AaB - AGF onsdag d. 13. april kl. 18.00 (Pokalen)

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Lindvang
2. div
2. div

Re: AaB - AGF onsdag d. 13. april kl. 18.00 (Pokalen)

Indlæg af Lindvang » 13. apr 2016, 19:23

Jeg gentager lige mig selv fra i søndags:

Utroligt dårligt hold, dette hersens AaB!

Det er mig en gåde, at forskellen på et blændende efterår og et ufatteligt ringe og uengageret forår kan være så stor. Hvor sidder aben og glor? Er det Søndergaard, der ikke er den rette mand? Er det fraværet af Kuhn? Er det Spalvis golddigger-attitude, der smitter? Faktisk forstår jeg slet ikke, at man bruger sidstnævnte, når han tilsyneladende ikke længere gider efter at have skrevet med Sporting.

Jeg synes, det er dybt bekymrende, at man spiller så hamrende elendigt mod et virkelig skidt hold som Hobro. Fejlafleveringer på fejlafleveringer, ingen gejst og intensitet.

Hvis ikke der snart kommer en modreaktion, så ryger vi ud til AGF i pokalen og ud af medaljerne i ligaen.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 13. apr 2016, 19:24

astonvilla skrev:Farvel AaB.
Farvel Søndergaard.
Han må for min skyld gerne skrubbe med KEP til Odense. Denne her fiasko skal bare have konsekvenser!

Søndergaard RAUS!
Ja, proev du at saelge den til bestyrelsen med en semi i cup'en og en andenplads i ligaen.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Aabwibz
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Aabwibz » 13. apr 2016, 19:24

Funky skrev:
Aabwibz skrev:Men husk nu, vores forsvar er skam godt nok til en top placering i Superligaen.
Vores forsvar er fuldt på højde med resten af holdet, lige for tiden.
Det er vel som man ser det. Vores forsvar koster os point kamp efter kamp og har været ikke eksisterende hele foråret.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 13. apr 2016, 19:25

Aabwibz skrev:
Funky skrev:
Aabwibz skrev:Men husk nu, vores forsvar er skam godt nok til en top placering i Superligaen.
Det er vel som man ser det. Vores forsvar koster os point kamp efter kamp og har været ikke eksisterende hele foråret.
Jeg mente det som en kritik af resten af holdet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Indlæg af Gamen » 13. apr 2016, 19:26

Jeg fik kritik for at konstatere at Nicolai Larsen er en middelmådig keeper.
Jeg må bare gentage mig selv, han fylder INTET i feltet og ser man bort fra hans aktioner på stregen så er han faldet voldsomt i niveau.

Aabwibz
Superliga
Superliga
Kontakt:

Indlæg af Aabwibz » 13. apr 2016, 19:27

Funky skrev:
Aabwibz skrev:
Funky skrev:
Det ved jeg godt, men synes stadig at specielt forsvaret spiller under al kritik. Resten af holdet er også elendige, men hold kæft hvor sejler det forsvar gang på gang.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 13. apr 2016, 19:28

Aabwibz skrev:
Funky skrev:
Aabwibz skrev:
Funky skrev:
Det ved jeg godt, men synes stadig at specielt forsvaret spiller under al kritik. Resten af holdet er også elendige, men hold kæft hvor sejler det forsvar gang på gang.
Det må du til dels også forklare med, at de alt for nemt kommer under pres, fordi resten af holdet ikke beskytter bagkæden godt nok.
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Aabwibz
Superliga
Superliga
Kontakt:

Indlæg af Aabwibz » 13. apr 2016, 19:29

Funky skrev:
Aabwibz skrev:
Funky skrev:
Aabwibz skrev:
Funky skrev:
Det må du til dels også forklare med, at de alt for nemt kommer under pres, fordi resten af holdet ikke beskytter bagkæden godt nok.
Helt sikkert. Men personlige fejl af en forsvarsspiller, kan ikke være pga midtbanen.
19/5/12

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 13. apr 2016, 19:30

Gamen skrev:Jeg fik kritik for at konstatere at Nicolai Larsen er en middelmådig keeper.
Jeg må bare gentage mig selv, han fylder INTET i feltet og ser man bort fra hans aktioner på stregen så er han faldet voldsomt i niveau.
Ja, hvis du mener i 2016, saa har du ret. Et formdyk plejer man vist at kalde den slags.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Bisgaard
1. div
1. div
Geografisk sted: Støvring

Indlæg af Bisgaard » 13. apr 2016, 19:31

Gamen skrev:Jeg fik kritik for at konstatere at Nicolai Larsen er en middelmådig keeper.
Han er pt på et niveau der kandiderer til at være ligaens ringeste....
Kom nu igang AaB!!!

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

AaB - AGF onsdag d. 13. april kl. 18.00 (Pokalen)

Indlæg af 9520AaB » 13. apr 2016, 19:32

Nævn en der i dag spiller bare på nogenlunde niveau??
Hold kæft hvor ringe.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 13. apr 2016, 19:33

Kors hvor smider Blåbjerg altså også meget væk. Det er altså også uhyggeligt at tænke på, hvor utroligt meget kvalitet vi har mistet med Ahlmann og Dalle. Blåbjerg og PK/Gilli tåler jo overhovedet ingen sammenligning.

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 13. apr 2016, 19:35

Ligner legestue, AGF gør hvad der passer dem
Riddersholm lagde den perfekte taktik imod et mega dårligt AaB hold på dagen
AaBs ringeste er Spalvis, håbløst han er med på holdet , gang efter gang

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 13. apr 2016, 19:37

birk skrev:Ligner legestue, AGF gør hvad der passer dem
Riddersholm lagde den perfekte taktik imod et mega dårligt AaB hold på dagen
AaBs ringeste er Spalvis, håbløst han er med på holdet , gang efter gang
Han er så en af de ganske få AaB'ere som har formået at levere en afslutning på mål. Og i modsætning til efteråret får han overhovedet ingen hjælp eller oplæg fra de andre kegler på holdet.

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 13. apr 2016, 19:37

Vi vinder 4-2 I Århus.
1 2 3 Jimmy er en mur!

Bisgaard
1. div
1. div
Geografisk sted: Støvring

Indlæg af Bisgaard » 13. apr 2016, 19:40

Funky skrev:Kors hvor smider Blåbjerg altså også meget væk. Det er altså også uhyggeligt at tænke på, hvor utroligt meget kvalitet vi har mistet med Ahlmann og Dalle. Blåbjerg og PK/Gilli tåler jo overhovedet ingen sammenligning.
Det er den helt store forskel på efteråret og nu. Dalle er væk og det betyder at modstanderne nu blot skal lukke af for Thomsen og klarer de det så er AaB slået. Der er jo ingen trussel fra højresiden længere. Intet fungerer :thumbsdown:
Kom nu igang AaB!!!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 13. apr 2016, 19:42

Bisgaard skrev:
Funky skrev:Kors hvor smider Blåbjerg altså også meget væk. Det er altså også uhyggeligt at tænke på, hvor utroligt meget kvalitet vi har mistet med Ahlmann og Dalle. Blåbjerg og PK/Gilli tåler jo overhovedet ingen sammenligning.
Det er den helt store forskel på efteråret og nu. Dalle er væk og det betyder at modstanderne nu blot skal lukke af for Thomsen og klarer de det så er AaB slået. Der er jo ingen trussel fra højresiden længere. Intet fungerer :thumbsdown:
Helt enig. Vi har ganske enkelt ikke værktøjerne til at overraske modstanderne længere. Blåbjerg spiller grundlæggende en position han ikke hører hjemme på, han er vel okay defensivt derude, men svag offensivt. PK/Gilli ligeså. Vi står reelt og mangler 2 backs til det offensive spil, vi gerne vil spille.

Aabwibz
Superliga
Superliga
Kontakt:

Indlæg af Aabwibz » 13. apr 2016, 19:42

Det var chancen Gilli...
19/5/12

Lindvang
2. div
2. div

Indlæg af Lindvang » 13. apr 2016, 19:43

Pinligt. Til grin i hele fodbold-Danmark.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 13. apr 2016, 19:44

Okay, dommeren leverer godtnok en utrolig svag præstation med det kort til Børsting. Han skulle sgudda give det til GF'eren!!! Ej en konfirmand med pap i lommen. :thumbsdown:

Besvar