Jesper Schmidt skrev:AllanPedersen skrev:Jesper Schmidt skrev:Lad os lige slå fast at hvis Spalvis lejren virkelig skulle lave sådan en aftale med Sporting, så er det ikke lovligt. Spalvis er under kontrakt med AaB, klausul eller ej. Det ville være dybt besynderligt hvis de skulle have lyst til at løbe den risiko.
Var det Click-Hunteren Søndergaard den historie stammer fra?
Man behøver jo heller ikke løbe nogen risiko..
De kan jo bare sige 'vi gad sørme godt have dig til sommer hvis vi indfrier klausulen.. vi kunne måske tilbyde et højt højt signon fee'
og så kan Spalvis agent jo sige 'det lyder godt nok dejligt... det må vi jo så se på til sommer *vink* *vink*'
hvad risiko er det de løber?.. selv Brøndby kunne få lov at ringe direkte til Kusk og snakke med ham mens han var under vores kontrakt uden der skete noget.
jeg siger ikke det her sker, og det håber jeg da ikke.
Men hvis i læste i en avis at en Portugisisk klub lidt fordækt forsøgte at lokke en spiller til på billige termer ved at tilbyde noget af transfer pengene blev smidt over i hans klausul.
Ville i så blive overrasket?
Det er ligegyldigt hvordan scenariet er, det er stadig ulovligt...og knaldhamrende dumt.
Men vi kender jo dit synspunkt: Skide være med om det er rigtigt, bare det er noget du kan hidse dig op over og kritisere AaB for.
Ved du hvad Jesper.
med alt respekt.. i et år herinde var jeg den eneste der forsøgte at påpege krisen med feriepenge.
hvor i alle .. og specielt dig bankede mig i hovedet med hvor åndsvag jeg var og skulle lytte til Lynge når han blev citeret for
der ikke var noget at komme efter. Og jeg var så skide negativ.
Jeg skulle høre på det samme da vi snakkede om Kusk virkelige havde en 4 millioners klausul..
At jeg skulle stole på klubben og dens arbejde.
Det kan godt være jeg er negativ omkring mange ting, men ved du hvad jeg har simpelthen haft mere ret end så mange af jer andre har.
Jeg kan vende den om og sige i min optik er mange af jer decideret blåøjet. Gaarde kunne sælge
jer saltvand ude ved Vesterhavet.
Gaarde er ikke nogen profet. han kommer med en CBS uddannelse og en fortid som fodboldspiller.
THATS IT!.. jo han er absolut i stand til at begå fejl. Og jeg fremhæver de fejl klubben begår. Fordi det er hvad der interessere mig
hvordan vi bliver bedre... For det er rent faktisk fordi jeg ønsker klubben bliver bedre til de ting.
Ellers ville jeg ikke have været dum nok til at købe 250k aktier under emissionen. Hvis ikke jeg var fan og troede på vi kunne blive bedre.