jonas386 skrev:Det er sgu en noget tynd kritik. Grønning kom ind senere i kampen, og har altså fået indhop i 6 ud af 7 kampe. Jeg vil gerne se hvor mange nyoprykkede spillere der kan fremvise samme statistik i superligaen.FIDEL skrev: Jeg er selv tilhænger af at give vores unge chancen, hvis de er gode nok. Men når LS ikke tør give Grønning chancen i en meget fysisk kamp, så ser det ikke ud til at Grønning har udsigt til en startplads længe. Risgård er jo også meget bedre som angriber..host host
Derudover er der altså også forskel på at skulle stå til ansvar overfor spillerne hver dag, og så sætte hold som sofatræner. Hvis du havde AaBs trup til rådighed, så vil jeg også tro du kunne have svært ved at bænke Risgaard, der også er en af de ledere vi har på holdet, for at gøre plads til en nyoprykket senior.
Jeg synes iøvrigt Lars Søndergaard udviser stor tiltro til de oprykkede talenter. Noget jeg godt kunne savne ved Kent var at give de yngste spillere tid på banen når kampen var afgjort. Istedet blev det ofte til mere sikre indskiftninger som Patrick, eller Augo.
Et eksempel er midtjylland hvor Onuachu tilsyneladende er førsteangriber. Han er da stor og stærk, men render ofte forvirret rundt, og skaber egentlig ikke særlig meget i løbet af en kamp. Det gør Risgaard trodsalt, og han er stadig en dygtig fodboldspiller, jeg synes det er rigtigt at finde plads til de bedste spillere, og det synes jeg egentlig Lars Søndergaard får løst rimelig fint.
LS bestemmer og skal sgu ikke please nogen spillere. Dem der er bedst spiller - færdig! Der skal selvfølgelig være en balance på holdet og der er der også for det meste. Problemet er, at presses pk og kp...ja så vælter lokummet.
Jeg har lagt mærke til, at kp er decideret fejlplaceret på mange indlæg i flere kampe, hvor han f.eks. står lige bag Holgersson og derved ikke markerer modstanderne. Det burde være blevet straffet i fck, esbjerg og senest agf kampen.
Jeg er bange for at AaB er ved at skyde sig i foden ved at være SÅ uambitiøse med defensiven. Der er masser af gode offensive spillere, men dælme ikke mange defensive solide spillere. Det bliver vi straffet for hen ad vejen når heldet og marginaler udligner samt banerne bliver dårligere.
Jeg synes simpelthen det forsvar sejler rundt! Og man vinder ingenting uden en god defensiv.