Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af FlæskeFrank » 24. jun 2016, 11:46

Pastorius skrev:Nej, det er en logisk konsekvens af vores satsning på talenter at dem der ikke slår igennem må videre. Ellers ville vi få en alt for stor trup i længden.
Jeg vil tro at Gilli også er væk inden sæsonstart. Hvis Børsting ikke bider sig ordenligt fat er han også i risikozonen, men mon ikke har har indtil næste sommer til at vise sit værd.

Det er de unge der skal erstatte spillere som Gilli, Thrane og Bruhn. Der er folk som Thomsen og KEP der skal hentes erstatning til udefra - og i hvert fald den ene er kommet.
Jeg er måske ikke uenig, men mener måske både Thrane og Bruhn var noget længere fremme i køen end Magnus Christensen og Thellufsen er både i dag og måske også om 1 år. Begge havde spillet længere tid og selv Thranes divisionserfaring burde tælle noget. Jeg er enig i, at det var naturligt at de to skulle videre, men mener der mangler noget, som talent ikke nødvendigvis kan kompensere for.

Man kan vel også sige, at Bruhn/Thrane for Meilinger er kombineret med den øget styrke AaB har fået, hvor man skal gå fra 1½ god på hver plads til 2 gode spillere. Så du kan få 2+2 til at være 5.

Mht. Gilli. Så vil det være naturligt hvis han var væk i løbet af sommeren.
- FlæskeFrank

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 24. jun 2016, 12:00

Jeg har, som tidligere skrevet, virkelig stor tiltro til Magnus C og Thellufsen, men synes man skulle have givet Bruhn efteråret med, men det virker til at Bruhn også selv ville prøve noget nyt. Viborg ligger lige til højrebenet da de har sagt farvel til Sebastian Andersen og flere andre. Esbjerg kunne også være et bud.
Jeg savner Winsnes

FlæskeFrank
Allstar
Allstar

Indlæg af FlæskeFrank » 24. jun 2016, 12:10

Mht. Bruhn tænker jeg Hobro. Så kan han få regelmæssig spilletid og forventet være tilbage i superligaen til næste sommer. Det var det, som gjorde Schwartz godt.

Alternativt Vejle, hvis de får nogen til at betale lønnen. De har afleveret Thycosen og mangler en kant.
- FlæskeFrank

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 24. jun 2016, 12:15

FlæskeFrank skrev:Mht. Bruhn tænker jeg Hobro. Så kan han få regelmæssig spilletid og forventet være tilbage i superligaen til næste sommer. Det var det, som gjorde Schwartz godt.

Alternativt Vejle, hvis de får nogen til at betale lønnen. De har afleveret Thycosen og mangler en kant.
Han siger selv at han har tilbud fra superligaen, så vil tro han foretrækker det, selvom regelmæssig spilletid selvfølgelig er mere sikkert i en 1.div klub.
Jeg savner Winsnes

Sanchez94
Superliga
Superliga

Indlæg af Sanchez94 » 24. jun 2016, 14:25

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fck- ... mmer-exit/

Kom så Gaarde frem med muldvarpen !

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 24. jun 2016, 14:36

Sanchez94 skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fck- ... mmer-exit/

Kan han så meget fremad banen udover at lave indlæg høje, som vel er noget af det sidste vi har brug for med vores spillestil og angribertyper? Husker ham ikke som specielt hurtig, eller gennembrudsstærk. Han er sikkert fin defensiv, eller, det aner jeg intet om, men er det en spiller vi bør bruge rigtige penge på, som FCK tilsyneladende kræver?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)

Indlæg af 9520AaB » 24. jun 2016, 15:29

Buzz Killington skrev:
Sanchez94 skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fck- ... mmer-exit/

Kan han så meget fremad banen udover at lave indlæg høje, som vel er noget af det sidste vi har brug for med vores spillestil og angribertyper? Husker ham ikke som specielt hurtig, eller gennembrudsstærk. Han er sikkert fin defensiv, eller, det aner jeg intet om, men er det en spiller vi bør bruge rigtige penge på, som FCK tilsyneladende kræver?
Efter min ydmyge mening er Remmer en Dalsgaard light, men klasser over PK og Gilli. Ville være klar forbedring af vores hold.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Arendt
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Indlæg af Arendt » 24. jun 2016, 16:04

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/remm ... ne-spille/

Gaarde må meget gerne lave en aftale med Remmer!
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 24. jun 2016, 16:37

Remmer i truppen (evt. på leje) vil give mening på mange niveauer. Bedre end vores højrebacks og en fornuftigt backup til vores midterforsvar.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 24. jun 2016, 16:59

Jeg syntes der er en tendens til at overvurdere FCK-rejects. De har en tendes til at se bedre ud end de er, da de spiller paa et hold over superliganiveau. Jesper Bech og Christian Traoré er f.eks. begge spillere der var eftertragtede herinde i deres unge dage.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 24. jun 2016, 17:00

Remmer er bestemt en god højreback og ville være en klart være en forstærkning,jeg er dog i tvivl om hans gennembrudsstyrke som vi har brug for!

Vi har også en Joakim Mæhle det står på spring, de få gange jeg har set ham spille har han set rigtig spændende ud

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 24. jun 2016, 17:22

troelsh skrev:Remmer er bestemt en god højreback og ville være en klart være en forstærkning,jeg er dog i tvivl om hans gennembrudsstyrke som vi har brug for!

Vi har også en Joakim Mæhle det står på spring, de få gange jeg har set ham spille har han set rigtig spændende ud
Jeg er også overbevist om at Mæhle ret hurtigt overhaler Patrick og Gilli på højre back. Men om det er denne sæson er svært at sige.
Jeg savner Winsnes

Gamen

Indlæg af Gamen » 24. jun 2016, 17:40

Martino skrev: Jeg er også overbevist om at Mæhle ret hurtigt overhaler Patrick og Gilli på højre back. Men om det er denne sæson er svært at sige.
Kan vi ikke godt snart stoppe den der bevidstløse hype af vores ungdomsspillere, indtil de rent faktisk har bevist noget?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar

Indlæg af FlæskeFrank » 24. jun 2016, 18:00

Gamen skrev:Kan vi ikke godt snart stoppe den der bevidstløse hype af vores ungdomsspillere, indtil de rent faktisk har bevist noget?
Jeg kender ikke noget til vores oprykkede spiller, men har igennem debatsiden hørt at Thellufsen var nok så god. Der skuffede det mig faktisk lidt at se, at dette skudsmål fra AaBs side ved oprykningen:

Rasmus Thellufsen #18, 19 år, to U/17-landskampe og tre U/16-landskampe, oprindeligt fra IF Skjold Sæby.
Klassisk dygtig og driblestærk mellemrumsspiller, der kan kreere og lave uventede ting.

Altså hvis han er en helvedes karl, hvorfor søren er der kun 5 landskampe på CV'et. Det lyder ikke til at være et af de større talenter. Jeg ved ikke hvem der har spillet på landsholdet i stedet, men få kampe og ingen på U19. Som eksempel har Magnus Christensen spillet 6 u19-landskampe, altså ligeså mange på et hold, som Thellufsen har i hele sin ungdomskarriere.

Ikke at nedgøre Thellufsen, men netop lad dem først få et par kampe før vi aflyse indkøbsfesten. Selv Gamen vil indrømme, at der findes spillere i 1. division som vil blive valgt før enkelte af talenterne :thumbsup:
- FlæskeFrank

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 24. jun 2016, 18:01

Jeg synes det er rystende med den hetz der er på Nikolai Larsen. Der er ikke nogen i ligaen jeg ønsker at bytte med, og en målmand er en spiller man støtter op om. Tilmed er forsvaret blevet forstærket henover sommeren, og fordi en GFer på 175 cm har lavet det mest tydelige frispark længe set, ved en tilkendt mål, er han i min optik stadig blandt de bedste målmænd i ligaen.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 24. jun 2016, 18:03

Gamen skrev:
Martino skrev: Jeg er også overbevist om at Mæhle ret hurtigt overhaler Patrick og Gilli på højre back. Men om det er denne sæson er svært at sige.
Kan vi ikke godt snart stoppe den der bevidstløse hype af vores ungdomsspillere, indtil de rent faktisk har bevist noget?
Det var mere en konstatering af at alternativerne er ringe.
Jeg savner Winsnes

Gamen

Indlæg af Gamen » 24. jun 2016, 18:10

634 skrev:... fordi en GFer på 175 cm har lavet det mest tydelige frispark længe set, ved en tilkendt mål, er han i min optik stadig blandt de bedste målmænd i ligaen.
Hahaha, stop nu.

Gamen

Indlæg af Gamen » 24. jun 2016, 18:11

Martino skrev:
Det var mere en konstatering af at alternativerne er ringe.
Det vil en U19-spiller også være.

Gamen

Indlæg af Gamen » 24. jun 2016, 18:15

Kristian Pedersen til Union Berlin, jf. bold.dk

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 24. jun 2016, 18:20

Gamen skrev:
634 skrev:... fordi en GFer på 175 cm har lavet det mest tydelige frispark længe set, ved en tilkendt mål, er han i min optik stadig blandt de bedste målmænd i ligaen.
Hahaha, stop nu.
Det er på tide at stoppe dig selv.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Låst