Faktisk ryger egenkapitalen op i nærheden af 150 millioner, hvoraf ca. 125 millioner vil være ren likviditet, hvis de ca. 45 millioner står til troende.Pastorius skrev:Hvis handlen går i orden, bliver vores egenkapital (stort set i likvider) 110-115 mill. Så jeg tror ikke du slipper med 80 mill i praksis. Nok nærmere 130-140 stykker - hvis du overhovedet kan finde nok der vil sælge deres aktier.De Fem skrev:For 80 mio kr er alle aktierner dine, så kan skal lige spise rugbrød i et par år først.Buzz Killington skrev:Han kan købe klubben hvis han ville. Han går fra en bankløn, boende i kælderen hos en bekendt i klubben til at være i top 20 rigeste Aalborgensere.De Fem skrev:Hvis han får 7 mio Euro om året. så er han bedre lønnet end hele AaB truppen og skatten i Kina er endda nok noget lavere...
Christian Bassogog
Re: Christian Bassogog
Ifølge dagens Nordjyske er han blevet tilbudt en 3 årig kontrakt med en årsløn på 15 mio. kr, så de 7 mio euro er nærmere beløbet for hele kontraktperioden.De Fem skrev:Hvis han får 7 mio Euro om året. så er han bedre lønnet end hele AaB truppen og skatten i Kina er endda nok noget lavere...
AaB - the Nordic gateway to Europe
Giver trods alt lidt mere mening. Nu er han "kun" lønnet som stjerne i en Europæisk mellemliga.Brent skrev:Ifølge dagens Nordjyske er han blevet tilbudt en 3 årig kontrakt med en årsløn på 15 mio. kr, så de 7 mio euro er nærmere beløbet for hele kontraktperioden.De Fem skrev:Hvis han får 7 mio Euro om året. så er han bedre lønnet end hele AaB truppen og skatten i Kina er endda nok noget lavere...
Det er EN turnering han har bevist noget. Og så 50 millioner om året. Det lyder jo helt urealistisk. Men jeg ved ikke noget om den kinesiske liga, så det kan sagtens være.Funky skrev:Bedste spiller i ACoN - jeg tror nok, at hvis vi hentede sådan en fyr, så ville vi sige, at der er en gut, som har bevist noget.9000AA skrev:Det er satme for vanvittigt hvis det passer. 50 millioner om året til en spiller der ikke har bevist det store endnu.aaballday skrev:Nej. Der står han står til at få 7 mio euro om åretcwinn skrev:Twitter rygterne siger han har skrevet en 5 årig kontrakt i Kina. AaB får 7 Mio €
Tror ikke helt på den løn der. Mon ikke det er den samlede pakke der løber op i 51 mio. Eller så er det bare rygter:-)9000AA skrev:Det er EN turnering han har bevist noget. Og så 50 millioner om året. Det lyder jo helt urealistisk. Men jeg ved ikke noget om den kinesiske liga, så det kan sagtens være.Funky skrev:Bedste spiller i ACoN - jeg tror nok, at hvis vi hentede sådan en fyr, så ville vi sige, at der er en gut, som har bevist noget.9000AA skrev:Det er satme for vanvittigt hvis det passer. 50 millioner om året til en spiller der ikke har bevist det store endnu.aaballday skrev:Nej. Der står han står til at få 7 mio euro om åretcwinn skrev:Twitter rygterne siger han har skrevet en 5 årig kontrakt i Kina. AaB får 7 Mio €
Lyder helt ved siden af sig selv, at han får 50 mio om året.
Jo det må det næsten være. Nu må det gerne snart falde på plads eller til jorden.Kristian skrev:Tror ikke helt på den løn der. Mon ikke det er den samlede pakke der løber op i 51 mio. Eller så er det bare rygter:-)9000AA skrev:Det er EN turnering han har bevist noget. Og så 50 millioner om året. Det lyder jo helt urealistisk. Men jeg ved ikke noget om den kinesiske liga, så det kan sagtens være.Funky skrev:Bedste spiller i ACoN - jeg tror nok, at hvis vi hentede sådan en fyr, så ville vi sige, at der er en gut, som har bevist noget.9000AA skrev:Det er satme for vanvittigt hvis det passer. 50 millioner om året til en spiller der ikke har bevist det store endnu.aaballday skrev:Nej. Der står han står til at få 7 mio euro om åretcwinn skrev:Twitter rygterne siger han har skrevet en 5 årig kontrakt i Kina. AaB får 7 Mio €
Lyder helt ved siden af sig selv, at han får 50 mio om året.
Nogen der er inde i, hvornår vi rent børs-teknisk må offentliggøre salget? Tænker om man må gå offentligt med det før mandag, selv hvis underskrifterne falder på plads i løbet af weekenden.
Aalborg BK 1885!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
AaB må vel sende børsmeddelelse ud hele tiden. Problemet er vel kun, hvis de sender "for sent ud".
Forhåbentlig er det en done deal, men det må gerne snart slutte. I øvrigt er jeg rolig, hvis Moskvaklubben er interesseret, som beskrevet. Så er hypen
startet og han vil trække mange millioner uanset hans præstationer i foråret.
Forhåbentlig er det en done deal, men det må gerne snart slutte. I øvrigt er jeg rolig, hvis Moskvaklubben er interesseret, som beskrevet. Så er hypen
startet og han vil trække mange millioner uanset hans præstationer i foråret.
- FlæskeFrank
Hvis handlen bliver effektueret i løbet af weekenden, så skal det oplyses i hvert fald inden børsen åbner mandag morgen.Søgaard skrev:Nogen der er inde i, hvornår vi rent børs-teknisk må offentliggøre salget? Tænker om man må gå offentligt med det før mandag, selv hvis underskrifterne falder på plads i løbet af weekenden.
Så der er ikke umiddelbart nogen grund til at trække den i langdrag.
AaB - the Nordic gateway to Europe
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Der bliver godt nok lukket meget lort ud på twitter. En holder fast i de 7 mio € om året og en anden påstår det bliver det største salg nogensinde fra Superligaen.
Og ret mig hvis jeg tager fejl, men det er da ikke Basso på billedet?Spanky skrev:Der bliver godt nok lukket meget lort ud på twitter. En holder fast i de 7 mio € om året og en anden påstår det bliver det største salg nogensinde fra Superligaen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Nej tænkte jeg også. Det samme skete i TV2 nords reportage om Basso, hvor Kakeeto blev filmet det meste af tiden der blev snakket om Basso i speaket.Hanga skrev:Og ret mig hvis jeg tager fejl, men det er da ikke Basso på billedet?Spanky skrev:Der bliver godt nok lukket meget lort ud på twitter. En holder fast i de 7 mio € om året og en anden påstår det bliver det største salg nogensinde fra Superligaen.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Måske de er rent faktisk ved at købe Kakeeto for 45 millioner i den tro, at det er Bassosog de får. Det er satme godt lavet af Gaarde!!Kokkefar skrev:Nej tænkte jeg også. Det samme skete i TV2 nords reportage om Basso, hvor Kakeeto blev filmet det meste af tiden der blev snakket om Basso i speaket.Hanga skrev:Og ret mig hvis jeg tager fejl, men det er da ikke Basso på billedet?Spanky skrev:Der bliver godt nok lukket meget lort ud på twitter. En holder fast i de 7 mio € om året og en anden påstår det bliver det største salg nogensinde fra Superligaen.
1 2 3 Jimmy er en mur!
Hahaha, det ville de nok finde ud af efter første træningwhite splash skrev:Måske de er rent faktisk ved at købe Kakeeto for 45 millioner i den tro, at det er Bassosog de får. Det er satme godt lavet af Gaarde!!Kokkefar skrev:Nej tænkte jeg også. Det samme skete i TV2 nords reportage om Basso, hvor Kakeeto blev filmet det meste af tiden der blev snakket om Basso i speaket.Hanga skrev:Og ret mig hvis jeg tager fejl, men det er da ikke Basso på billedet?Spanky skrev:Der bliver godt nok lukket meget lort ud på twitter. En holder fast i de 7 mio € om året og en anden påstår det bliver det største salg nogensinde fra Superligaen.
Jeg ku' virkelig godt bruge en update nu!!! Min fingre er slidte af F5 knappen!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det trælse er også, at Ekstrabladet m.fl. fuldstændig ignorer det mulige salg. Hvis det havde været BIF, så havde der vel været sendt en journalist til Kina for at følge udviklingen. Så man har kun AaBs hjemmeside og debatsiden at få info på.
Salg af Bassogog i dag og sejr over AGF i morgen, så er foråret i gang.
- FlæskeFrank
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Hvor mange gange mon EB var gået i breaking, hvis det var Phiri der var ved at blive solgt for 45 millioner?FlæskeFrank skrev:Det trælse er også, at Ekstrabladet m.fl. fuldstændig ignorer det mulige salg. Hvis det havde været BIF, så havde der vel været sendt en journalist til Kina for at følge udviklingen. Så man har kun AaBs hjemmeside og debatsiden at få info på.
1 2 3 Jimmy er en mur!
Der findes vel snart ikke en tråd, vi ikke bruger til at lufte mindreværdskomplekser over for Brøndby og FCK. Ind i kampen, folkens! Og lad os så få noget nyt om ham Bassogog.
Det er vel ikke mindreværdskomplekser at stille spørgsmålstegn ved mediernes overdrevene fokus på københavnerklubberne. Idet dette potentiale salg er enormt kan det jo undre at det næsten ingen fokus har. Det er vel en fair betragtning som intet har med mindreværdskomplekser at gøre.Hovedet skrev:Der findes vel snart ikke en tråd, vi ikke bruger til at lufte mindreværdskomplekser over for Brøndby og FCK. Ind i kampen, folkens! Og lad os så få noget nyt om ham Bassogog.
------------------------------------------------