

Mike
Nu begynder du decideret at blive irriterende. Du vil ikke forholde dig til virkeligheden, og så har du ekstremt mange stave- og kommafejl. Det begynder at tegne sig et billede af, at du er en midtjysk fan på internettet, som ligesom Glenn, altid forsvarer FCM, selvom det i denne sag ikke er korrekt.

Det er et faktum, at FCK havde et bud på Erik Sviatchenko i sommers. Det blev afbrudt i sidste øjeblik, da Benham smed penge i klubben. Herudover kunne i hente Tim Sparv, som har været en af jeres bedste defensive spillere, Lasse Heinze, Jim Larsen, Marco Priis Jørgensen, Patryk Wolanski, Marcos Urena og Kristoffer Olsson.

I havde et rigtig flot efterår, fordi i kunne beholde jeres profiler og hente nye spillere ind. Så kom transfervinduet i vinters, hvor i købte Olsson og Urena fri fra Arsenal og Kuban Krasnodar, mens i hentede herudover Martin Pusic for 7.5 mio. kr. og Johan Dahlin ind fra tyrkisk fodbold. Det er faktuelt, at der var et bud på Sylvester Igboun fra Kina.

Her er linket: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... j-til-kina

Det kan herfor konkluderes, at i med Benhams mange millioner kunne beholde Sviatchenko og Igboun, mens andre profiler ligeledes kunne være blevet solgt. Herudover kunne i hente Tim Sparv, Lasse Heinze, Jim Larsen, Marco Priis Jørgensen, Patryk Wolanski, Marcos Urena, Kristoffer Olsson, Martin Pusic og Martin Dahlin ind. Det er 6 spillere i startopstillingen og 10 spillere i alt.
SÅ FAT DOG, at Benhams millioner har købt mesterskabet for jer. Det er hans millioner, som har sørget for kontinuiteten i truppen, da der ellers havde været udsalg på Heden.

Det er en farce, at denne tråd er på så mange sider, men vi hader FCM.
En grund til det er fx dig, som er subjektiv og usaglig i din argumentation.
En anden grund er Glenn, som når han taber, altid skal negligere modstanderens præstation og i stedet fremhæve, at det var Midtjyllands fejl, som afgjorde kampen. Det har Jan Bech fra Brøndby også bemærket.
En tredje grund er, at i fastholder, at i pointmæssigt har fået 2. flest point i Superligaen i 10 år. Det handler om at vinde, og her kan i ikke lægge jeres point sammen.
En fjerde grund er jeres træner, som altid skal fremhæve sin egenskab som menneskelig intelligent. Det er altid hele mennesker, som i skal dyrke. Nu hvor i har vundet, så handler det pludselig ikke længere om dette. Vi hader den dobbeltmoral, som præger jeres klub.
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... play-op-r/
En femte grund er jeres rovdrift på talenter i stedet for at skabe dem i jeres region. Viktor Fischer, Marco Larsen, André Rømer og Lasse Vigen er gode eksempler på dette.

Forhold til dig til dette indlæg i stedet for at bebrejde andre brugere på dette debatforum. Hvis det er så dårligt, så er du velkommen til at blive inde på Ulvegraven, som du med alt respekt ikke tilføjer meget værdi til. Det er komisk, at du bliver hyldet derinde ;)
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Mike80
1. div
1. div

Indlæg af Mike80 » 15. jun 2015, 10:54

Arendt skrev:
Mike80 skrev:Mit indlæg fra dengang er skrevet i forlængelse af den sørgelige tone jeg synes man udtrykker med indlæg om voldtægt af sine børn og skære halsen over på et menneske for at skide i hullet! Derfor er det et naturligt sted, at starte med at forholde sig til disse, som oplæg til mit modsvar.

Mike
Nu begynder du decideret at blive irriterende. Du vil ikke forholde dig til virkeligheden, og så har du ekstremt mange stave- og kommafejl. Det begynder at tegne sig et billede af, at du er en midtjysk fan på internettet, som ligesom Glenn, altid forsvarer FCM, selvom det i denne sag ikke er korrekt.

Det er et faktum, at FCK havde et bud på Erik Sviatchenko i sommers. Det blev afbrudt i sidste øjeblik, da Benham smed penge i klubben. Herudover kunne i hente Tim Sparv, som har været en af jeres bedste defensive spillere, Lasse Heinze, Jim Larsen, Marco Priis Jørgensen, Patryk Wolanski, Marcos Urena og Kristoffer Olsson.

I havde et rigtig flot efterår, fordi i kunne beholde jeres profiler og hente nye spillere ind. Så kom transfervinduet i vinters, hvor i købte Olsson og Urena fri fra Arsenal og Kuban Krasnodar, mens i hentede herudover Martin Pusic for 7.5 mio. kr. og Johan Dahlin ind fra tyrkisk fodbold. Det er faktuelt, at der var et bud på Sylvester Igboun fra Kina.

Her er linket: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... j-til-kina

Det kan herfor konkluderes, at i med Benhams mange millioner kunne beholde Sviatchenko og Igboun, mens andre profiler ligeledes kunne være blevet solgt. Herudover kunne i hente Tim Sparv, Lasse Heinze, Jim Larsen, Marco Priis Jørgensen, Patryk Wolanski, Marcos Urena, Kristoffer Olsson, Martin Pusic og Martin Dahlin ind. Det er 6 spillere i startopstillingen og 10 spillere i alt.
SÅ FAT DOG, at Benhams millioner har købt mesterskabet for jer. Det er hans millioner, som har sørget for kontinuiteten i truppen, da der ellers havde været udsalg på Heden.

Det er en farce, at denne tråd er på så mange sider, men vi hader FCM.
En grund til det er fx dig, som er subjektiv og usaglig i din argumentation.
En anden grund er Glenn, som når han taber, altid skal negligere modstanderens præstation og i stedet fremhæve, at det var Midtjyllands fejl, som afgjorde kampen. Det har Jan Bech fra Brøndby også bemærket.
En tredje grund er, at i fastholder, at i pointmæssigt har fået 2. flest point i Superligaen i 10 år. Det handler om at vinde, og her kan i ikke lægge jeres point sammen.
En fjerde grund er jeres træner, som altid skal fremhæve sin egenskab som menneskelig intelligent. Det er altid hele mennesker, som i skal dyrke. Nu hvor i har vundet, så handler det pludselig ikke længere om dette. Vi hader den dobbeltmoral, som præger jeres klub.
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... play-op-r/
En femte grund er jeres rovdrift på talenter i stedet for at skabe dem i jeres region. Viktor Fischer, Marco Larsen, André Rømer og Lasse Vigen er gode eksempler på dette.

Forhold til dig til dette indlæg i stedet for at bebrejde andre brugere på dette debatforum. Hvis det er så dårligt, så er du velkommen til at blive inde på Ulvegraven, som du med alt respekt ikke tilføjer meget værdi til. Det er komisk, at du bliver hyldet derinde ;)
Hej Arent.

Tak for også din holdning til mig som debatør. Måske i snart skulle oprette en "Hvorfor hade mike" tråd så vi slipper for at afspore de oprindelige debatter og i samtidigt kan få afløb for jered galde.

Du vinder ikke terræn i en debat med mig fordi du starter med at kalde mig irreterende og bruge udtryk som "FAT DET DOG". Fint at du vil bidrage med din holdning men det bliver altså ikke en sandhed blot fordi du ekstra sur og irreteret og råber højt op om at nu må vi forstå du har ret. Du vinder også sjældent meget terræn i en diskution ved at ligge dig på rykken, og råbe højt i den rigtige verden uden for internettet.

Men som sagt fint med også dit indspark. Jeg kan glæde dig med at jeg allerede har forholdt mig til nærmest samtlige af dine punkter, som du meget nemt finder svar på ved at læse mine tidligere indlæg igennem.

Har du store problemer med min stavning og mangel på kommaer er du selfølgelig også altid velkommen til IKKE at læse mine indlæg.

Mike

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 15. jun 2015, 14:29

Billede

Besvar