Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 21. jan 2016, 12:47

Modsat så mange andre, har jeg ikke været særlig lun på det eventyr med Rasmus Falk. Han er bestemt en god spiller. Men han er også en typisk moderne "lejesoldat", en spiller uden klubfølelse som virker til kun at tænke på sig selv. På den vis passer han jo perfekt til FCK ;)

Jeg synes vi i Awer Mabil og Mikkel Duelund har to ekstremt spændende spillere, som jeg langt hellere ser får spilletid, end en "penis-transfer" (haha tak for den Kent) som Rasmus Falk.

Kadlec er for mig en væsentlig større transfer end Rasmus Falk, han kommer med nr. 10 på ryggen fra Frankfurt i Bundesligaen. Det er en hylde højere end en ekstremt dyr humørspiller fra OB :geek: ;)
Set på graven. Ikke at man skal hænge enkelte brugere ud, men det er sjovt som Falk pludselig, både blandt FCM, men også Brøndby fans, er blevet en overvurderet humørspiller. Læste igår at han var en udpræget medgangsspiller, men manden har vel ikke spillet på et fungerede hold på noget tidspunkt i karrieren, så forstår det ikke helt.

Men det er da heldigt for FCM at de kan hente så mange spillere med den ægte klubfølelse såsom Petter Andersson, Kian Hansen, Tim Sparv, Martin Pusic og Vaclav Kadlec der alle er voksede op med FCM i blodet, og har stået på Unibet tribunen som børn.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Cx
Allstar
Allstar

Indlæg af Cx » 21. jan 2016, 14:40

limey skrev:
Pastorius skrev: [...] Hvem ville du så følge fremover. Herning eller Ikast?
Der er vist også noget der hedder Ikast-Bording eller Blue Fox dernede, som man kan kaste sig over.
Tror de bliver Brøndby fans igen... der er jo en grund til at også VFF's og os andre der tilbeder rigtige fodboldklubber ikke bryder os om dem!
"Vi vinder guld i år...."

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 21. jan 2016, 15:55

"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 1. feb 2016, 11:36

Nogen der kender til den norske Iniesta?!? Han er åbenbart tæt på fcm.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... ta/5932165

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 1. feb 2016, 11:40

Spanky skrev:Nogen der kender til den norske Iniesta?!? Han er åbenbart tæt på fcm.

Og en kroatisk "landsholdsspiller".
Det må da være dejligt ikke at behøve at tænke på, om det løber rundt!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 1. feb 2016, 11:46

Spanky skrev:Nogen der kender til den norske Iniesta?!? Han er åbenbart tæt på fcm.

Haha først den "Svenske Rooney" og nu den "Norske Iniesta", de har da nogen farverige navne for deres flopspiller :P
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Gamen

Indlæg af Gamen » 1. feb 2016, 11:52

Mr. Larsen skrev:
Haha først den "Svenske Rooney" og nu den "Norske Iniesta", de har da nogen farverige navne for deres flopspiller :P
Alt eller intet-køb for dem. Singh var blandt de bedste midtbanespillere i de skandinaviske ligaer forrige sæson, men har i den nylige sæson været bekymrende ringe i den hjemlige liga. Strålede i 2 af Molde's EL-kampe, men de skal vel gerne have en spiller der præsterer hele tiden og ikke kun i de store kampe.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 1. feb 2016, 15:03

Mr. Larsen skrev:
Det var "den hvide Ronaldinho", hvis det er Fagerberg, du tænker på..
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 1. feb 2016, 15:07

Hanga skrev:
Mr. Larsen skrev:

Silkeborg havde den hvide Gigt / Giggs
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar

Indlæg af Spanky » 1. feb 2016, 15:08

Hanga skrev:
Mr. Larsen skrev:
jeg har også hørt Fagerberg omtalt som den svenske Rooney.

https://www.google.dk/?gws_rd=ssl#q=Fag ... ske+rooney

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 1. feb 2016, 15:16

Spanky skrev:
Hanga skrev:
Mr. Larsen skrev:

Han er så god at han uden problemer kan bære begge tilnavne.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 1. feb 2016, 15:58

Jesper Schmidt skrev:
Spanky skrev:
Hanga skrev:
Mr. Larsen skrev:

Enig - jeg mener altså at det var "den hvide Ronaldinho" som Erik Rasmussen udbrød efter at have set Fagerberg i sin første træningskamp... Uanset om det var det ene eller det andet, må det dog siges, at han ramte fuldstændig plet!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 1. feb 2016, 20:13

Hanga skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Spanky skrev:
Hanga skrev:
Mr. Larsen skrev:

Enig - jeg mener altså at det var "den hvide Ronaldinho" som Erik Rasmussen udbrød efter at have set Fagerberg i sin første træningskamp... Uanset om det var det ene eller det andet, må det dog siges, at han ramte fuldstændig plet!

Det var nemlig Ronaldinho fcm købte i sin tid http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 351249.ece

Og nu den norske iniesta http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fc-m ... eet-singh/

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 1. feb 2016, 23:18

Lidt OT tabte Brøndby i dag til Zenit St. Petersborg i den sagnomspundne Atlantic Cup. Jeg mener at huske, at det var den turnering, som FCM vandt for nogle år siden og lavede et spin omkring, der var Steinleins legendariske "4 tabte pokalfinaler = 4 sølvmedaljer" værdig.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 1. feb 2016, 23:44

18 udlændinge i FCM nu, så vidt jeg lige hurtigt kan tælle mig frem til.

Det er dog alligevel et pænt antal!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 2. feb 2016, 00:29

Jesper Schmidt skrev:18 udlændinge i FCM nu, så vidt jeg lige hurtigt kan tælle mig frem til.

Det er dog alligevel et pænt antal!
Ret vildt at de har så mange udlændinge i deres trup, men på den anden side så er der også flere andre klubber som gradvist har hentet flere udlændinge.

AaB er eksempelvis på få år gået fra stort set udelukkende at have danske spillere til i efterårssæsonen at have syv udlændinge i truppen. Det er nu reduceret til fem spillere med afgangene af Raitala og Blomquist.
Det er ikke kun i den bedste række at der shoppes løs i udlandet. Ganske bemærkelsesværdigt har Vendsyssel FF flere udlændinge i deres trup end AaB.

Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Indlæg af AMadsen » 2. feb 2016, 01:11

Sisto og Bach bach bak bak der regnes for egne tallenter til start ellveren?
Guld? igen, igen...!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 2. feb 2016, 08:22

Tager sgu hatten af for FCM - ikke alene har de utrolig mange udlændinge i truppen - men de kan faktisk også mønstre denne opstilling:

Wolanski, Novak, Bodurov, O'Shaughnessy, Gach Gak, Singh, Hassan, Andersson, Mabil, Royer, Urena.

Det vil sige 11 forskellige nationaliteter i sammen opstilling - det er sgu imponerende!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 2. feb 2016, 08:32

Man skulle tro, at Steinlein fik bonus hver gang han nævner Smartodds. Det kom frem en del gange.

Som den anti-FCM jeg er, så synes jeg, at det virker til, at de spillere, som Brentford ikke kan bruge nu, men som gerne vil have udviklet sendes til FCM. Det kan være godt, hvis man får bedre spillere end man kunne forvente, men også skidt hvis man bare får fyldt op med spillere som skal ses an.

Jeg tror FCM skal passe på, at deres egen identitet ikke forsvinder. Vi havde selv en periode med rigtig mange udlændige og ingen lokale - der faldt tilskuertallet og opbakningen drastisk, da resultaterne udeblev.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar

Indlæg af Spanky » 2. feb 2016, 09:17

doukas skrev:Tager sgu hatten af for FCM - ikke alene har de utrolig mange udlændinge i truppen - men de kan faktisk også mønstre denne opstilling:

Wolanski, Novak, Bodurov, O'Shaughnessy, Gach Gak, Singh, Hassan, Andersson, Mabil, Royer, Urena.

Det vil sige 11 forskellige nationaliteter i sammen opstilling - det er sgu imponerende!
Imponerende inkompetent startellever. Nu kan jeg selvfølgelig ikke vurdere de nye spilleres niveau, men min påstand er, at ovenstående opstilling aldrig vil komme i top6 f.eks. Hassan og Andersson har været udemærkede udlændingen - specielt sidstnævnte. Men spillere som Novak, Royer og Urena har vi ikke set en skid til - det er sgu ikke imponerende, hvad de har fået ud af deres såkaldte smartodds-system (eller hvad det nu hedder).

Jeg tror bestemt ikke på deres strategi på sigt. Nu har de i dette vindue mistet to af deres vigtigste spillere (både på og udenfor banen) set over de sidste tre-fire år - det kommer til at gøre ondt.

Besvar