Jeg er måske ikke uenig, men mener måske både Thrane og Bruhn var noget længere fremme i køen end Magnus Christensen og Thellufsen er både i dag og måske også om 1 år. Begge havde spillet længere tid og selv Thranes divisionserfaring burde tælle noget. Jeg er enig i, at det var naturligt at de to skulle videre, men mener der mangler noget, som talent ikke nødvendigvis kan kompensere for.Pastorius skrev:Nej, det er en logisk konsekvens af vores satsning på talenter at dem der ikke slår igennem må videre. Ellers ville vi få en alt for stor trup i længden.
Jeg vil tro at Gilli også er væk inden sæsonstart. Hvis Børsting ikke bider sig ordenligt fat er han også i risikozonen, men mon ikke har har indtil næste sommer til at vise sit værd.
Det er de unge der skal erstatte spillere som Gilli, Thrane og Bruhn. Der er folk som Thomsen og KEP der skal hentes erstatning til udefra - og i hvert fald den ene er kommet.
Man kan vel også sige, at Bruhn/Thrane for Meilinger er kombineret med den øget styrke AaB har fået, hvor man skal gå fra 1½ god på hver plads til 2 gode spillere. Så du kan få 2+2 til at være 5.
Mht. Gilli. Så vil det være naturligt hvis han var væk i løbet af sommeren.