Spanky skrev:doukas skrev:Funky skrev:doukas skrev:
Pkt. 2. Vi fik 4 point i de 3 kampe og Gilli var ikke implicerede i nogen af de mål der gik ind.
Jeg synes sådant set også, at Gilli har gjort det helt ok i de kampe, han har fået på det seneste, så jeg kunne såmænd sagtens se ham fortsætte i AaB - men med Ahlmann tilbage gætter er der altså go fornuft i at finde nye græsgange. Han har ikke længere alderen til at sidde på bænken og være udviklingsspiller, og hvis han VIL spille fast, så skal han jo helt tydeligt finde en ny klub.
Enig, kan sagtens forstå, at Gilli gerne vil videre. Jeg fastholder mig overbevisning om, at hvis Gilli blev vist tillid med 5 kampe i streg på højrebacken, så er min vurdering, at han ville vise, at han er en god højre back og et større aktiv end PK.
Er godt nok helt uenig med dig. Mener bestemt han har fået sine chancer, hvor han har fejlet stort.
1: Hans taktiske forståelse er på et meget lavt niveau.
2: Hans placeringsevne defensivt er helt katastrofal.
3: Teknisk er han langt fra en gennemsnitlig superligaspiller.
Paddy er langt foran Gilli på ovenstående punkter.
Så er det alligevel utroligt, at der ikke blev skabt flere chancer i AaB's venstre side i de 3 kampe Gilli spillede fra start i denne sæson. En højre side, med Gilli og Meilinger finder jeg utrolig spændende.
H-2-H med PK - Denne sæsons stats, kunne ikke finde for sidste sæson
PATRICK KRISTENSEN DEFENSIVE STATISTIK
Spiller Liga
Tacklinger pr. kamp 1,0 1,2
Bolderobringer pr. kamp 1,8 1,0
Frispark begået pr. kamp 0,6 0,9
Clearinger pr. kamp 1,6 1,8
Blokeringer pr. kamp 0,4 0,5
Dueller vundet/tacklinger 0,8 1,1
Luftdueller vundet 1,6 2,2
GILLI ROLANTSSON DEFENSIVE STATISTIK
Spiller Liga
Tacklinger pr. kamp 1,3 1,2
Bolderobringer pr. kamp 1,7 1,0
Frispark begået pr. kamp 1,3 0,9
Clearinger pr. kamp 5,3 1,8
Blokeringer pr. kamp 1,3 0,5
Dueller vundet/tacklinger 0,7 1,1
Luftdueller vundet 9,7 2,2
Gilli er i hvert fald et større aktiv i hovedspillet - men det gør jo ikke en bedre højre back alene
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"