Christian Bassogog

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Hovedet
Allstar
Allstar

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Hovedet » 17. feb 2017, 22:13

Pastorius skrev:
De Fem skrev:
Buzz Killington skrev:
De Fem skrev:Hvis han får 7 mio Euro om året. så er han bedre lønnet end hele AaB truppen og skatten i Kina er endda nok noget lavere...
Han kan købe klubben hvis han ville. Han går fra en bankløn, boende i kælderen hos en bekendt i klubben til at være i top 20 rigeste Aalborgensere.
For 80 mio kr er alle aktierner dine, så kan skal lige spise rugbrød i et par år først.
Hvis handlen går i orden, bliver vores egenkapital (stort set i likvider) 110-115 mill. Så jeg tror ikke du slipper med 80 mill i praksis. Nok nærmere 130-140 stykker - hvis du overhovedet kan finde nok der vil sælge deres aktier.
Faktisk ryger egenkapitalen op i nærheden af 150 millioner, hvoraf ca. 125 millioner vil være ren likviditet, hvis de ca. 45 millioner står til troende.

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 18. feb 2017, 07:43

De Fem skrev:Hvis han får 7 mio Euro om året. så er han bedre lønnet end hele AaB truppen og skatten i Kina er endda nok noget lavere...
Ifølge dagens Nordjyske er han blevet tilbudt en 3 årig kontrakt med en årsløn på 15 mio. kr, så de 7 mio euro er nærmere beløbet for hele kontraktperioden.
AaB - the Nordic gateway to Europe

De Fem
Landshold
Landshold

Indlæg af De Fem » 18. feb 2017, 07:55

Brent skrev:
Ifølge dagens Nordjyske er han blevet tilbudt en 3 årig kontrakt med en årsløn på 15 mio. kr, så de 7 mio euro er nærmere beløbet for hele kontraktperioden.
Giver trods alt lidt mere mening. Nu er han "kun" lønnet som stjerne i en Europæisk mellemliga.

9000AA
Superliga
Superliga

Indlæg af 9000AA » 18. feb 2017, 07:56

Funky skrev:
9000AA skrev:
aaballday skrev:
cwinn skrev:Twitter rygterne siger han har skrevet en 5 årig kontrakt i Kina. AaB får 7 Mio € :money:
Nej. Der står han står til at få 7 mio euro om året
Det er satme for vanvittigt hvis det passer. 50 millioner om året til en spiller der ikke har bevist det store endnu.
Bedste spiller i ACoN - jeg tror nok, at hvis vi hentede sådan en fyr, så ville vi sige, at der er en gut, som har bevist noget.
Det er EN turnering han har bevist noget. Og så 50 millioner om året. Det lyder jo helt urealistisk. Men jeg ved ikke noget om den kinesiske liga, så det kan sagtens være.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 18. feb 2017, 09:47

9000AA skrev:
Funky skrev:
9000AA skrev:
aaballday skrev:
cwinn skrev:Twitter rygterne siger han har skrevet en 5 årig kontrakt i Kina. AaB får 7 Mio € :money:
Det er satme for vanvittigt hvis det passer. 50 millioner om året til en spiller der ikke har bevist det store endnu.
Bedste spiller i ACoN - jeg tror nok, at hvis vi hentede sådan en fyr, så ville vi sige, at der er en gut, som har bevist noget.
Det er EN turnering han har bevist noget. Og så 50 millioner om året. Det lyder jo helt urealistisk. Men jeg ved ikke noget om den kinesiske liga, så det kan sagtens være.
Tror ikke helt på den løn der. Mon ikke det er den samlede pakke der løber op i 51 mio. Eller så er det bare rygter:-)

Lyder helt ved siden af sig selv, at han får 50 mio om året.

9000AA
Superliga
Superliga

Indlæg af 9000AA » 18. feb 2017, 10:08

Kristian skrev:
9000AA skrev:
Funky skrev:
9000AA skrev:
aaballday skrev:
Tror ikke helt på den løn der. Mon ikke det er den samlede pakke der løber op i 51 mio. Eller så er det bare rygter:-)

Lyder helt ved siden af sig selv, at han får 50 mio om året.
Jo det må det næsten være. Nu må det gerne snart falde på plads eller til jorden.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 18. feb 2017, 10:51

Nogen der er inde i, hvornår vi rent børs-teknisk må offentliggøre salget? Tænker om man må gå offentligt med det før mandag, selv hvis underskrifterne falder på plads i løbet af weekenden.
Aalborg BK 1885!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 18. feb 2017, 11:18

AaB må vel sende børsmeddelelse ud hele tiden. Problemet er vel kun, hvis de sender "for sent ud".

Forhåbentlig er det en done deal, men det må gerne snart slutte. I øvrigt er jeg rolig, hvis Moskvaklubben er interesseret, som beskrevet. Så er hypen
startet og han vil trække mange millioner uanset hans præstationer i foråret.
- FlæskeFrank

Patmand
Allstar
Allstar

Indlæg af Patmand » 18. feb 2017, 11:22

Søgaard skrev:Nogen der er inde i, hvornår vi rent børs-teknisk må offentliggøre salget? Tænker om man må gå offentligt med det før mandag, selv hvis underskrifterne falder på plads i løbet af weekenden.
Hvis handlen bliver effektueret i løbet af weekenden, så skal det oplyses i hvert fald inden børsen åbner mandag morgen.

Så der er ikke umiddelbart nogen grund til at trække den i langdrag.

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 18. feb 2017, 12:03

AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 18. feb 2017, 12:15

Brent skrev:Her er lidt friske tweets

https://mobile.twitter.com/followFCInsi ... 9560310784
Der bliver godt nok lukket meget lort ud på twitter. En holder fast i de 7 mio € om året og en anden påstår det bliver det største salg nogensinde fra Superligaen.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 18. feb 2017, 12:33

Spanky skrev:

Der bliver godt nok lukket meget lort ud på twitter. En holder fast i de 7 mio € om året og en anden påstår det bliver det største salg nogensinde fra Superligaen.
Og ret mig hvis jeg tager fejl, men det er da ikke Basso på billedet?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 18. feb 2017, 12:59

Hanga skrev:
Spanky skrev:

Nej tænkte jeg også. Det samme skete i TV2 nords reportage om Basso, hvor Kakeeto blev filmet det meste af tiden der blev snakket om Basso i speaket. :cheers:

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 18. feb 2017, 13:32

Kokkefar skrev:
Hanga skrev:
Spanky skrev:

Nej tænkte jeg også. Det samme skete i TV2 nords reportage om Basso, hvor Kakeeto blev filmet det meste af tiden der blev snakket om Basso i speaket. :cheers:
Måske de er rent faktisk ved at købe Kakeeto for 45 millioner i den tro, at det er Bassosog de får. Det er satme godt lavet af Gaarde!! :thumbsup:
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 18. feb 2017, 13:52

white splash skrev:
Kokkefar skrev:
Hanga skrev:
Spanky skrev:

Måske de er rent faktisk ved at købe Kakeeto for 45 millioner i den tro, at det er Bassosog de får. Det er satme godt lavet af Gaarde!! :thumbsup:
Hahaha, det ville de nok finde ud af efter første træning :thumbsup:

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 18. feb 2017, 14:09

Jeg ku' virkelig godt bruge en update nu!!! Min fingre er slidte af F5 knappen!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 18. feb 2017, 14:28

Det trælse er også, at Ekstrabladet m.fl. fuldstændig ignorer det mulige salg. Hvis det havde været BIF, så havde der vel været sendt en journalist til Kina for at følge udviklingen. Så man har kun AaBs hjemmeside og debatsiden at få info på.

Salg af Bassogog i dag og sejr over AGF i morgen, så er foråret i gang.
- FlæskeFrank

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 18. feb 2017, 14:43

FlæskeFrank skrev:Det trælse er også, at Ekstrabladet m.fl. fuldstændig ignorer det mulige salg. Hvis det havde været BIF, så havde der vel været sendt en journalist til Kina for at følge udviklingen. Så man har kun AaBs hjemmeside og debatsiden at få info på.

Salg af Bassogog i dag og sejr over AGF i morgen, så er foråret i gang.
Hvor mange gange mon EB var gået i breaking, hvis det var Phiri der var ved at blive solgt for 45 millioner?
1 2 3 Jimmy er en mur!

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 18. feb 2017, 15:55

Der findes vel snart ikke en tråd, vi ikke bruger til at lufte mindreværdskomplekser over for Brøndby og FCK. Ind i kampen, folkens! Og lad os så få noget nyt om ham Bassogog.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 18. feb 2017, 16:56

Hovedet skrev:Der findes vel snart ikke en tråd, vi ikke bruger til at lufte mindreværdskomplekser over for Brøndby og FCK. Ind i kampen, folkens! Og lad os så få noget nyt om ham Bassogog.
Det er vel ikke mindreværdskomplekser at stille spørgsmålstegn ved mediernes overdrevene fokus på københavnerklubberne. Idet dette potentiale salg er enormt kan det jo undre at det næsten ingen fokus har. Det er vel en fair betragtning som intet har med mindreværdskomplekser at gøre.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar