Jeg kommer aldrig til at forstå din evigt nedladende tone. Men det må du om.
AllanPedersen skrev:Viktor Ahlmann - giver ingen mening du nævner ham.. jeg er lige så tæt på start 11'eren som han er..
Han er på ingen måde noget du kan bruge som belæg for at AK ikke fik kontrakt.
Det ændrer jo ikke på, at han lige var blevet hevet op i truppen. Ingen af os anede, hvad han kunne ift. AK, som havde spillet et dårligt forår. AK havde altså ikke spillet en god sæson - men et godt efterår.
AllanPedersen skrev:Jønsson, vidste vi igennem hele sommeren var skadet og skulle opereres.. vi købte ham velvidende at han ville være ude et år.
kan du huske det?
Der kan man se. Det vidste jeg ikke. Jeg vidste, at ved signingen var man usikker, og at AaB selv meldte ud, at man ikke ville se ham på banen før september, men der kan man se. Det vidste du åbenbart.
AllanPedersen skrev:Spalvis får sin korsbåndsskade d. 12 august.. mens vi spiller champions league kval.. vi har ikke engang spillet europa league kval endnu her.
Spalvis blev skadet i den kamp, hvor AK scorede to mål. Og vi har altså ikke spillet Europa League kvalifikation. Altså begyndte AK først at score mål efter Spalvis' skade. Og vi snakker altså ikke om, at AK gik målamok. I de første 17 superligakampe scorede AK 4(!) mål fordelt på 3 kampe. Han brændte derimod ekstremt mange chancer, og herinde på debatsiden blev han bandet langt væk.
AllanPedersen skrev:Rolf toft forsvinder i juli
Ham har jeg jo så ikke engang nævnt.
AllanPedersen skrev:AK.. en spiller vi ved er på vej ind i sidste år af sin kontrakt, og på dette tidspunkt må forventes at være fast mand
både pga. af færdigheder og pga. af andres skader.
En spiller der skal spille hele sæsonnen får os på toppen.. og som vi ved kan skrive med hvem han vil når sæsonnen er slut.
En spiller, som har brændt et hav af chancer, en spiller, som i store dele af sæsonen har vist en ekstremt ligegyldig attitude på banen, en spiller, som virker til at være direkte uvenner med vores anden angriber. Samtidig med at det forventes, at Helenius må da komme i gang, Jönsson må da komme i gang, Enevoldsen må da komme i gang, Spalvis skal nok komme tilbage og måske viser Ahlmann det potentiale, som alle omkring klubben har kendt, siden han var 15 år.
AK har spillet et ekstremt flot forår, hvor han har været (nogenlunde) effektiv og har kæmpet for hver en bold, hvilket han på ingen måde gjorde i efteråret. Lige nu er det da ekstremt bittert, at man ikke har tegnet en kontrakt med ham tidligere, men virkeligheden var altså en anden i sommers, og jeg forstår sgu godt, hvis AK ikke var førsteprioritet hos Gaarde.
Og det er jo for fanden stadig bare din egen gisning, at klubben ikke har henvendt sig i sommers. Måske har AK afvist med tanken: "Jeg har halvandet år tilbage, og jeg ved, jeg kan gøre det bedre end det her og give mig selv en bedre forhandlingssituation." Måske har AK rent faktisk haft tiltro til egne evner og spillet sit eget spil. Det ville da lægge ganske tæt på ham som type.
Måske har Gaarde bare være nølende. Du ved det ikke. Vi ved det ikke.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.