Jeg er på sin vis enig.9520AaB skrev:Gaarde6 skrev:Kan vi ikke blive enige om at det eneste helvede der er over Aalborg stadion, er køen til fadøl, farverne på sæderne og de latterlig lave endetribuner (i forhold til langsiderne) ?
Ordet helvede klinger i hvertfald MEGET hult, hvis det er stemningen vi snakker om derude![]()
Fuldstændig enig, omend det er svært at argumentere for flere tomme pladser bag målene. Det vil give stadion et bedre udtryk med tribuner i samme højder, men vores tilskuertal indikerer ikke, at man skal bruge penge på det.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nu vil jeg nødig skamrose Randers, så undskyld på forhånd.
Men jeg mener sgu AaB som klub og spillerne, gør for lidt for at få flere tilskure og flere stemningskabere på stadion!
Det er slet ikke det tætte bånd fra fan til spillere og videre til klubben. Jo vi elsker alle AaB. Men man kunne godt kigge lidt syd på til Randers!
Ja Gravgaard er en klovn! Men der er da sket noget dernede siden han kom til. Han har da fat i lidt af det rigtige med hensyn til at skabe en bedre fan kultur i Randers (Kunne den egentlig også blive dårligere)
Han ved hvor vigtig en god 12 mand er. Og i den her periode, hvor slut spillet nærmer sig og alle point er guld værd. Så laver han en masse initiativer for fansene. Eks havde de 600 mand i Silkeborg på trods af de vel havde tabt 5 kampe i streg inden. Selvsamme Gravgaard står på tribunen under kampen. Er nede at hilse på sammen med spillerne inden kampen og igen efter kampen. Turen kostede i øvrigt 50 kr pr mand og det var incl et måltid på Mac D.
Jeg vil ved gud ikke håbe at Gaarde nogensinde sidder og tørrer røv i en anden klubs trøje!! Jeg siger bare at nu har man i AaB gjort det samme i 30 år (så længe jeg har fulgt klubben) og jeg føler ærlig talt ikke støtten på Aalborg stadion er blevet markant bedre gennem årene.
Det er som om AaB tror at det KUN er resultaterne, som gør at folk kommer på stadion eller ej.
Jeg tror det i lige så høj grad er sammenholdet og kærligheden til klubben. Burde man ikke fra AaB's side komme lidt mere ud af busken og prøve at gribe tingene lidt anderledes an? Vi drømmer vel alle om en fyldt endetribune med massere af stemning? Det kommer altså ikke bare af sig selv!!
En lille ide kunne eks være at spillerne stillede sig til rådighed en aften. Arrangere en stor tifo dag på anlægget, hvor spillerne allesammen mødte op og hjalp og viste deres taknemlighed for at folk gider støtte op.
Kort sagt.. Jeg synes afstanden mellem AaB og fans er for stor og for upersonlig! Vil man tage det næste skridt i retningen af en bedre hjemmebane. Så må man jo gøre et eller andet! Vi har i 30 år set at det ikke kommer af sig selv!
Og sorry det så lige blev lidt langt