Skulle jeg bestemme, skulle stadion hedde Haraldlunds Mark, der er det oprindelige navn for området. Det ville være forrygende.seamann skrev:Welcome to hell Park.
Økonomitråden
Re: Økonomitråden
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Gøl Pølse-parken
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
hancock stadion.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Navnet er utiltrækkende, men hvis det betyder at de begynder at servere sportscola, så er jeg in!Provst i Brovst skrev:hancock stadion.
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Jeg foretrækker Thisted Bryghus som sponsor og navnet "Limfjordsporter Park" 
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Bae Systems Applied Intelligence Arena. Er der retfærdighed til.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvis Las Cola stadig findes, så må Saltum-Rørkjær eller hvem det nu var jo straks gå ind og sponsorerer stadion.Sanchez94 skrev:Navnet er utiltrækkende, men hvis det betyder at de begynder at servere sportscola, så er jeg in!Provst i Brovst skrev:hancock stadion.
Las Cola Arena
- FlæskeFrank
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Så er det Carlsberg vi skal have fat i...FlæskeFrank skrev:Hvis Las Cola stadig findes, så må Saltum-Rørkjær eller hvem det nu var jo straks gå ind og sponsorerer stadion.Sanchez94 skrev:Navnet er utiltrækkende, men hvis det betyder at de begynder at servere sportscola, så er jeg in!Provst i Brovst skrev:hancock stadion.
Las Cola Arena
Freddie skrev:Skulle jeg bestemme, skulle stadion hedde Haraldlunds Mark, der er det oprindelige navn for området. Det ville være forrygende.seamann skrev:Welcome to hell Park.
Jeg savner Winsnes
+1Spanky skrev:Jeg foretrækker Thisted Bryghus som sponsor og navnet "Limfjordsporter Park"
Med længder det bedste navn.
RAUS RAUS SSE!
Helst bare Haraldslund. Hverken mere eller mindre. Det ville være et perfekt navn.Freddie skrev:Skulle jeg bestemme, skulle stadion hedde Haraldlunds Mark, der er det oprindelige navn for området. Det ville være forrygende.seamann skrev:Welcome to hell Park.
Men det er jo desværre brugt, og Haraldslund lå jo præcis der, hvor svømmehallen er nu. Mit argument for, ar det skulle hedde Haraldslund Mark er foruden det var den benævnelse den del af grunden havde, at det giver mindelser til Portman Road, White Hart Lane, Maine Road og masser af andre historiske stadion. Men jeg kan sagtens se at der næppe er stemning for den slags forslag.Yankee skrev:Helst bare Haraldslund. Hverken mere eller mindre. Det ville være et perfekt navn.Freddie skrev:Skulle jeg bestemme, skulle stadion hedde Haraldlunds Mark, der er det oprindelige navn for området. Det ville være forrygende.seamann skrev:Welcome to hell Park.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Tror det er et godt gæt.Jevs skrev:Gætter på Eniig Arena
+2Jakobsen skrev:+1Spanky skrev:Jeg foretrækker Thisted Bryghus som sponsor og navnet "Limfjordsporter Park"
Med længder det bedste navn.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg tror altså ikke rigtigt på at firmaet bag Haraldslund Mark har kassen til at lave et navnesponsorat, så særlig relevant er det vel ikke. Jeg kan nu heller ikke lige se hvorfor det skulle være et bedre navn end Aalborg Stadion, som det vel "altid" har heddet.Freddie skrev:Men det er jo desværre brugt, og Haraldslund lå jo præcis der, hvor svømmehallen er nu. Mit argument for, ar det skulle hedde Haraldslund Mark er foruden det var den benævnelse den del af grunden havde, at det giver mindelser til Portman Road, White Hart Lane, Maine Road og masser af andre historiske stadion. Men jeg kan sagtens se at der næppe er stemning for den slags forslag.Yankee skrev:Helst bare Haraldslund. Hverken mere eller mindre. Det ville være et perfekt navn.Freddie skrev:Skulle jeg bestemme, skulle stadion hedde Haraldlunds Mark, der er det oprindelige navn for området. Det ville være forrygende.seamann skrev:Welcome to hell Park.
Alle andre navne end Aalborg Stadion er i min bog ligegyldige. De må kalde det lige hvad de vil, når det nu ikke kan lade sig gøre med det rigtige navn, jeg bider faktisk så lidt mærke i sponsornavnet, at det et øjeblik kom bag på mig stadion ikke længere hed Energi Nord Arena... det siger vel det hele.
Jeg er blevet belært om det samme af en privat bekendt, der også mener at have gennemskuet den verden med sponsorater. Men jeg ser lidt anderledes på det. For måske kunne der været en fan med penge, der kan se det samme som vi andre. At Aalborg Stadion hedder Aalborg Stadion, og vil betale prisen for det. Havde jeg haft et par hundrede millioner i sparegrisen i stedet et par hundrede, ville det bestemt være en fremragende måde at investere skillingerne på.Jesper Schmidt skrev:
Jeg tror altså ikke rigtigt på at firmaet bag Haraldslund Mark har kassen til at lave et navnesponsorat, så særlig relevant er det vel ikke. Jeg kan nu heller ikke lige se hvorfor det skulle være et bedre navn end Aalborg Stadion, som det vel "altid" har heddet.
Alle andre navne end Aalborg Stadion er i min bog ligegyldige. De må kalde det lige hvad de vil, når det nu ikke kan lade sig gøre med det rigtige navn, jeg bider faktisk så lidt mærke i sponsornavnet, at det et øjeblik kom bag på mig stadion ikke længere hed Energi Nord Arena... det siger vel det hele.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Næh.Freddie skrev:Jeg er blevet belært om det samme af en privat bekendt, der også mener at have gennemskuet den verden med sponsorater. Men jeg ser lidt anderledes på det. For måske kunne der været en fan med penge, der kan se det samme som vi andre. At Aalborg Stadion hedder Aalborg Stadion, og vil betale prisen for det. Havde jeg haft et par hundrede millioner i sparegrisen i stedet et par hundrede, ville det bestemt være en fremragende måde at investere skillingerne på.
Hvorfor betale for, at stadionnavnet bevares. Så legendarisk er Aalborg Stadion altså heller ikke. Det er kun rigmandstosser, som gør det. Vi fans må erkende, at hvis vi vil have penge, så skal der en modydelse til.
"Aalborg Stadion powered by Siemens" giver altså væsentlig færre skejser end "Siemens Arena".
Jeg håber da, at AaB tager sig rigtig godt betalt, hvis man skal hedde BioNutria Park eller lignende.
Men Siemens Arena eller Estrella Park kunne være fine navne og som måske endda vil blive taget i fansenes mund.
Men jeg er tryg ved, at AaB signalerer, at navnelegen ikke kun gælder penge.
- FlæskeFrank
Men penge har vi jo masser af, forudsat du har ret, hvad jeg slet ikke er sikker på.FlæskeFrank skrev:
Næh.
Hvorfor betale for, at stadionnavnet bevares. Så legendarisk er Aalborg Stadion altså heller ikke. Det er kun rigmandstosser, som gør det. Vi fans må erkende, at hvis vi vil have penge, så skal der en modydelse til.
"Aalborg Stadion powered by Siemens" giver altså væsentlig færre skejser end "Siemens Arena".
Jeg håber da, at AaB tager sig rigtig godt betalt, hvis man skal hedde BioNutria Park eller lignende.
Men Siemens Arena eller Estrella Park kunne være fine navne og som måske endda vil blive taget i fansenes mund.
Men jeg er tryg ved, at AaB signalerer, at navnelegen ikke kun gælder penge.
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Jeg gætter på, at du aldrig har investeret førFreddie skrev:Jeg er blevet belært om det samme af en privat bekendt, der også mener at have gennemskuet den verden med sponsorater. Men jeg ser lidt anderledes på det. For måske kunne der været en fan med penge, der kan se det samme som vi andre. At Aalborg Stadion hedder Aalborg Stadion, og vil betale prisen for det. Havde jeg haft et par hundrede millioner i sparegrisen i stedet et par hundrede, ville det bestemt være en fremragende måde at investere skillingerne på.Jesper Schmidt skrev:
Jeg tror altså ikke rigtigt på at firmaet bag Haraldslund Mark har kassen til at lave et navnesponsorat, så særlig relevant er det vel ikke. Jeg kan nu heller ikke lige se hvorfor det skulle være et bedre navn end Aalborg Stadion, som det vel "altid" har heddet.
Et Hjerte - En Klub