Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
KJ
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 22 (Vintervinduet 2016/17)

Indlæg af KJ » 4. jan 2017, 08:47

Ifølge Tipsbladet er Randers, FCM, Bursaspor og Colorado Rapids interesseret i Pierre Kanstrup. Det bliver ikke nemt at få ham til AaB, om end hans niveau er dalet gevaldigt det sidste halve år.

seamann

Indlæg af seamann » 4. jan 2017, 08:52

Forza skrev:
seamann skrev:
Forza skrev:
KJ skrev:Jens Odgaard er helt uden for vores rækkevidde. Ajax og Dortmund meldes interesserede. Videre i teksten.
Fuldstændigt. Det er heller ikke ligefrem en ung talentfuld angriber vi mangler.
Nej, vi mangler åbenbart en der kan få vores psykobalance på plads igen. Talenter er så meget last year!
Det giver jo sig selv at når Ene er den eneste angriber vi har der ikke er et ungt og stadig ret uprøvet talent at det er rutine og kvalitet vi mangler.

Vi HAR allerede talenterne, de skal have nogle rutinerede at støtte sig opad indtil de er klar til at tage over.
Nemlig. Det bliver super at få de unge til at læne sig op ad Pusic. God ide.

swfc
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Midthimmerland

Indlæg af swfc » 4. jan 2017, 08:53

Forza skrev:
KJ skrev:Jens Odgaard er helt uden for vores rækkevidde. Ajax og Dortmund meldes interesserede. Videre i teksten.
Fuldstændigt. Det er heller ikke ligefrem en ung talentfuld angriber vi mangler.

Ville du sige nej, hvis Jens Odgaard stod og bankede på din dør?
AaB i hjertet

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 4. jan 2017, 08:58

swfc skrev:
Forza skrev:

Nej. Jeg ville heller ikke sige nej til Dolberg bankede på min dør.

Men vil du betale for at få et talent mere til angrebet?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 4. jan 2017, 08:59

seamann skrev:
Forza skrev:
seamann skrev:
Forza skrev:
Nej, vi mangler åbenbart en der kan få vores psykobalance på plads igen. Talenter er så meget last year!
Det giver jo sig selv at når Ene er den eneste angriber vi har der ikke er et ungt og stadig ret uprøvet talent at det er rutine og kvalitet vi mangler.

Vi HAR allerede talenterne, de skal have nogle rutinerede at støtte sig opad indtil de er klar til at tage over.
Nemlig. Det bliver super at få de unge til at læne sig op ad Pusic. God ide.
Endnu bedre ide at hente endnu et talent til angrebet.

De behøver jo ikke at være BFF med Pusic. Men en rutineret angriber der ved hvordan man klarer presset og laver sine mål er vel altid bedre end ingenting?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 4. jan 2017, 09:02

Martino skrev:Dal Hende har udviklet sig en virkelig stærk spiller, men Drachman ser jeg ikke det store lys i.
Jeg ser der som et endegyldigt bevis på at FCM var en parantes i dansk fodbold. Hvis det er den hylde de kan hente fra nu, så glider de lige så stille og roligt tilbage i glemslen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

swfc
Landshold
Landshold

Indlæg af swfc » 4. jan 2017, 09:03

Forza skrev:
swfc skrev:
Forza skrev:

Ja, Jens Odgaard. Men jeg ville så også smide Pohl væk
AaB i hjertet

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 4. jan 2017, 09:12

swfc skrev:
Forza skrev:
swfc skrev:
Forza skrev:

Så du vil rive en nyskrevet 4 årig kontrakt over med en spiller der uden tvivl har et potentiale. Købe en 17 årig angriber og så regner du med vores angreb fungerer?

swfc
Landshold
Landshold

Indlæg af swfc » 4. jan 2017, 09:23

Forza skrev:
swfc skrev:
Forza skrev:
swfc skrev:
Forza skrev:

Så du vil rive en nyskrevet 4 årig kontrakt over med en spiller der uden tvivl har et potentiale. Købe en 17 årig angriber og så regner du med vores angreb fungerer?
Næ, vil bare ikke sige nej til Odgaard.
Nu er det jo kun tankespind, men Pohl kunne måske lejes ud.
Vores angreb ville stadig skulle forstærkes med rutinerede kræfter. Men igen, det er kun tankespind.. Vi får ikke Odgaard.
PS. Jeg ville ikke have givet Pohl så lang en kontrakt
AaB i hjertet

Reyad
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Indlæg af Reyad » 4. jan 2017, 09:24

Kanstrups åbenlyse flirt med Randers og FCM må vise, at vi også potentielt kunne være inde i billedet. I hvert fald økonomisk.
Han ville være en glimrende signing i min optik, men det ville betyde et farvel til en af de tre nuværende stoppere. Personligt så jeg helst, at det var KP.

Odgaard er urealistisk. Han er i en europæisk storklub indenfor de næste par år, og det bliver ikke med et pitstop i Aalborg. Desværre.
Pusic vil jeg stadig mene er præcis det vi mangler spillemæssigt. Så må det være truppens og trænerens opgave at få ham til at fungere socialt og på banen.

Brugeravatar
Long76
Lilleput
Lilleput
Geografisk sted: Hirtshals

Indlæg af Long76 » 4. jan 2017, 09:34

Så skal vi ud og finde en ny målmand.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 4. jan 2017, 09:38

Carsten Christensen var for vild mod Rio Ave. Lignede en haandboldmaalmand paa coke i den kamp. Bliver spaendende at se om man udnytter dette til at finde en paa sigt potentiel afloeser for Nikolaj.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 4. jan 2017, 09:40

swfc skrev:
Forza skrev:
swfc skrev:
Forza skrev:
swfc skrev:
Forza skrev:

Næ, vil bare ikke sige nej til Odgaard.
Nu er det jo kun tankespind, men Pohl kunne måske lejes ud.
Vores angreb ville stadig skulle forstærkes med rutinerede kræfter. Men igen, det er kun tankespind.. Vi får ikke Odgaard.
PS. Jeg ville ikke have givet Pohl så lang en kontrakt
Okay jeg tolkede det som at du mente det var ham vi manglede istedet for eksempelvist Pusic :)

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 4. jan 2017, 09:41

Buzz Killington skrev:Carsten Christensen var for vild mod Rio Ave. Lignede en haandboldmaalmand paa coke i den kamp. Bliver spaendende at se om man udnytter dette til at finde en paa sigt potentiel afloeser for Nikolaj.
Jeg kender ikke talentsituationen blandt vores målmænd men det virker oplagt at man henter en dygtig keeper med potentiale til at stå fast.

Nicolai er blevet mere ustabil med årene, er skræmmende dårlig i feltet og har tilmed luftet tanken om udlandet.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 4. jan 2017, 09:51

Forza skrev:
Buzz Killington skrev:Carsten Christensen var for vild mod Rio Ave. Lignede en haandboldmaalmand paa coke i den kamp. Bliver spaendende at se om man udnytter dette til at finde en paa sigt potentiel afloeser for Nikolaj.
Jeg kender ikke talentsituationen blandt vores målmænd men det virker oplagt at man henter en dygtig keeper med potentiale til at stå fast.

Nicolai er blevet mere ustabil med årene, er skræmmende dårlig i feltet og har tilmed luftet tanken om udlandet.
Jeg ville se om Højbjerg ikke kan lokkes væk fra galehuset i Esbjerg, som hverken har penge eller ledelse... For mig ligger den lige til højrebenet, også selv om det vil koste en transfer.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 4. jan 2017, 09:53

Helt enig, vi bør se os om efter den keeper der kan afløse Nicolai. Umiddelbart er vores bedste interne bud vel Nicolaj Jørgensen, men han har ikke just fået gode skudsmål af dem der følger ungdomsholdene så vidt jeg lige husker.
RAUS RAUS SSE!

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 4. jan 2017, 10:31

Man må sige at det er et travlt vindue for Gaarde. ny træner. Inden udmeldingen om CC var det allerede på tale at vi skulle hente forstærkninger.

Dermed mangler vi en reservekeeper, en angriber og forhåbentligt også en forsvarer selvom jeg tvivler på dette er realistisk.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 4. jan 2017, 10:37

KJ skrev:Ifølge Tipsbladet er Randers, FCM, Bursaspor og Colorado Rapids interesseret i Pierre Kanstrup. Det bliver ikke nemt at få ham til AaB, om end hans niveau er dalet gevaldigt det sidste halve år.
Han udtaler at han er klar til det næste skridt i hans karriere.
Derfor er det helt udelukket at AaB kan tiltrække ham på nuværende tidspunkt.

Brugeravatar
spedalex
2. div
2. div
Favoritspiller: Simon Bræmer
Geografisk sted: Bruxelles

Indlæg af spedalex » 4. jan 2017, 10:38

Jakobsen skrev:Helt enig, vi bør se os om efter den keeper der kan afløse Nicolai. Umiddelbart er vores bedste interne bud vel Nicolaj Jørgensen, men han har ikke just fået gode skudsmål af dem der følger ungdomsholdene så vidt jeg lige husker.
Til pokalkampen i Aarhus var Jørgensen blevet hasteindkaldt som reserve. Jeg stod bag en AaB-ansat, der direkte blev spurgt af sin makker, om der var potentiale i ham. Den AaB-ansatte sagde meget klart nej, men jeg har aldrig selv set ham spille, og han er ung endnu.

Jeg mener, at Larsen også for nyligt (i løbet af det sidste år) har luftet tanken om at komme væk. Og måske NL's tendens til at sende sine udspark op midt i banen i fødderne til en modstander ikke flugter så godt med Wieghorsts stil. Så måske det er en kærkommen lejlighed til at se på en afløser.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 4. jan 2017, 10:44

spedalex skrev:
Jakobsen skrev:Helt enig, vi bør se os om efter den keeper der kan afløse Nicolai. Umiddelbart er vores bedste interne bud vel Nicolaj Jørgensen, men han har ikke just fået gode skudsmål af dem der følger ungdomsholdene så vidt jeg lige husker.
Til pokalkampen i Aarhus var Jørgensen blevet hasteindkaldt som reserve. Jeg stod bag en AaB-ansat, der direkte blev spurgt af sin makker, om der var potentiale i ham. Den AaB-ansatte sagde meget klart nej, men jeg har aldrig selv set ham spille, og han er ung endnu.

Jeg mener, at Larsen også for nyligt (i løbet af det sidste år) har luftet tanken om at komme væk. Og måske NL's tendens til at sende sine udspark op midt i banen i fødderne til en modstander ikke flugter så godt med Wieghorsts stil. Så måske det er en kærkommen lejlighed til at se på en afløser.
Og på trods af hans mange udspark til modstandere hvor han oftest sigter efter banens mindste mand i Flores foretrækker jeg dette fremfor hans usikre spil med vores midterforsvar. Hverken Holger, KP, Blaaberg eller Nicolai evner at spille bolden op fra bunden.

Låst