Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Forza
Allstar
Allstar

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Forza » 24. maj 2017, 14:23

Hovedet skrev:
Forza skrev:
Hovedet skrev:
Forza skrev:
bongo1234 skrev:
Uldahl skrev: Månedslønnen kan man jo kompensere for med et større sign on fee. Det vil ikke gå ud over lønbudgettet. og vi kan stadig gå i nul regnskabsmæssigt. :thumbsup: Jeg tro det bliver meget på den måde vi handler de penge der er sat af til indkøb.

For de højest lønnet i tuppen bliver 150.000 nok max krydret med med et godt til tider, meget godt sign on fee. Hvor meget vi så har at handle for er åbent, Dog en klar melding om der skal handles stort ind og man har planer en måske 4-5 stykker.

Hvor meget er der så sat af til indkøb? Det vil sige, transfers og signon`s, agenter osv. Jeg tror selv på at Gaarde har omkring de 35 mio. Måske 40 efter salget af Mæhle. :money: Andre bud?

Okore kunne nok godt hentes for 3 mio i sign on og en månedesløn på de 150,00. Jeg håber han bliver hentet. Klasse spiller, men sporende skræmmer lidt. Endnu spiller der skal spilles igang. (suk) Kan han pga af manglende kampform gøre en forskel fra dag et? Vores forsvar in mente så tror jeg klart han kan det.

Hvad kan vi få for de 30 - 40 mio eller kom med et bud på indkøbs rammen. Det bliver et langt og spændende vindue vi går i møde. :aabfan:
Hvad dælen får dig til at tro at Okore kan hentes for 3 mill i sign on og en månedsløn på 150.000.
FCK har helt sikkert betalt ham en god sign on sidste sommer + de idag betaler en månedsløn omkring 400.000,-. Jeg tror ikke på Okrore vil gå 3 mill ned i årsløn for fast spilletid i Aalborg
Øh, Okore får ikke 400.000 i FCK? Han ligger på 300.000 om måneden.

Jeg er helt uenig i tanken om at Gaarde har 30-40 mio til rådighed. Det er jo et helt års budget for os?! Alle pengene fra Basso og Mæhle går (selvfølgelig) ikke til spillerbudgettet, det er logik!
Men hvorfor skulle de egentlig ikke gøre det? AaB har tjent mindst 45 millioner kr. sammenlagt på de to handler (20 % af Bassopengene gik til anden aktør, så at sige, grundet en klasul i kontrakten), og med en likvid egenkapital på over 80 millioner før salgene og ingen gæld overhovedet, er der absolut intet til hinder for, at AaB anvender langt størstedelen af disse penge på indkøb og forøgelse af spillerbudgettet; desto er så meget desto mere relevant vores nuværende sportslige forfatning taget i betragtning.

Og hvad skulle disse penge i øvrigt anvendes til? Vi har i forvejen en enorm bunke penge i de berømte obligationer, dertil yderligere en bunke bare sådan til almindelig sjov plus altså de godt 45 millioner kr. fra de to spillersalg. Der er vel grænser for, hvor mange millioner der skal kastet efter yderligere "strategiske tiltag".
Mener du det seriøst? istedet for at bygge en solid økonomisk base (for en klub der var milimeter fra nedrykning og konkurs for 5 år siden) og styrke de forskellige forretningsområder vil du simpelthen fyre halvdelen af egenkapitalen af på spillerindkøb. Du har godt nok ikke meget indsigt i hvordan en fodboldklub kører.
Jamen, vi har jo for pokker den mest solide økonomiske base, man nærmest kan forestille sig. Hvis vi helt ignorerer de to salg af Bassogog og Mæhle, havde AaB en likvid egenkapital på over 80 millioner kr. og ingen gæld overhovedet. Vi kan med andre ord rammes af 3-4 katastrofer på én gang uden at anvende en øre af de ca. 45 millioner kr., vi har tjent på de to spillersalg. Eller sagt på en anden måde: Hvis vi vitterligt anvender 40 millioner kr. på spillerindkøb - sådan teoretisk - vil vi stå tilbage med en likvid egenkapital på 80 millioner kr. + ca. 5 millioner yderligere.

Og penge anvendt på spillerindkøb er jo ikke bare penge ud ad vinduet. Det er en investering, der gerne skulle give afkast i form af yderligere TV-penge, sponsorater, tilskuere osv.
Tror du har spillet for meget manager. Den nuværende ledelse forsøger at langtidssikre AaB og gøre det til en fornuftig forretning.

Det gør man ikke ved at fyre 40 mio af indenfor så kort tid. Vi skal investere i spillere men kun på den basis at det kan hænge sammen økonomisk for os.

Sidst AaB forsøgte sig som en klub med dyre investeringer i spillertruppen ramte det os jo i røven. Denne gang skal vi sørge for at vi også har AaB som en relevant topklub i DK om 20 år.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

zyffe
Miniput
Miniput

Indlæg af zyffe » 24. maj 2017, 14:29

Rextherunt skrev:Mener ikke man skal skille sig af med Sloth. Jeg tror han og MW har en eller anden udfordring med hinanden som jeg syns de skal få løst i en fart. De kampe (Reserve) jeg har set ham i, har han spillet fremragende og styret den midtbane totalt. Jeg vil mene at han er meget tæt på sit gamle niveau og det har vi mere end brug for som det ser ud nu. Desuden skal der ikke bruges transfer kroner på en erstatning på den plads.

Det ser ud som om Gaarde har haft meget travlt med at kigge på forretningen siden han kom til og måske ikke prioriteret sorten så meget. Det betyder jo så at vi har en god økonomi nu men det halter en hel del sportsligt. Det kan han jo så passende fokusere på nu.

Men jeg tror heller ikke at man skal forvente at der er mange midler tilrådighed... 10 - 12 mil er mit bud max. Det skal vel bruges på 3 - 4 spillere så det er nok ikke nødvendigvis "store" navne... (f.eks. kusk)

Men det bliver spændende at se hvad der sker og jeg glæder mig til mesterskabet i den nye sæson... :danmarkfan:
Som jeg ser der, er problemet, at selv hvis Sloth skulle lykkedes med at forbedre sine præstationer betydeligt (hvilket jeg ikke tror kommer til at ske, givet hans sløje attitude), så passer han ikke super godt ind i systemet. Han er stationær, bidrager med for lidt defensivt, og er ikke en trussel i feltet. Synes vi har brug for en yngre Risgård-klon.

Jeg tror du har ret i at der ikke er afsat et større budget end ca. 10-12 mio. hvorfor jeg også tænker at pengene bør bruges på at sikre en central forstærkning til hver kæde. Andersson, som jeg foreslog ovenfor, er nok for bullish, men tror godt de andre (samt et billigere alternativ til ham) kan lade sig gøre inden for de rammer.

zyffe
Miniput
Miniput

Indlæg af zyffe » 24. maj 2017, 14:35

Gamen skrev:
Rextherunt skrev:
Men jeg tror heller ikke at man skal forvente at der er mange midler tilrådighed... 10 - 12 mil er mit bud max. Det skal vel bruges på 3 - 4 spillere så det er nok ikke nødvendigvis "store" navne... (f.eks. kusk)
Det svarer til hvad der blev brugt i sidste store vindue. Stop nu lige op, og kig på realiteterne. AaB er presset, både ifht. målsætning og strategi, og har siden da fået 45 mio. i kassen... Tallet er væsentligt højere end 10 mio.
Hvis man regner sign-on-fee med så hedder det måske ~15m, men tvivler på vi kommer meget højere op. Det ville hverken stemme godt overens med AaBs strategi og traditionelle ageren på transfermarkedet.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 24. maj 2017, 14:39

zyffe skrev:
Pastorius skrev:
zyffe skrev: Hvad mener i derude?
Jeg savner tiden inden fodboldmanagerspil blev hvermandseje.
Mit bud kunne da være meget mere FM-tungt :)

Fredrik Oldrup Jensen fra Odd passer fint som type og har ”kun” halvandet år tilbage af sin kontrakt, hvorfor han nok ikke koster en alverdens. Jeg bor selv i Norge og har derfor kunne følge lidt med i hvordan han spiller.

Sylvestr har vist at han kan udfylde den skarpretter-rolle, som vi godt kan bruge i vores system, men han er en spiller, der har brug for at holdet omkring ham fungerer, hvilket det ikke har gjort. Jeg tror på ham. Hvis man vælger at spille med en skarpretter, ville det også være en god mulighed for at få sluset Ramkilde, som lader til at have potentiale (jf. U19 landsholdet), ind på holdet.
Ved Sylvestrs side har vi brug for en, der kan falde ned i banen, holde på bolden og videredistribuere - en rolle som Sebastian Andersson kunne udfylde. Jf. CVet er han ikke billig - og måske også uden for vores rækkevidde - men han spiller trods alt "kun" for Norrköping og har halvandet år tilbage af sin kontrakt. Robert Skov kunne være et spændende alternativ, men er nok også til den dyre side.

Jensen og Andersson skal egentlig mest ses som eksempler nogle spillertyper, som jeg mener er værd at kaste størstedelen af transferbudgettet efter, da vi, er udmærket dækket ind på de andre pladser.
Her bliver hurtigt lidt mange ubekendte, hvis vi prøver at lave holdopstillinger med 4-5-6 nye spillere hvoraf kun et par stykker overhovedet har været nævnt på vej på rygtebasis.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Indlæg af Gamen » 24. maj 2017, 14:48

zyffe skrev:
Hvis man regner sign-on-fee med så hedder det måske ~15m, men tvivler på vi kommer meget højere op. Det ville hverken stemme godt overens med AaBs strategi og traditionelle ageren på transfermarkedet.
AaB's strategi hedder at de skulle være så langt nu, at de kan toppe næste sæson. Mig bekendt er den ikke blevet ændret, så hvis det er målet så har Gaarde travlt. Jeg forstår i øvrigt ikke, at der stort set ikke er én herinde der nævner den plan, som er noget af det eneste vi kan tage udgangspunkt i når det kommer til hvad vi sportsligt kan forvente. Med til den hører jo også at vi er langt over målet for hvad der skal være af egen avl i truppen, og derfor kan man også sagtens skifte lidt ud der uden at gå på kompromis med talentsatsningen.

AaB's traditionelle ageren kan du ikke bruge til noget, når vi ikke har været så økonomisk velkonsoliderede siden vi brugte en helvedes masse penge på sponsorfaciliteter og spillertrup i slut-halvfemserne.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 24. maj 2017, 14:51

Gamen skrev:
zyffe skrev:
AaB's strategi hedder at de skulle være så langt nu, at de kan toppe næste sæson. Mig bekendt er den ikke blevet ændret, så hvis det er målet så har Gaarde travlt. Jeg forstår i øvrigt ikke, at der stort set ikke er én herinde der nævner den plan, som er noget af det eneste vi kan tage udgangspunkt i når det kommer til hvad vi sportsligt kan forvente. Med til den hører jo også at vi er langt over målet for hvad der skal være af egen avl i truppen, og derfor kan man også sagtens skifte lidt ud der uden at gå på kompromis med talentsatsningen.

AaB's traditionelle ageren kan du ikke bruge til noget, når vi ikke har været så økonomisk velkonsoliderede siden vi brugte en helvedes masse penge på sponsorfaciliteter i slut-halvfemserne.
AaBs strategi er ikke enten økonomisk eller sportslig, den er begge dele. De giver ikke helt køb på den ene halvdel for at redde den anden.

Jeg tror godt vi kan regne med at AaB vil bruge flere penge i dette vindue end de havde planlagt, men vi ser ikke en 180 graders vending på det økonomiske af den grund.

Det er fair nok at være utilfreds med det, men det er for dumt at regne med at de åbner for de økonomiske sluser, bare fordi de sportslige mål ikke bliver opfyldt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 24. maj 2017, 15:06

Pastorius skrev:
Gamen skrev:
zyffe skrev:

AaB's traditionelle ageren kan du ikke bruge til noget, når vi ikke har været så økonomisk velkonsoliderede siden vi brugte en helvedes masse penge på sponsorfaciliteter i slut-halvfemserne.
AaBs strategi er ikke enten økonomisk eller sportslig, den er begge dele. De giver ikke helt køb på den ene halvdel for at redde den anden.

Jeg tror godt vi kan regne med at AaB vil bruge flere penge i dette vindue end de havde planlagt, men vi ser ikke en 180 graders vending på det økonomiske af den grund.

Det er fair nok at være utilfreds med det, men det er for dumt at regne med at de åbner for de økonomiske sluser, bare fordi de sportslige mål ikke bliver opfyldt.
Det er, like it or not, også en del af øvelsen at få noget ud af den store spilletidsmæssige investering i talenterne, man har gjort i denne sæson. Det hele skal ikke skylles ud med badevandet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

KJ
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 2100 København Ø

Indlæg af KJ » 24. maj 2017, 15:06

Er AaBs sportslige mål ikke at være en del af top 6 i DK? Har jeg misset noget? Vi var i givet fald en enkelt sejr fra at opnå det resultat i indeværende sæson, så jeg tror ærligt talt ikke, der kommer til at ske revolutioner i dette transfervindue.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 24. maj 2017, 15:11

KJ skrev:Er AaBs sportslige mål ikke at være en del af top 6 i DK? Har jeg misset noget? Vi var i givet fald en enkelt sejr fra at opnå det resultat i indeværende sæson, så jeg tror ærligt talt ikke, der kommer til at ske revolutioner i dette transfervindue.
Vi var også 1 point fra nogle meget drabelige nedryknings playoff kampe, som man godt kunne fornemme at AaB var meget meget nervøse for at havne i (med god grund).

Og hvis man kigger udover resultaterne, så kan enhver se at holdets niveau ikke er ret højt. Vi fik en række småheldige sejre i starten af sæsonen som reddede os, derfra lignede vi et hold der sagtens kunne rykke ned.

Revolutioner tror jeg da heller ikke der sker, men der er nød til at ske en væsentlig forstærkning af holdet, så vi kan bevæge os i den rigtige retning igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

zyffe
Miniput
Miniput

Indlæg af zyffe » 24. maj 2017, 15:14

Pastorius skrev:
Gamen skrev:
zyffe skrev:

Gamen, Jeg forstår ikke helt, hvorfor du ikke mener det giver mening at kigge på hvordan AaB har ageret de seneste par vinduer. Aktieemissionen, som i høj grad er årsagen til den stærke likviditet, blev gennemført allerede i 2014, så midlerne til at agere mere aggressivt på transfermarkedet har været der længe. Jeg er enig i Pastorius' udlægning af det - tror der vil blive brugt mere end planlagt, men uden at "sprænge" rammerne.

Gamen

Indlæg af Gamen » 24. maj 2017, 15:20

zyffe skrev: Gamen, Jeg forstår ikke helt, hvorfor du ikke mener det giver mening at kigge på hvordan AaB har ageret de seneste par vinduer. Aktieemissionen, som i høj grad er årsagen til den stærke likviditet, blev gennemført allerede i 2014, så midlerne til at agere mere aggressivt på transfermarkedet har været der længe. Jeg er enig i Pastorius' udlægning af det - tror der vil blive brugt mere end planlagt, men uden at "sprænge" rammerne.
Fordi man nedprioriterede sportslige investeringer af hensyn til personalemæssig oprustning og ikke mindst udbygning af de eksisterende rammer på Hornevej fra 2014 og frem.

Derfor kan vi godt forvente at de penge fremadrettet vil blive brugt på det rent sportslige område.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 24. maj 2017, 15:21

Pastorius skrev:
zyffe skrev: Hvad mener i derude?
Jeg savner tiden inden fodboldmanagerspil blev hvermandseje.
Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Gamen

Indlæg af Gamen » 24. maj 2017, 15:24

KJ skrev:Er AaBs sportslige mål ikke at være en del af top 6 i DK? Har jeg misset noget? Vi var i givet fald en enkelt sejr fra at opnå det resultat i indeværende sæson, så jeg tror ærligt talt ikke, der kommer til at ske revolutioner i dette transfervindue.
Jeg knaldede en lækker dame for 2 år siden, derfor er der ikke nogen grund til at bekymre sig over, at de sidste 10 jeg har slæbt med hjem har lignet noget der var løgn. Det siger intet om mit generelle niveau...

Det giver ingen mening at tænke sådan. Over de sidste 20 kampe ville vi ligge solidt til nedrykning, 2. ringeste hold i ligaen med 15 mål i 20 kampe. Vi fik 2-3 heldige sejre i starten og uden dem ville vi ligge og spille mod Esbjerg eller Horsens nu. Tag venligst udgangspunkt i det - for det er jeg ret sikker på at AaB også gør, uanset hvad Gaarde står og plaprer løs om udadtil.

KJ
Superliga
Superliga

Indlæg af KJ » 24. maj 2017, 15:24

Zyffe: Enig. Det handler for mig at se primært om, at vi skal have et par forstærkninger, så vi kan komme længere væk fra nedrykningsdramaet - og gerne helt op i top 6. Som en anden også skriver/antyder, så bør vi heller ikke ignorere, at en række spillere, som mange ønsker smidt ud af klubben, trods alt har fået mange minutter i benene denne sæson og næppe vil være ringere efter sommerferien - dette gælder fx MC, Abildgaard, Børsting, Flores, Meilinger, Holgersson, Pohl og Thellufsen. Dermed ikke være sagt, at de brager igennem til efteråret, men jeg mener at kunne huske spillere som Thomsen og Kusk tage kvantespring fra første til anden sæson. Så det hænder jo rent faktisk, at spillere bare bliver bedre.

Gamen

Indlæg af Gamen » 24. maj 2017, 15:29

Og så har jeg slet ikke nævnt det absurde i, at strukturændringen betyder at der rykker to hold op med halvdelen af vores spillerbudget, og pludselig hedder målsætningen top 6 i stedet for top 4.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 24. maj 2017, 15:31

Vi får næppe 5-6 forstærkninger, og tak for det.
Jeg vil hellere have 3 rigtig skarpe forstærkninger end 6 lala-spillere.
Det er også vigtigt, at vi får noget kontuinitet ind på holdet, og det får man altså ikke, hvis halvdelen af holdet skal skiftes hver sommer.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

KJ
Superliga
Superliga

Indlæg af KJ » 24. maj 2017, 15:37

Hvis man kigger på spillerbudgetter, synes jeg ikke top 6 er uambitiøst. Jeg ville derimod være nervøs for ledelsens mentale tilstand, hvis de i en periode, hvor FCK, BIF og FCM som bekendt bruger vanvittige summer, lagde op til, at vi skulle konkurrere med dem. Set i forhold til spillerbudgetter er det rimeligt at forlange, at vi præsterer på niveau med AGF, OB og FCN. Det har vi stort set gjort. Pga. strukturens tilfældigheder fik FCN 10 opvisningskampe, mens vi fik 8 lortekampe. Der er ingen, der aner, hvordan vi havde klaret os i mesterkabsslutspillet og hvordan FCN/Sønderjyske/Lyngby havde klaret sig i nedrykningsspillet. Alle kan spille godt, når der ikke er pres på. Se fx AGF, der først begyndte at ligne et fodboldhold, da det reelt var for sent at komme uden om nedrykningskampene.

Gamen

Indlæg af Gamen » 24. maj 2017, 15:40

le Cid skrev: Det er også vigtigt, at vi får noget kontuinitet ind på holdet, og det får man altså ikke, hvis halvdelen af holdet skal skiftes hver sommer.
Lad os nu se, når afgange og tilgange bliver gjort op. Og hvis man ikke ønsker at halvdelen af holdet skal skiftes hver sommer, så skal man lade være med at købe så dårligt ind, at 3 ud af 4 profilindkøb enten er på bænken eller udenfor truppen når sæsonen er overstået.

Hvis Wieghorst vil spille sin possession-fodbold, så kræver det i øvrigt også at vi får tilført en spiller á la Lobotka der kan noget med en bold, og ikke to boldflyttere på midten. Der skal nok ske noget rundt omkring, men nettotilgange lander nok på 3-4 stykker, og så vil der blive noget bytte-bytte købmand ifht. spillere vi skal af med hvor vi får nye ind.

Grønning skal ud på leje - det skulle være besluttet. Sylvestr skulle være færdig.
Pohl får formentlig denne sæson (sammen med en ny angriber) til at vise sit værd.
På forsvarssiden jagter vi stensikkert 1 profil, og det må alt andet lige betyde farvel til Holgersson, tror jeg.
Højre back ved vi vi får.

Ja, jeg kan i hvert fald se 3-4 nettotilgange når dette vindue er ovre, hvis AaB skal komme i nærheden af at indfri egne ambitioner som altså, udover top 6, hedder at DETTE hold skal toppe i den kommende sæson. Det er det altoverskyggende sportslige mål, og har været det siden 2014 iflg. strategiplanen. Medmindre de melder andet ud, så forventer jeg selvfølgelig også at man forfølger dette.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 24. maj 2017, 15:51

Gamen skrev:
le Cid skrev: Grønning skal ud på leje - det skulle være besluttet. Sylvestr skulle være færdig.
Pohl får formentlig denne sæson (sammen med en ny angriber) til at vise sit værd.
På forsvarssiden jagter vi stensikkert 1 profil, og det må alt andet lige betyde farvel til Holgersson, tror jeg.
Højre back ved vi vi får.

Ja, jeg kan i hvert fald se 3-4 nettotilgange når dette vindue er ovre, hvis AaB skal komme i nærheden af at indfri egne ambitioner som altså, udover top 6, hedder at DETTE hold skal toppe i den kommende sæson. Det er det altoverskyggende sportslige mål, og har været det siden 2014 iflg. strategiplanen. Medmindre de melder andet ud, så forventer jeg selvfølgelig også at man forfølger dette.
Interessant mht. Grønning, det lyder som en fornuftig løsning.
Holgersson kan jeg ikke lige se, hvordan man vil 'slippe af med' - der skal vel stå en køber i den anden ende, som i det mindste vil overtage lønudgifterne. Og han har jo ikke været væsentligt ringere end de andre 2 derinde (hvilket så stadig er meget langt fra den tiltænkte rolle); til gengæld har han været mere målfarlig i starten af sæsonen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 24. maj 2017, 16:22

Gamen skrev:
zyffe skrev:

AaB's traditionelle ageren kan du ikke bruge til noget, når vi ikke har været så økonomisk velkonsoliderede siden vi brugte en helvedes masse penge på sponsorfaciliteter og spillertrup i slut-halvfemserne.
Planer ændrer sig, enhver kan se, at den målsætning ikke længere kan lade sig gøre. Et år med udelukkende fejlkøb har gjort den strategi urealistisk. Jeg forventer en ny strategi, inden den nye sæsonstart.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Låst