Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
jonas386
Allstar
Allstar

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af jonas386 » 3. jun 2016, 17:05

Erasmus Montanus skrev:ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH TYSKEREN??

Hvem kigger AaB efter?
Det ved du jo godt, Allan.

Enig med Rams iøvrigt. Risgaard har hvertfald ikke vist noget, det sidste år, der gør ham selvskrevet til en startplads. Jeg elsker Risgaard, og synes han er en fremragende spiller, men han tager desværre ikke kampen i egen hånd, som man ellers har set tidligere. En Casper Sloth vil jeg meget gerne se i den stribede, men er også åben for noget mere eksotisk. Der er dog nok andre debattører herinde der har lidt bedre fornemmelse for hvad der rører sig i Europa.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 3. jun 2016, 18:52

jonas386 skrev:

Hvem kigger AaB efter?
Det ved du jo godt, Allan.

Enig med Rams iøvrigt. Risgaard har hvertfald ikke vist noget, det sidste år, der gør ham selvskrevet til en startplads. Jeg elsker Risgaard, og synes han er en fremragende spiller, men han tager desværre ikke kampen i egen hånd, som man ellers har set tidligere. En Casper Sloth vil jeg meget gerne se i den stribede, men er også åben for noget mere eksotisk. Der er dog nok andre debattører herinde der har lidt bedre fornemmelse for hvad der rører sig i Europa.
PIS!
Skifter snart navn til Oscar.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 3. jun 2016, 19:59

Nikolaj Ritter fra Silkeborg skal finde ny klub..
Han kan spille venstre back og midtbane.
D lugter af Viborg eller AaB...

Tyskeren
Allstar
Allstar

Indlæg af Tyskeren » 3. jun 2016, 20:01

Hvem kigger AaB efter?
Der blir kigget på kantspillere. Alle nordiske lande er i spil - men det er etableret spillere der kigges efter! Ser lige om jeg kan finde nogle specifikke navne.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 3. jun 2016, 20:48

Hvem kigger AaB efter?

Andrea Pirlo. Han er på vej til at købe en større andel af San Giovanni som skal gøre til en verdensomspændende kæde. Han vil derfor gerne være tæt på sin investering og være med til at produktudvikle en ny type carbonara som skal være kædens signatur.

Men fortæl det ikke til nogen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 3. jun 2016, 21:30

Tyskeren skrev:

Hvem kigger AaB efter?
Der blir kigget på kantspillere. Alle nordiske lande er i spil - men det er etableret spillere der kigges efter! Ser lige om jeg kan finde nogle specifikke navne.
Er det her spekulation, eller har du rent spurgt din kilde? For det er jo ret oplagt at vi skal have en til midtbanen, og at det skal vaere kvalli - det har Gaarde selv udtalt.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 3. jun 2016, 21:32

Provst i Brovst skrev:

Hvem kigger AaB efter?

Andrea Pirlo. Han er på vej til at købe en større andel af San Giovanni som skal gøre til en verdensomspændende kæde. Han vil derfor gerne være tæt på sin investering og være med til at produktudvikle en ny type carbonara som skal være kædens signatur.

Det er gået i vasken. San Giovanni skulle have styret boderne på stadion som første skridt kædedannelsen, men LS insisterede på at der skulle være ananas på pizzaerne ...

Ærgerligt.

PS. Jeg ser lige om jeg kan finde på flere navne.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 3. jun 2016, 21:33

Buzz Killington skrev:
Tyskeren skrev:

Hvem kigger AaB efter?
Er det her spekulation, eller har du rent spurgt din kilde? For det er jo ret oplagt at vi skal have en til midtbanen, og at det skal vaere kvalli - det har Gaarde selv udtalt.

Der er ingen kilde. Tyskeren skriver selv "Ser lige om jeg kan finde nogle specifikke navne." Altså trawle transfermarkt o.lign. for navne man måske kunne tro ville skifte.

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af 9520AaB » 3. jun 2016, 21:46

Provst i Brovst skrev:
Provst i Brovst skrev:

Hvem kigger AaB efter?

Det er gået i vasken. San Giovanni skulle have styret boderne på stadion som første skridt kædedannelsen, men LS insisterede på at der skulle være ananas på pizzaerne ...

Ærgerligt.

PS. Jeg ser lige om jeg kan finde på flere navne.
Hawaii kunne være et budBillede

Sent from my iPhone using Tapatalk

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 3. jun 2016, 21:51

Nasiru Mohammed fra BK Häcken har kontraktudløb til nytår. Han anvendes primært på højrekant, men kan også spille i venstre side eller som 10'er.
Desværre nok et lidt urealistisk bud, Herning skulle være ret interesseret

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 3. jun 2016, 22:01

Provst i Brovst skrev: Der er ingen kilde. Tyskeren skriver selv "Ser lige om jeg kan finde nogle specifikke navne." Altså trawle transfermarkt o.lign. for navne man måske kunne tro ville skifte.
Det var da et vældigt humør du er i.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 3. jun 2016, 22:21

Pastorius skrev:
Provst i Brovst skrev: Der er ingen kilde. Tyskeren skriver selv "Ser lige om jeg kan finde nogle specifikke navne." Altså trawle transfermarkt o.lign. for navne man måske kunne tro ville skifte.
Det var da et vældigt humør du er i.
Jeg havde set frem til ananas pizza på stadion. :'(

Tyskeren
Allstar
Allstar

Indlæg af Tyskeren » 4. jun 2016, 12:36

Provst i Brovst skrev:
Buzz Killington skrev:
Tyskeren skrev:

Hvem kigger AaB efter?

Der er ingen kilde. Tyskeren skriver selv "Ser lige om jeg kan finde nogle specifikke navne." Altså trawle transfermarkt o.lign. for navne man måske kunne tro ville skifte.
Jamen fint - tro hvad du vil.. Der er snak om en spiller fra en anden dansk Superliga klub - dansk spiller. Mere kan jeg ikke få at vide lige pt.. Der tyder på at de er langt i forhandlingerne!

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 4. jun 2016, 13:31

Tyskeren skrev: Jamen fint - tro hvad du vil.. Der er snak om en spiller fra en anden dansk Superliga klub - dansk spiller. Mere kan jeg ikke få at vide lige pt.. Der tyder på at de er langt i forhandlingerne!
Det begynder at lyde ret konkret, spændende. Nu har jeg lige kigget de forskellige hold igennem, og hvis vi sorterer urealistiske bud fra, kunne det måske være én af følgende:

Stephan Petersen
Kevin Mensah
Martin Vingaard
Johan Absalonsen
Jeppe Simonsen
Sebastian Andersen
Jeff Mensah
Osama Akharraz

Jeg håber jeg har overset vedkommende, men skulle det vise sig at være én af de nævnte håber jeg det er Absalonsen eller Stephan P.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 4. jun 2016, 13:39

Tyskeren skrev:
Provst i Brovst skrev:
Buzz Killington skrev:
Tyskeren skrev:

Hvem kigger AaB efter?

Jamen fint - tro hvad du vil.. Der er snak om en spiller fra en anden dansk Superliga klub - dansk spiller. Mere kan jeg ikke få at vide lige pt.. Der tyder på at de er langt i forhandlingerne!
Fair nok:

Jamen lad os gaette:

Aleksandar Cavric, udloeb med AGF men er stadig paa kontrakt med Genk, men han er naeppe staerk nok til deres trup. Ok hurtig, driblestaerk og god i passningspillet. Blev hentet af Wieghorst, og passer ikke ind i Glen's tonserbold.

Martin Vingaard, udloeb med FCN nu, kan spille baade paa kanten og den centrale. Naeppe nogen stor forstaerkning, men en ok erstatning for Joensson.

Joshua John, udloeb til vinter. Var en fantastisk tidligere, men er gaaet meget ned af bakke. Har vaeret utilfreds i FCN, og vaeret paa vej vaek i et par aar nu. Naeppe interesseret i at blive i DK.

Robert Skov, udloeb om et aar. Har snakket positivt om forlaengelse med Silkeborg, og er efterspurgt af flere klubber. Koster vel en 5 mio, selvom snarligt kontraktudloeb. Kender ikke meget til ham.

Jeppe Andersen, udloeb om et aar. Har haft en alvorlig korsbaandsskade, men naar han er klar passer han perfekt til vores hold. Teknisk staerk, godt blik for spillet, relativ hurtig. Kan spille centralt og paa floejen.

Magnus Lekven, udloeb om et aar. Var en kaempe profil paa Esbjergs hold tidligere, men er falmet sammen med resten af holdet. Utraettlig paa den centrale midtbane, og ekstremt boldsikker.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Dr. Holst
1. div
1. div
Geografisk sted: 9tuz baby baby

Indlæg af Dr. Holst » 4. jun 2016, 13:42

Tyskeren skrev:
Provst i Brovst skrev:
Buzz Killington skrev:
Tyskeren skrev:

Hvem kigger AaB efter?

Et bud kunne være en sønderjyske spiller som Søndergaard naturligt har kendskab til, en midtbanespiller derfra. Man kunne forestille sig t SE også tænker at slå lidt mønt af deres flotte resultat, som måske er en erkendt overpræstation. Et konkret bud kunne være Absalonsen som vel både kan spille fløj og centralt -a la jönsson, og hvis kontrakt alligevel udløber sommer 17
Al den aktuelle mismod må kanaliseres over i en modstand som kan opbygge og understøtte det vi ønsker at AaB skal være igen og i fremtiden.
Bliv aktiv i https://fanforeningen.dk/alle-indlaeg/

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 4. jun 2016, 13:49

Buzz Killington skrev:
Tyskeren skrev:
Provst i Brovst skrev:
Buzz Killington skrev:
Tyskeren skrev:

Hvem kigger AaB efter?

Fair nok:

Jamen lad os gaette:

Aleksandar Cavric, udloeb med AGF men er stadig paa kontrakt med Genk, men han er naeppe staerk nok til deres trup. Ok hurtig, driblestaerk og god i passningspillet. Blev hentet af Wieghorst, og passer ikke ind i Glen's tonserbold.

Martin Vingaard, udloeb med FCN nu, kan spille baade paa kanten og den centrale. Naeppe nogen stor forstaerkning, men en ok erstatning for Joensson.

Joshua John, udloeb til vinter. Var en fantastisk tidligere, men er gaaet meget ned af bakke. Har vaeret utilfreds i FCN, og vaeret paa vej vaek i et par aar nu. Naeppe interesseret i at blive i DK.

Robert Skov, udloeb om et aar. Har snakket positivt om forlaengelse med Silkeborg, og er efterspurgt af flere klubber. Koster vel en 5 mio, selvom snarligt kontraktudloeb. Kender ikke meget til ham.

Jeppe Andersen, udloeb om et aar. Har haft en alvorlig korsbaandsskade, men naar han er klar passer han perfekt til vores hold. Teknisk staerk, godt blik for spillet, relativ hurtig. Kan spille centralt og paa floejen.

Magnus Lekven, udloeb om et aar. Var en kaempe profil paa Esbjergs hold tidligere, men er falmet sammen med resten af holdet. Utraettlig paa den centrale midtbane, og ekstremt boldsikker.
Tyskeren skrev:Jamen fint - tro hvad du vil.. Der er snak om en spiller fra en anden dansk Superliga klub - dansk spiller. Mere kan jeg ikke få at vide lige pt.. Der tyder på at de er langt i forhandlingerne!
Robert Skov er vel heller ikke etableret Superligaspiller. Jeg tror sgu på Absalonsen.

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 4. jun 2016, 13:54

Absalonsen vil være kanon..
Men Vingaard vil være godt for bredden i truppen og har erfaring..
Hvad med Guira fra SE ? Lars kender ham...

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 4. jun 2016, 14:04

Absalonsen bliver 31 til september og har en skadeshistorik der overgaar de fleste andre i superligaen. Han er bestemt ikke investeringen vaerd i mine oejne, med mindre vi snakker fri transfer, kort kontrakt, uden betydelig sign-on.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 4. jun 2016, 14:08

Lidt Remmer news:

FC Københavns Daniel Remmer er ikke forvænt med spilletid, og søger nye græsgange med mulighed for spilletid. Tidligere har Jakob Busk søgt lykken og omsider fundet den i Union Berlin. Et overraskende skifte med et indtil videre lykkeligt udfald. Christoffer Remmer kan ligeledes være på vej til udlandet. NEC Nijmegen er mere end lune på backen, men ifølge en hollandsk pressekilde så er der flere bejlere inde i billedet med bud.

http://tribunen.com/2016/06/04/transfer ... t-ham-nec/

(Det var ham der havde totalt styr på detaljerne i Spalvis handlen. Han må kende nogle agenter eller klubledere.)

Låst