Økonomitråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Freddie
Allstar
Allstar

Re: Økonomitråden

Indlæg af Freddie » 27. okt 2016, 21:05

seamann skrev:Welcome to hell Park.
Skulle jeg bestemme, skulle stadion hedde Haraldlunds Mark, der er det oprindelige navn for området. Det ville være forrygende.

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Indlæg af Gnu » 28. okt 2016, 09:28

Gøl Pølse-parken
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 28. okt 2016, 10:57

hancock stadion.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Jevs
Junior
Junior

Indlæg af Jevs » 28. okt 2016, 11:10

Gætter på Eniig Arena

Sanchez94
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Sanchez94 » 28. okt 2016, 12:19

Provst i Brovst skrev:hancock stadion.
Navnet er utiltrækkende, men hvis det betyder at de begynder at servere sportscola, så er jeg in!

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 28. okt 2016, 12:26

Jeg foretrækker Thisted Bryghus som sponsor og navnet "Limfjordsporter Park" ;)

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 28. okt 2016, 12:50

Bae Systems Applied Intelligence Arena. Er der retfærdighed til.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 28. okt 2016, 12:53

Sanchez94 skrev:
Navnet er utiltrækkende, men hvis det betyder at de begynder at servere sportscola, så er jeg in!
Hvis Las Cola stadig findes, så må Saltum-Rørkjær eller hvem det nu var jo straks gå ind og sponsorerer stadion.

Las Cola Arena
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 28. okt 2016, 13:09

FlæskeFrank skrev:
Sanchez94 skrev:
Hvis Las Cola stadig findes, så må Saltum-Rørkjær eller hvem det nu var jo straks gå ind og sponsorerer stadion.

Las Cola Arena
Så er det Carlsberg vi skal have fat i... :S

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 28. okt 2016, 13:31

Freddie skrev:
Skulle jeg bestemme, skulle stadion hedde Haraldlunds Mark, der er det oprindelige navn for området. Det ville være forrygende.
:cool: :cheers:
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 28. okt 2016, 14:12

Spanky skrev:Jeg foretrækker Thisted Bryghus som sponsor og navnet "Limfjordsporter Park" ;)
+1
Med længder det bedste navn.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 28. okt 2016, 15:17

Freddie skrev:
Helst bare Haraldslund. Hverken mere eller mindre. Det ville være et perfekt navn.

Freddie
Allstar
Allstar

Indlæg af Freddie » 28. okt 2016, 17:09

Yankee skrev:
Freddie skrev:
Helst bare Haraldslund. Hverken mere eller mindre. Det ville være et perfekt navn.
Men det er jo desværre brugt, og Haraldslund lå jo præcis der, hvor svømmehallen er nu. Mit argument for, ar det skulle hedde Haraldslund Mark er foruden det var den benævnelse den del af grunden havde, at det giver mindelser til Portman Road, White Hart Lane, Maine Road og masser af andre historiske stadion. Men jeg kan sagtens se at der næppe er stemning for den slags forslag.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 28. okt 2016, 17:34

Jevs skrev:Gætter på Eniig Arena
Tror det er et godt gæt.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 28. okt 2016, 19:09

Jakobsen skrev:
Spanky skrev:Jeg foretrækker Thisted Bryghus som sponsor og navnet "Limfjordsporter Park" ;)
+1
Med længder det bedste navn.
+2 :cheers:
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 28. okt 2016, 19:35

Freddie skrev:
Yankee skrev:
Freddie skrev:
Men det er jo desværre brugt, og Haraldslund lå jo præcis der, hvor svømmehallen er nu. Mit argument for, ar det skulle hedde Haraldslund Mark er foruden det var den benævnelse den del af grunden havde, at det giver mindelser til Portman Road, White Hart Lane, Maine Road og masser af andre historiske stadion. Men jeg kan sagtens se at der næppe er stemning for den slags forslag.
Jeg tror altså ikke rigtigt på at firmaet bag Haraldslund Mark har kassen til at lave et navnesponsorat, så særlig relevant er det vel ikke. Jeg kan nu heller ikke lige se hvorfor det skulle være et bedre navn end Aalborg Stadion, som det vel "altid" har heddet.

Alle andre navne end Aalborg Stadion er i min bog ligegyldige. De må kalde det lige hvad de vil, når det nu ikke kan lade sig gøre med det rigtige navn, jeg bider faktisk så lidt mærke i sponsornavnet, at det et øjeblik kom bag på mig stadion ikke længere hed Energi Nord Arena... det siger vel det hele.

Freddie
Allstar
Allstar

Indlæg af Freddie » 31. okt 2016, 14:13

Jesper Schmidt skrev:
Jeg tror altså ikke rigtigt på at firmaet bag Haraldslund Mark har kassen til at lave et navnesponsorat, så særlig relevant er det vel ikke. Jeg kan nu heller ikke lige se hvorfor det skulle være et bedre navn end Aalborg Stadion, som det vel "altid" har heddet.

Alle andre navne end Aalborg Stadion er i min bog ligegyldige. De må kalde det lige hvad de vil, når det nu ikke kan lade sig gøre med det rigtige navn, jeg bider faktisk så lidt mærke i sponsornavnet, at det et øjeblik kom bag på mig stadion ikke længere hed Energi Nord Arena... det siger vel det hele.
Jeg er blevet belært om det samme af en privat bekendt, der også mener at have gennemskuet den verden med sponsorater. Men jeg ser lidt anderledes på det. For måske kunne der været en fan med penge, der kan se det samme som vi andre. At Aalborg Stadion hedder Aalborg Stadion, og vil betale prisen for det. Havde jeg haft et par hundrede millioner i sparegrisen i stedet et par hundrede, ville det bestemt være en fremragende måde at investere skillingerne på.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 31. okt 2016, 14:26

Freddie skrev:Jeg er blevet belært om det samme af en privat bekendt, der også mener at have gennemskuet den verden med sponsorater. Men jeg ser lidt anderledes på det. For måske kunne der været en fan med penge, der kan se det samme som vi andre. At Aalborg Stadion hedder Aalborg Stadion, og vil betale prisen for det. Havde jeg haft et par hundrede millioner i sparegrisen i stedet et par hundrede, ville det bestemt være en fremragende måde at investere skillingerne på.
Næh.
Hvorfor betale for, at stadionnavnet bevares. Så legendarisk er Aalborg Stadion altså heller ikke. Det er kun rigmandstosser, som gør det. Vi fans må erkende, at hvis vi vil have penge, så skal der en modydelse til.

"Aalborg Stadion powered by Siemens" giver altså væsentlig færre skejser end "Siemens Arena".

Jeg håber da, at AaB tager sig rigtig godt betalt, hvis man skal hedde BioNutria Park eller lignende.

Men Siemens Arena eller Estrella Park kunne være fine navne og som måske endda vil blive taget i fansenes mund.

Men jeg er tryg ved, at AaB signalerer, at navnelegen ikke kun gælder penge.
- FlæskeFrank

Freddie
Allstar
Allstar

Indlæg af Freddie » 2. nov 2016, 10:05

FlæskeFrank skrev:
Næh.
Hvorfor betale for, at stadionnavnet bevares. Så legendarisk er Aalborg Stadion altså heller ikke. Det er kun rigmandstosser, som gør det. Vi fans må erkende, at hvis vi vil have penge, så skal der en modydelse til.

"Aalborg Stadion powered by Siemens" giver altså væsentlig færre skejser end "Siemens Arena".

Jeg håber da, at AaB tager sig rigtig godt betalt, hvis man skal hedde BioNutria Park eller lignende.

Men Siemens Arena eller Estrella Park kunne være fine navne og som måske endda vil blive taget i fansenes mund.

Men jeg er tryg ved, at AaB signalerer, at navnelegen ikke kun gælder penge.
Men penge har vi jo masser af, forudsat du har ret, hvad jeg slet ikke er sikker på.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 8. nov 2016, 17:01

Freddie skrev:
Jesper Schmidt skrev:

Jeg er blevet belært om det samme af en privat bekendt, der også mener at have gennemskuet den verden med sponsorater. Men jeg ser lidt anderledes på det. For måske kunne der været en fan med penge, der kan se det samme som vi andre. At Aalborg Stadion hedder Aalborg Stadion, og vil betale prisen for det. Havde jeg haft et par hundrede millioner i sparegrisen i stedet et par hundrede, ville det bestemt være en fremragende måde at investere skillingerne på.
Jeg gætter på, at du aldrig har investeret før ;)
Et Hjerte - En Klub

Besvar