Tyskeren skrev:Provst i Brovst skrev:Buzz Killington skrev:Tyskeren skrev:Erasmus Montanus skrev:ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH TYSKEREN??
Hvem kigger AaB efter?
Der blir kigget på kantspillere. Alle nordiske lande er i spil - men det er etableret spillere der kigges efter!
Ser lige om jeg kan finde nogle specifikke navne.
Er det her spekulation, eller har du rent spurgt din kilde? For det er jo ret oplagt at vi skal have en til midtbanen, og at det skal vaere kvalli - det har Gaarde selv udtalt.
Der er ingen kilde. Tyskeren skriver selv "Ser lige om
jeg kan finde nogle specifikke navne." Altså trawle transfermarkt o.lign. for navne man måske kunne tro ville skifte.
Jamen fint - tro hvad du vil.. Der er snak om en spiller fra en anden dansk Superliga klub - dansk spiller. Mere kan jeg ikke få at vide lige pt.. Der tyder på at de er langt i forhandlingerne!
Fair nok:
Jamen lad os gaette:
Aleksandar Cavric, udloeb med AGF men er stadig paa kontrakt med Genk, men han er naeppe staerk nok til deres trup. Ok hurtig, driblestaerk og god i passningspillet. Blev hentet af Wieghorst, og passer ikke ind i Glen's tonserbold.
Martin Vingaard, udloeb med FCN nu, kan spille baade paa kanten og den centrale. Naeppe nogen stor forstaerkning, men en ok erstatning for Joensson.
Joshua John, udloeb til vinter. Var en fantastisk tidligere, men er gaaet meget ned af bakke. Har vaeret utilfreds i FCN, og vaeret paa vej vaek i et par aar nu. Naeppe interesseret i at blive i DK.
Robert Skov, udloeb om et aar. Har snakket positivt om forlaengelse med Silkeborg, og er efterspurgt af flere klubber. Koster vel en 5 mio, selvom snarligt kontraktudloeb. Kender ikke meget til ham.
Jeppe Andersen, udloeb om et aar. Har haft en alvorlig korsbaandsskade, men naar han er klar passer han perfekt til vores hold. Teknisk staerk, godt blik for spillet, relativ hurtig. Kan spille centralt og paa floejen.
Magnus Lekven, udloeb om et aar. Var en kaempe profil paa Esbjergs hold tidligere, men er falmet sammen med resten af holdet. Utraettlig paa den centrale midtbane, og ekstremt boldsikker.