Læs hvad jeg skriver.Pastorius skrev:Hvordan skulle det nogensinde kunne ske?jonas386 skrev:Det var også ham jeg hentydede til. Jan Bech ryger vel ud af bestyrelsen hvis fansene overtager.
Superliga 2015/16
Re: Superliga 2015/16
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Mon Kent Nielsen stadig sidder sikkert i OB sædet? fuck hvor det ofte sejler for dem Odense denne sæson, det lige det modsatte sidste år med Ove Pedersen
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Mon ikke han gør, kommunikationen har vel meget været, at man har købt ind på det langsigtede projekt ala. det AaB skulle fra 2011 og frem. Derudover kan Kent vel heller ikke klandres for, at OB i den grad mangler forsvarsspillere. Blåbjerg, Raitala og Patrick ville jo være faste nøglespillere i OB. Men hvem ved, måske Leasy-manden ikke er klar på det langsgitede projekt i modgang.Mr. Larsen skrev:Mon Kent Nielsen stadig sidder sikkert i OB sædet? fuck hvor det ofte sejler for dem Odense denne sæson, det lige det modsatte sidste år med Ove Pedersen
Noget andet jeg tænker på er dog om Kent egentlig har sulten til at gennemføre det igen. Han skal jo egentlig gøre noget han allerde har gjort og udsigterne for at overgå, hvad han gjorde her er jo lange og ikke særligt sandsynlige.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Hamrén er under et noget større pres. Når Sverige har tabt EM play off til Danmark så er Hamrén formentlig færdig som svensk landstræner.thomasjn skrev:Mon ikke han gør, kommunikationen har vel meget været, at man har købt ind på det langsigtede projekt ala. det AaB skulle fra 2011 og frem. Derudover kan Kent vel heller ikke klandres for, at OB i den grad mangler forsvarsspillere. Blåbjerg, Raitala og Patrick ville jo være faste nøglespillere i OB. Men hvem ved, måske Leasy-manden ikke er klar på det langsgitede projekt i modgang.Mr. Larsen skrev:Mon Kent Nielsen stadig sidder sikkert i OB sædet? fuck hvor det ofte sejler for dem Odense denne sæson, det lige det modsatte sidste år med Ove Pedersen
Noget andet jeg tænker på er dog om Kent egentlig har sulten til at gennemføre det igen. Han skal jo egentlig gøre noget han allerde har gjort og udsigterne for at overgå, hvad han gjorde her er jo lange og ikke særligt sandsynlige.
OBs målmand var godt nok dårlig, men Brøndby var også gode offensivt. Ser ud til at top 3 er ved at sætte sig og ikke overraskende er det klubberne med de største spillerbudgetter der topper.
FCK så også meget stærke ud mod Randers, det var imponerende som de kvaste fysisk stærke Randers.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Jo han sidder nok stadig sikkert, men jeg synes godt nok de er sårbare som aldrig før i defensiven det er ikke lige frem hverken et Kent Nielsen kendetegn såvel som OB. Og Ove havde dem til at præsterer noget bedre sidste sæson med en ligende trup.thomasjn skrev:Mon ikke han gør, kommunikationen har vel meget været, at man har købt ind på det langsigtede projekt ala. det AaB skulle fra 2011 og frem. Derudover kan Kent vel heller ikke klandres for, at OB i den grad mangler forsvarsspillere. Blåbjerg, Raitala og Patrick ville jo være faste nøglespillere i OB. Men hvem ved, måske Leasy-manden ikke er klar på det langsgitede projekt i modgang.Mr. Larsen skrev:Mon Kent Nielsen stadig sidder sikkert i OB sædet? fuck hvor det ofte sejler for dem Odense denne sæson, det lige det modsatte sidste år med Ove Pedersen
Men det er nok OB´s held at i denne sæson kan man forholdsvis sikkert glemme tabellen og ligeså bygge holdet op omkring Kent, men jeg er godt nok ikke imponeret over dem pt.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Kent Nielsen var da om nogen kendt for solid defensiv fodbold i Horsens tiden. 0-0 Horsens?
Det er dog svært at spille defensivt når holdet skriger på defensiv kvalitet. Der mangler som minimum to midterforsvare med klasse samt en målmand der gør en forskel
Det er dog svært at spille defensivt når holdet skriger på defensiv kvalitet. Der mangler som minimum to midterforsvare med klasse samt en målmand der gør en forskel
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Det er også det jeg påpeger, nemlig at Kent´s hold normalvis plejer at ha rimelig godt styr på defensivenjonas386 skrev:Kent Nielsen var da om nogen kendt for solid defensiv fodbold i Horsens tiden. 0-0 Horsens?
De har solgt hele forsvaret i Odense uden at hente noget ind. De skal shoppe midtstoppere, enten til vinter eller sommer. Måske de forsøger at lokke en transferfri KEP eller Würtz derover for at stabilisere defensiven mere end den falske Lasse Nielsen kan.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Kep og Würtz skal ingen steder, de er vigtige erfarne spiller som de unge kan læne sig op afEksil skrev:De har solgt hele forsvaret i Odense uden at hente noget ind. De skal shoppe midtstoppere, enten til vinter eller sommer. Måske de forsøger at lokke en transferfri KEP eller Würtz derover for at stabilisere defensiven mere end den falske Lasse Nielsen kan.
Du har ret. Jeg læste det som at det ikke var Kent Nielsens kendetegn med en god defensiv. 
SønderjsyskE har lige fået Absalonsen i karantæne til kampen mod AaB fredag.
Og hvis Guiras advarsel takseres til 6 point, er han også ude.
Det er 2 af deres bedre spillere.
Og hvis Guiras advarsel takseres til 6 point, er han også ude.
Det er 2 af deres bedre spillere.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Nu har jeg set både Absolonsen og SE's træner udtale noget i stil med at de ville have tabt 5-0 hvis de havde spillet mod AaB i går. Det er naturligvis flaterende, men det kunne også lugte af at de er i gang med lidt tidlige mindgames. Vi kommer med overmod til SE, og taber endnu en udekamp mod et kompakt "bundhold".
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Ja, vi kan umuligt slå kompakte bundhold som Hobro, Lyngby, etc..Buzz Killington skrev:Nu har jeg set både Absolonsen og SE's træner udtale noget i stil med at de ville have tabt 5-0 hvis de havde spillet mod AaB i går. Det er naturligvis flaterende, men det kunne også lugte af at de er i gang med lidt tidlige mindgames. Vi kommer med overmod til SE, og taber endnu en udekamp mod et kompakt "bundhold".
Ska' vi hak'?
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Lyngby er om noget et kompakt bundhold.MrBangDK skrev:Ja, vi kan umuligt slå kompakte bundhold som Hobro, Lyngby, etc..Buzz Killington skrev:Nu har jeg set både Absolonsen og SE's træner udtale noget i stil med at de ville have tabt 5-0 hvis de havde spillet mod AaB i går. Det er naturligvis flaterende, men det kunne også lugte af at de er i gang med lidt tidlige mindgames. Vi kommer med overmod til SE, og taber endnu en udekamp mod et kompakt "bundhold".
Har folk set den her?
http://www.bt.dk/fodbold/chok-afsloerin ... uperligaen
Klubberne er så sure over DBU's håndtering af overenskomsten med spillerforeningen, og de tidligere problemer der har været, at man ikke længere har tillid til DBU, og arbejder mod at bryde ud.
Det er godt nok noget af en raslen med sablerne!
Klubberne er så sure over DBU's håndtering af overenskomsten med spillerforeningen, og de tidligere problemer der har været, at man ikke længere har tillid til DBU, og arbejder mod at bryde ud.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Synes godt BT kunne trænge til lidt kildekritik. Hvor er spørgsmålene til DBU og spillerforeningen?Frygah skrev:Har folk set den her?
For mig lugter det langt væk af, at man ønsker at genforhandle en aftale og gør det igennem medierne (altid en god ide)
De burde hellere overveje at bryde ud af divisionsforeningen....Frygah skrev:Har folk set den her?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Kæmpe afbrænder af Kusk i københavner derbyet. Werge er som altid træls at høre på, men jeg kan kun give ham ret i tidligere udtalelser om at der mangler et tilsvarende storopgør i Jylland (selvfølgelig i mindre format). Det er for sløjt at "slaget om heden" er det største jyske opgør i medierne.
AaB mod AGF burde være et storopgør og Jyllands svar på en klassiker, men det er desværre ikke tilfældet.
AaB mod AGF burde være et storopgør og Jyllands svar på en klassiker, men det er desværre ikke tilfældet.
AGF har været alt for svage alt for længe...frederikshavneren skrev:Kæmpe afbrænder af Kusk i københavner derbyet. Werge er som altid træls at høre på, men jeg kan kun give ham ret i tidligere udtalelser om at der mangler et tilsvarende storopgør i Jylland (selvfølgelig i mindre format). Det er for sløjt at "slaget om heden" er det største jyske opgør i medierne.
Det tætteste på vi kommer opgør, hvor der er noget på spil, godt tempo, mulighed for god kvalitet og et modstanderstemning funderet i fans uvilje mod hinanden er AaB-FCM.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Køllen I Møllen
- Allstar

Man kan bare ikke banke sådan et opgør kunstigt op uden mediernes fulde opbakning. Medierne kan i den grad manipulere folk til at interessere sig for hvad som helst. Det københavnske derby havde været nul og niks uden mediernes 25 år lange bombardement og manipulation.frederikshavneren skrev:Kæmpe afbrænder af Kusk i københavner derbyet. Werge er som altid træls at høre på, men jeg kan kun give ham ret i tidligere udtalelser om at der mangler et tilsvarende storopgør i Jylland (selvfølgelig i mindre format). Det er for sløjt at "slaget om heden" er det største jyske opgør i medierne.
Janteloven eksisterer IKKE!