Jesper Schmidt skrev:
Bortset fra den detalje om bomberen Thomsen, synes jeg nu at Rytter har fat i noget rigtigt. Jeg tror vi allesammen stadig forventer at såvel Flores som Sloth bliver forstærkninger i AaB, men for begge spilleres vedkommende er den spilletid de får nu mere et spørgsmål om at man foretager en investering for at spille dem i form, snarere end det er fordi de er pokkers meget bedre end alternativerne. Det gør ikke missionen her og nu lettere.
Jeg ved ikke helt, om jeg ligefrem forventer at Sloth og Flores bliver store profiler. Man kan da håbe det, prisskiltet og skudsmålet taget i betragtning.
Det er dog bekymrende, at Casper Sloth endnu ikke rigtig er trådt i karakter. Hans manglende kamptræning til trods, så viser han simpelthen for lidt når han er på banen. Han tager for lidt ansvar, og det har intet med kamptræning at gøre. Man kunne med rimelighed påstå at det også handler om det relationelle, og der kan man have en pointe. Der skal bare ikke gå specielt lang tid, før vi begynder at se ham træde mere i karakter. Hvis han skal indtage 8'er positionen og være en arvtager efter Risgård, så skal han begynde at vise en anden indstilling end det "luksusspiller"-prædikat han sluttede sin AGF-tid af med.
Hvad angår Flores, så har han jo en gylden indlægsfod, men hans manglende evne til at udfordre mand mod mand er bekymrende. Han bliver for nemt kyst af forsvarsspillere der dækker ham tæt op. Og her er der i hvert fald tale om en mand som ikke mangler kamptræning, men nok nærmere tilpasning til spillestilen. Han burde bare være lidt hurtigere. Fart og drev på kanterne er en mangelvare som det er lige nu - særligt når vi har været så forvænt med Thomsen og Kusk, der begge havde det som deres altoverskyggende force.