Haha, okay. Så en spiller der kommer fra en lærlingekontrakt kan pludselig lægge pres på AaB? Nu er du vist ude på dybt vand.Arendt skrev: At det ikke var hans første seniorkontrakt. Det medførte, at Lukas Spalvis og hans agent kunne ligge pres på AaB, da de allerede godt kunne se, at han var noget særligt i forhold til at lave mål. Du udlægger det som om, at Gaarde havde alle kort på hånden. Det havde han ikke, og det overser du. Du har åbenbart et lille beef på Buzz og Freddie, men de og swfc er jo enige med mig. Handler det om at få ret nu?
Læs nu hvad der står. Jeg har aldrig sagt, at Rasmus Jönsson og Nicklas Helenius er ligeså gode, men jeg tror på, at dette er Jönssons forår. Især efter hans udtalelser om, at det er hans første opstart, hvor han er skadesfri.
Jeg er sikker på, at hvis vi sælger Lukas Spalvis, så er mesterskabet og pokalturneringen stadig indenfor rækkevidde, da AaB er mere end én spiller. Det har vi vist før, at andre spillere kan tage over, når nogle bliver solgt.
Herudover vil de 19 mio. kr. bliver geninvesteret i truppen. Helst ikke en angriber, da vi har 5 og sandsynligvis får en mere op.
AaB har hele tiden vist, at de skulle gøre plads til ham i lønbudgettet. Spørgsmålet er så om han skulle have det ene, eller det andet, eller det tredje beløb. Det er da fuldstændig irrelevant om han havde været på lærlingekontrakt, når han har gået til småpenge. Det relevante her, kunne være hvis han gik til 750.000 og krævede endnu mere i posen end AaB ville give og havde råderum til - så kunne det have været relevant med en klausul.
Jeg har sagt, at Gaarde havde betydeligt bedre forudsætninger end med så mange andre spillere han forhandler kontrakt med, fordi klubben havde bevist at det var det perfekte miljø for Spalvis at udvikle sig i, og også det bedste miljø for hans fortsatte udvikling. Det er en stor trumf at sidde med!
At gøre mine holdninger til et personspørgsmål, fremfor et spørgsmål om at jeg synes andre leverer dårlig argumentation er ynkeligt, Arendt. Jeg bliver næppe heller personlig overfor dig.
Jeg ved ikke hvorfor jeg skulle lade mig kyse af det - for mig handler det om at jeg er fundamentalt uenig i jeres synspunkter, og mener at I værger for jer i et lettere krampagtigt forsvar for AaB.
Jeg er sådan set bedøvende ligeglad med hvem der får rejsning af at nogle bestrider mine synspunkter.