Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 29.11.2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 29.11.2015

Indlæg af frederikshavneren » 26. nov 2015, 23:19

FlæskeFrank skrev:
hje1980 skrev:Uanset hvad så tror jeg sejren mod Randers har givet så meget moral, at AaB vinder en sikker 2-0 sejr på søndag.
Det hjælper nok også på troen, at vi de sidste 10 kampe mod Brøndby kun har tabt en 1(!)

Abildgaard er mest oplagt, så er ændringen mindst og ham som har spillet Risgaards plads, når Risgaard ikke har spillet. Den spændende kunne måske også være Thrane, som arbejder en del.

Spalvis mod Agger kan blive fremtid(nutid) mod fortid.
Tror ikke at Abildgaard starter inde. Han virker ikke klar og defensivt fylder han alt for lidt.

Vi har en rigtig god statistik mod Brøndby, men det er vel også fair nok at påpege at de langsomt men sikkert har fået et stærkere hold. De stiller ikke længere med typer som Randrup, Stenderup, Almebäck mv.
Vi er rigtig stærkt kørende på hjemmebane men har haft svært ved at overføre takterne til udebanekampene.

Håber at vi går offensivt til værks. Hvis vi stiller os ned eller bliver mast af Brøndby så går det galt. Vi har absolut ikke holdet der kan forsvare eget mål. Vores offensiv er rigtig stærk når vi rammer dagen, defensiven er tilsvarende usikker hvilket har givet nogle meget underholdende AaB kampe i denne sæson.

Hvis jeg skal gætte så tror jeg der venter endnu en målrig kamp. Tror desværre vi taber kampen mod et toptændt Brøndby hold som for alvor lugter blod i topstriden. Siden nederlaget i Aalborg har bøf hentet rigtig mange point.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 27. nov 2015, 08:42

frederikshavneren skrev:Hvis jeg skal gætte så tror jeg der venter endnu en målrig kamp. Tror desværre vi taber kampen mod et toptændt Brøndby hold som for alvor lugter blod i topstriden. Siden nederlaget i Aalborg har bøf hentet rigtig mange point.
Den er hjemme! :thumbsup:
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 27. nov 2015, 09:15

frederikshavneren skrev:
FlæskeFrank skrev:
hje1980 skrev:Uanset hvad så tror jeg sejren mod Randers har givet så meget moral, at AaB vinder en sikker 2-0 sejr på søndag.
Det hjælper nok også på troen, at vi de sidste 10 kampe mod Brøndby kun har tabt en 1(!)

Abildgaard er mest oplagt, så er ændringen mindst og ham som har spillet Risgaards plads, når Risgaard ikke har spillet. Den spændende kunne måske også være Thrane, som arbejder en del.

Spalvis mod Agger kan blive fremtid(nutid) mod fortid.
Tror ikke at Abildgaard starter inde. Han virker ikke klar og defensivt fylder han alt for lidt.

Vi har en rigtig god statistik mod Brøndby, men det er vel også fair nok at påpege at de langsomt men sikkert har fået et stærkere hold. De stiller ikke længere med typer som Randrup, Stenderup, Almebäck mv.
Vi er rigtig stærkt kørende på hjemmebane men har haft svært ved at overføre takterne til udebanekampene.

Håber at vi går offensivt til værks. Hvis vi stiller os ned eller bliver mast af Brøndby så går det galt. Vi har absolut ikke holdet der kan forsvare eget mål. Vores offensiv er rigtig stærk når vi rammer dagen, defensiven er tilsvarende usikker hvilket har givet nogle meget underholdende AaB kampe i denne sæson.

Hvis jeg skal gætte så tror jeg der venter endnu en målrig kamp. Tror desværre vi taber kampen mod et toptændt Brøndby hold som for alvor lugter blod i topstriden. Siden nederlaget i Aalborg har bøf hentet rigtig mange point.
Altså det her toptændte Brøndby hold der spillede en fantastisk kamp mod AGF sidst og var uheldige med ikke at vinde med 2-3 mål over AGF

Du skriver de langsomt har fået et bedre hold... har vi ikke også selv det???

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 27. nov 2015, 10:43

frederikshavneren skrev:Vi har en rigtig god statistik mod Brøndby, men det er vel også fair nok at påpege at de langsomt men sikkert har fået et stærkere hold. De stiller ikke længere med typer som Randrup, Stenderup, Almebäck mv.
Det er den der kællingesnak vi skal væk fra. Vi har også flyttet os meget siden Randrup, Stenderup og Almebäck. Plejer du ikke at brokke dig over AaB melder så defensivt ud ? Du melder ihvertilfald selv også defensivt ud.

Selvfølgelig kan vi tabe, men Brøndbys hold virker vel kun mere profileret end os. På resten af parametrene er det vel svært at se en (klar) vinder.

Jeg tror personligt, at der er større chance for, at kampen udstiller Aggers mangler end den udstiller Spalvis's ditto.

Den eneste Brøndby-spiller, som jeg frygter er Austin. Han virker til at være "Ståle/Linderoth/Wieghorst"-typen som bare gør holdet meget bedre. Den eneste trøst er vel, at han i sidste kamp mod FCK ikke var imponerende. Så måske er hans topniveau ikke så højt som frygtet(eller også er de andre begyndt at læse ham).

Og Thomas Frank har måske også det problem, at taber Brøndby så kan det blive en lang vinter. De/han er nød til at kunne påberåbe sig en mesterskabsprocent. Det kan de ikke, hvis de slås med SønderjyskE om 4.-5. pladsen.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 27. nov 2015, 12:11

[/quoteDen eneste Brøndby-spiller, som jeg frygter er Austin. Han virker til at være "Ståle/Linderoth/Wieghorst"-typen som bare gør holdet meget bedre. Den eneste trøst er vel, at han i sidste kamp mod FCK ikke var imponerende. Så måske er hans topniveau ikke så højt som frygtet(eller også er de andre begyndt at læse ham).quote]

Austin var også fuldstændig ordinær mod gymnasterne i sidste weekend - det var den ene fejlaflevering efter den anden og han fik slet ikke sat sig igennem på midten

Spiller brøndby bare i nærheden af det niveau de viste mod gf, så bliver de kørt ud af egen hule på røv og albuer!

Sønderhof
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Indlæg af Sønderhof » 27. nov 2015, 13:31

Spanky skrev:[/quoteDen eneste Brøndby-spiller, som jeg frygter er Austin. Han virker til at være "Ståle/Linderoth/Wieghorst"-typen som bare gør holdet meget bedre. Den eneste trøst er vel, at han i sidste kamp mod FCK ikke var imponerende. Så måske er hans topniveau ikke så højt som frygtet(eller også er de andre begyndt at læse ham).quote]

Austin var også fuldstændig ordinær mod gymnasterne i sidste weekend - det var den ene fejlaflevering efter den anden og han fik slet ikke sat sig igennem på midten

Spiller brøndby bare i nærheden af det niveau de viste mod gf, så bliver de kørt ud af egen hule på røv og albuer!
Austin er endnu et eksempel på medierne hyper alt omkring Brøndby. Han er fuldstændig ordinær. Han er på ingen måde på niveau med de spillere Spanky nævner! Han er tung og vælger ofte løsninger, hvor man sidder og griner! Han er ikke meget bedre end OB's Diarra! Würtz er bedre. Især med bolden.

Magnus Eriskson var jo også skreget op til at være en skandinavisk stjerne, mens Rashani var den bedste kantsspiller i Norge. Børsting er bedre end dem begge!

Gamen

Indlæg af Gamen » 27. nov 2015, 14:06

Sønderhof skrev: Austin er endnu et eksempel på medierne hyper alt omkring Brøndby. Han er fuldstændig ordinær. Han er på ingen måde på niveau med de spillere Spanky nævner! Han er tung og vælger ofte løsninger, hvor man sidder og griner! Han er ikke meget bedre end OB's Diarra! Würtz er bedre. Især med bolden.
Vrøvl. Manden er i top 3 over de bedste midtbanespillere der har spillet i den norske liga de seneste 15 år. Han er en utroligt dygtig spiller, der qua sin fysik, energi og arbejdsradius er et enormt aktiv for de hold han har spillet for. Han er ingen teknisk åbenbaring, men det er en oprydder på midtbanen sjældent.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 27. nov 2015, 14:08

...Og saa gaar man ind paa sydsiden for at se hvordan Bifferne forholder sig til kampen, for som altid at blive skuffet over at det som saedvanligt udelukkende handler om hvor daarligt de har det med traeneren. Joesses nogle nederen typer derinde.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 27. nov 2015, 14:24

Hvor er det bedst at parkere henne i forhold til Brøndby stadion for os kør selv folk for at undgå al for meget ballade ?

Patmand
Allstar
Allstar

Indlæg af Patmand » 27. nov 2015, 14:33

Elscorpio skrev:Hvor er det bedst at parkere henne i forhold til Brøndby stadion for os kør selv folk for at undgå al for meget ballade ?
Det der er vigtigt her er at din bil er udstyret med minimum en AaB sticker. Så kan du sagtens parkere ved stadion. ;)

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 27. nov 2015, 14:48

Elscorpio skrev:Hvor er det bedst at parkere henne i forhold til Brøndby stadion for os kør selv folk for at undgå al for meget ballade ?
Et par kilometer fra stadion i en retning der ikke er logisk for deres hooligans at gå i.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Indlæg af Sønderhof » 27. nov 2015, 17:21

Gamen skrev:
Sønderhof skrev: Austin er endnu et eksempel på medierne hyper alt omkring Brøndby. Han er fuldstændig ordinær. Han er på ingen måde på niveau med de spillere Spanky nævner! Han er tung og vælger ofte løsninger, hvor man sidder og griner! Han er ikke meget bedre end OB's Diarra! Würtz er bedre. Især med bolden.
Vrøvl. Manden er i top 3 over de bedste midtbanespillere der har spillet i den norske liga de seneste 15 år. Han er en utroligt dygtig spiller, der qua sin fysik, energi og arbejdsradius er et enormt aktiv for de hold han har spillet for. Han er ingen teknisk åbenbaring, men det er en oprydder på midtbanen sjældent.
Han er en fremragende oprydder på niveauet i DK, men hans omgang med bolden er ikke imponerende. Top 3 i Norge over de sidste 15 år. Så er han vel under Mike Jensen? ;)

For mig at se er han en lidt bedre version af Jonas Damborg. Jeg er i hvert fald glad for at det ikke er sådan en type AaB vælger at opbygget holdet omkring. Har stadig mareridt om dengang Würtz og Augo var fast duo på den centrale midt.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 27. nov 2015, 17:35

Jeg plejer bare at parkere på parkeringspladsen. Det tager noget tid at komme ud, og man skal gå hen forbi alle dem der kommer ud fra sydsiden. Jeg har dog taget turen i AaB-trøje nogle gange uden problemer - et par af gange med knægten ved min side.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 27. nov 2015, 17:54

Gamen skrev:
Jeg kender ikke meget til manden, men han imponerede mig i de første par kampe jeg så ham spille for Brøndby. Dog skal det siges at det var himmelråbende hvor meget deres hold skreg på sådan en type, når deres centrale defensive kræfter vel på det tidspunkt var gnomen Phiri og Ørnskov... det kunne ligesom kun gå én vej.

Om han er i dårlig form og det skyldes træthed skal jeg ikke kunne sige, men de sidste par gange jeg har set ham spiller synes jeg han faldt fuldstændigt igennem, og virkede ekstremt tung og nem at overspille - selv for AGF.

Forresten kan man vel sagtens være en top 3 spiller i Norge uden at være god nok til Superligaen, det er det ikke fordi der mangler eksempler på.

9800
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Wurtz

Indlæg af 9800 » 27. nov 2015, 18:03

Er der andre der flyver derover, eller måske kan have mig og knægten med fra Amager eller et eller andet sted i Kbhvn?

Brugeravatar
Supersystem
2. div
2. div
Favoritspiller: Maldini
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Indlæg af Supersystem » 27. nov 2015, 18:15

Så fik jeg sikret mig billetter til BIF-AaB. Jeg håber og tror på vi kan tage 3 point, men jeg vil være tilfreds med X.

Ses til en spændende kamp drenge. Jeg synes reelt det er første gang i mange år, at vi møder BIF i topkamp-regi. Det bliver FEDT!
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 27. nov 2015, 18:15

9800 skrev:Er der andre der flyver derover, eller måske kan have mig og knægten med fra Amager eller et eller andet sted i Kbhvn?
Tag metro og S-tog. Vil på ingen måde anbefale af pege en bil ind imod byen

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 27. nov 2015, 20:13

Vi banker dem med to eller tre mål. Jeg synes de unævnelige ofte er shite elendige og talt op til noget de ikke kan leve op til. Vi, til gengæld, kan gå på vandet i øjeblikket - så kære Gud, lad os blive ved med det, i hvert fald een runde endnu.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 27. nov 2015, 21:05

limey skrev:Vi banker dem med to eller tre mål. Jeg synes de unævnelige ofte er shite elendige og talt op til noget de ikke kan leve op til. Vi, til gengæld, kan gå på vandet i øjeblikket - så kære Gud, lad os blive ved med det, i hvert fald een runde endnu.
Helt enig, jeg ville bare være rigtigt meget mere tryg hvis Risgaard havde været med. Han har næppe nogensinde været så vigtig for vores offensive spil som han er i denne sæson. Jeg har mest af alt en følelse af at det kan blive til hvad som helst, som så ofte før i denne sæson.

9800
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Wurtz

Indlæg af 9800 » 27. nov 2015, 22:01

Wurtz er vigtig, men jeg mener Risgaard er endnu vigtigere! Hvis Wurtz var ude kunne Risgaard spille Hans plads, men puha et hovedbrud. Det er fristende at lægge Thomsen eller Børsting derind, eller måske flytte Ene lidt tilbage, men jeg tror at de vælger Abildgaard, for ikke at ændre for meget. Jeg vil godt sælge den her for et enkelt point.

Besvar