Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)
Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)
Ifølge Tipsbladet er Randers, FCM, Bursaspor og Colorado Rapids interesseret i Pierre Kanstrup. Det bliver ikke nemt at få ham til AaB, om end hans niveau er dalet gevaldigt det sidste halve år.
-
seamann
Nemlig. Det bliver super at få de unge til at læne sig op ad Pusic. God ide.Forza skrev:Det giver jo sig selv at når Ene er den eneste angriber vi har der ikke er et ungt og stadig ret uprøvet talent at det er rutine og kvalitet vi mangler.seamann skrev:Nej, vi mangler åbenbart en der kan få vores psykobalance på plads igen. Talenter er så meget last year!Forza skrev:Fuldstændigt. Det er heller ikke ligefrem en ung talentfuld angriber vi mangler.KJ skrev:Jens Odgaard er helt uden for vores rækkevidde. Ajax og Dortmund meldes interesserede. Videre i teksten.
Vi HAR allerede talenterne, de skal have nogle rutinerede at støtte sig opad indtil de er klar til at tage over.
Forza skrev:Fuldstændigt. Det er heller ikke ligefrem en ung talentfuld angriber vi mangler.KJ skrev:Jens Odgaard er helt uden for vores rækkevidde. Ajax og Dortmund meldes interesserede. Videre i teksten.
Ville du sige nej, hvis Jens Odgaard stod og bankede på din dør?
AaB i hjertet
Nej. Jeg ville heller ikke sige nej til Dolberg bankede på min dør.swfc skrev:Forza skrev:Fuldstændigt. Det er heller ikke ligefrem en ung talentfuld angriber vi mangler.KJ skrev:Jens Odgaard er helt uden for vores rækkevidde. Ajax og Dortmund meldes interesserede. Videre i teksten.
Men vil du betale for at få et talent mere til angrebet?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Endnu bedre ide at hente endnu et talent til angrebet.seamann skrev:Nemlig. Det bliver super at få de unge til at læne sig op ad Pusic. God ide.Forza skrev:Det giver jo sig selv at når Ene er den eneste angriber vi har der ikke er et ungt og stadig ret uprøvet talent at det er rutine og kvalitet vi mangler.seamann skrev:Nej, vi mangler åbenbart en der kan få vores psykobalance på plads igen. Talenter er så meget last year!Forza skrev:Fuldstændigt. Det er heller ikke ligefrem en ung talentfuld angriber vi mangler.KJ skrev:Jens Odgaard er helt uden for vores rækkevidde. Ajax og Dortmund meldes interesserede. Videre i teksten.
Vi HAR allerede talenterne, de skal have nogle rutinerede at støtte sig opad indtil de er klar til at tage over.
De behøver jo ikke at være BFF med Pusic. Men en rutineret angriber der ved hvordan man klarer presset og laver sine mål er vel altid bedre end ingenting?
Jeg ser der som et endegyldigt bevis på at FCM var en parantes i dansk fodbold. Hvis det er den hylde de kan hente fra nu, så glider de lige så stille og roligt tilbage i glemslen.Martino skrev:Dal Hende har udviklet sig en virkelig stærk spiller, men Drachman ser jeg ikke det store lys i.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ja, Jens Odgaard. Men jeg ville så også smide Pohl vækForza skrev:Nej. Jeg ville heller ikke sige nej til Dolberg bankede på min dør.swfc skrev:Forza skrev:Fuldstændigt. Det er heller ikke ligefrem en ung talentfuld angriber vi mangler.KJ skrev:Jens Odgaard er helt uden for vores rækkevidde. Ajax og Dortmund meldes interesserede. Videre i teksten.
AaB i hjertet
Så du vil rive en nyskrevet 4 årig kontrakt over med en spiller der uden tvivl har et potentiale. Købe en 17 årig angriber og så regner du med vores angreb fungerer?swfc skrev:Ja, Jens Odgaard. Men jeg ville så også smide Pohl vækForza skrev:Nej. Jeg ville heller ikke sige nej til Dolberg bankede på min dør.swfc skrev:Forza skrev:Fuldstændigt. Det er heller ikke ligefrem en ung talentfuld angriber vi mangler.KJ skrev:Jens Odgaard er helt uden for vores rækkevidde. Ajax og Dortmund meldes interesserede. Videre i teksten.
Næ, vil bare ikke sige nej til Odgaard.Forza skrev:Så du vil rive en nyskrevet 4 årig kontrakt over med en spiller der uden tvivl har et potentiale. Købe en 17 årig angriber og så regner du med vores angreb fungerer?swfc skrev:Ja, Jens Odgaard. Men jeg ville så også smide Pohl vækForza skrev:Nej. Jeg ville heller ikke sige nej til Dolberg bankede på min dør.swfc skrev:Forza skrev:Fuldstændigt. Det er heller ikke ligefrem en ung talentfuld angriber vi mangler.KJ skrev:Jens Odgaard er helt uden for vores rækkevidde. Ajax og Dortmund meldes interesserede. Videre i teksten.
Nu er det jo kun tankespind, men Pohl kunne måske lejes ud.
Vores angreb ville stadig skulle forstærkes med rutinerede kræfter. Men igen, det er kun tankespind.. Vi får ikke Odgaard.
PS. Jeg ville ikke have givet Pohl så lang en kontrakt
AaB i hjertet
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Kanstrups åbenlyse flirt med Randers og FCM må vise, at vi også potentielt kunne være inde i billedet. I hvert fald økonomisk.
Han ville være en glimrende signing i min optik, men det ville betyde et farvel til en af de tre nuværende stoppere. Personligt så jeg helst, at det var KP.
Odgaard er urealistisk. Han er i en europæisk storklub indenfor de næste par år, og det bliver ikke med et pitstop i Aalborg. Desværre.
Pusic vil jeg stadig mene er præcis det vi mangler spillemæssigt. Så må det være truppens og trænerens opgave at få ham til at fungere socialt og på banen.
Han ville være en glimrende signing i min optik, men det ville betyde et farvel til en af de tre nuværende stoppere. Personligt så jeg helst, at det var KP.
Odgaard er urealistisk. Han er i en europæisk storklub indenfor de næste par år, og det bliver ikke med et pitstop i Aalborg. Desværre.
Pusic vil jeg stadig mene er præcis det vi mangler spillemæssigt. Så må det være truppens og trænerens opgave at få ham til at fungere socialt og på banen.
Så skal vi ud og finde en ny målmand.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Carsten Christensen var for vild mod Rio Ave. Lignede en haandboldmaalmand paa coke i den kamp. Bliver spaendende at se om man udnytter dette til at finde en paa sigt potentiel afloeser for Nikolaj.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Okay jeg tolkede det som at du mente det var ham vi manglede istedet for eksempelvist Pusicswfc skrev:Næ, vil bare ikke sige nej til Odgaard.Forza skrev:Så du vil rive en nyskrevet 4 årig kontrakt over med en spiller der uden tvivl har et potentiale. Købe en 17 årig angriber og så regner du med vores angreb fungerer?swfc skrev:Ja, Jens Odgaard. Men jeg ville så også smide Pohl vækForza skrev:Nej. Jeg ville heller ikke sige nej til Dolberg bankede på min dør.swfc skrev:Forza skrev:
Fuldstændigt. Det er heller ikke ligefrem en ung talentfuld angriber vi mangler.
Nu er det jo kun tankespind, men Pohl kunne måske lejes ud.
Vores angreb ville stadig skulle forstærkes med rutinerede kræfter. Men igen, det er kun tankespind.. Vi får ikke Odgaard.
PS. Jeg ville ikke have givet Pohl så lang en kontrakt
Jeg kender ikke talentsituationen blandt vores målmænd men det virker oplagt at man henter en dygtig keeper med potentiale til at stå fast.Buzz Killington skrev:Carsten Christensen var for vild mod Rio Ave. Lignede en haandboldmaalmand paa coke i den kamp. Bliver spaendende at se om man udnytter dette til at finde en paa sigt potentiel afloeser for Nikolaj.
Nicolai er blevet mere ustabil med årene, er skræmmende dårlig i feltet og har tilmed luftet tanken om udlandet.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg ville se om Højbjerg ikke kan lokkes væk fra galehuset i Esbjerg, som hverken har penge eller ledelse... For mig ligger den lige til højrebenet, også selv om det vil koste en transfer.Forza skrev:Jeg kender ikke talentsituationen blandt vores målmænd men det virker oplagt at man henter en dygtig keeper med potentiale til at stå fast.Buzz Killington skrev:Carsten Christensen var for vild mod Rio Ave. Lignede en haandboldmaalmand paa coke i den kamp. Bliver spaendende at se om man udnytter dette til at finde en paa sigt potentiel afloeser for Nikolaj.
Nicolai er blevet mere ustabil med årene, er skræmmende dårlig i feltet og har tilmed luftet tanken om udlandet.
Helt enig, vi bør se os om efter den keeper der kan afløse Nicolai. Umiddelbart er vores bedste interne bud vel Nicolaj Jørgensen, men han har ikke just fået gode skudsmål af dem der følger ungdomsholdene så vidt jeg lige husker.
RAUS RAUS SSE!
Man må sige at det er et travlt vindue for Gaarde. ny træner. Inden udmeldingen om CC var det allerede på tale at vi skulle hente forstærkninger.
Dermed mangler vi en reservekeeper, en angriber og forhåbentligt også en forsvarer selvom jeg tvivler på dette er realistisk.
Dermed mangler vi en reservekeeper, en angriber og forhåbentligt også en forsvarer selvom jeg tvivler på dette er realistisk.
Han udtaler at han er klar til det næste skridt i hans karriere.KJ skrev:Ifølge Tipsbladet er Randers, FCM, Bursaspor og Colorado Rapids interesseret i Pierre Kanstrup. Det bliver ikke nemt at få ham til AaB, om end hans niveau er dalet gevaldigt det sidste halve år.
Derfor er det helt udelukket at AaB kan tiltrække ham på nuværende tidspunkt.
- spedalex
- 2. div

- Favoritspiller: Simon Bræmer
- Geografisk sted: Bruxelles
Til pokalkampen i Aarhus var Jørgensen blevet hasteindkaldt som reserve. Jeg stod bag en AaB-ansat, der direkte blev spurgt af sin makker, om der var potentiale i ham. Den AaB-ansatte sagde meget klart nej, men jeg har aldrig selv set ham spille, og han er ung endnu.Jakobsen skrev:Helt enig, vi bør se os om efter den keeper der kan afløse Nicolai. Umiddelbart er vores bedste interne bud vel Nicolaj Jørgensen, men han har ikke just fået gode skudsmål af dem der følger ungdomsholdene så vidt jeg lige husker.
Jeg mener, at Larsen også for nyligt (i løbet af det sidste år) har luftet tanken om at komme væk. Og måske NL's tendens til at sende sine udspark op midt i banen i fødderne til en modstander ikke flugter så godt med Wieghorsts stil. Så måske det er en kærkommen lejlighed til at se på en afløser.
Og på trods af hans mange udspark til modstandere hvor han oftest sigter efter banens mindste mand i Flores foretrækker jeg dette fremfor hans usikre spil med vores midterforsvar. Hverken Holger, KP, Blaaberg eller Nicolai evner at spille bolden op fra bunden.spedalex skrev:Til pokalkampen i Aarhus var Jørgensen blevet hasteindkaldt som reserve. Jeg stod bag en AaB-ansat, der direkte blev spurgt af sin makker, om der var potentiale i ham. Den AaB-ansatte sagde meget klart nej, men jeg har aldrig selv set ham spille, og han er ung endnu.Jakobsen skrev:Helt enig, vi bør se os om efter den keeper der kan afløse Nicolai. Umiddelbart er vores bedste interne bud vel Nicolaj Jørgensen, men han har ikke just fået gode skudsmål af dem der følger ungdomsholdene så vidt jeg lige husker.
Jeg mener, at Larsen også for nyligt (i løbet af det sidste år) har luftet tanken om at komme væk. Og måske NL's tendens til at sende sine udspark op midt i banen i fødderne til en modstander ikke flugter så godt med Wieghorsts stil. Så måske det er en kærkommen lejlighed til at se på en afløser.