Tror ikke at Abildgaard starter inde. Han virker ikke klar og defensivt fylder han alt for lidt.FlæskeFrank skrev:Det hjælper nok også på troen, at vi de sidste 10 kampe mod Brøndby kun har tabt en 1(!)hje1980 skrev:Uanset hvad så tror jeg sejren mod Randers har givet så meget moral, at AaB vinder en sikker 2-0 sejr på søndag.
Abildgaard er mest oplagt, så er ændringen mindst og ham som har spillet Risgaards plads, når Risgaard ikke har spillet. Den spændende kunne måske også være Thrane, som arbejder en del.
Spalvis mod Agger kan blive fremtid(nutid) mod fortid.
Vi har en rigtig god statistik mod Brøndby, men det er vel også fair nok at påpege at de langsomt men sikkert har fået et stærkere hold. De stiller ikke længere med typer som Randrup, Stenderup, Almebäck mv.
Vi er rigtig stærkt kørende på hjemmebane men har haft svært ved at overføre takterne til udebanekampene.
Håber at vi går offensivt til værks. Hvis vi stiller os ned eller bliver mast af Brøndby så går det galt. Vi har absolut ikke holdet der kan forsvare eget mål. Vores offensiv er rigtig stærk når vi rammer dagen, defensiven er tilsvarende usikker hvilket har givet nogle meget underholdende AaB kampe i denne sæson.
Hvis jeg skal gætte så tror jeg der venter endnu en målrig kamp. Tror desværre vi taber kampen mod et toptændt Brøndby hold som for alvor lugter blod i topstriden. Siden nederlaget i Aalborg har bøf hentet rigtig mange point.