Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Der findes en proven goalscorer i superligaen, nemlig Kongen af Århus, mr Duncan. Alle andre vil jf debatsiden være lottokuponer.
Derfor lad os endelig tjekke en masse lottokuponer ud
In verbis simus faciles
Jeg mener der findes 3 målscorer i superligaen.Rams skrev:Der findes en proven goalscorer i superligaen, nemlig Kongen af Århus, mr Duncan. Alle andre vil jf debatsiden være lottokuponer.
Når jeg tænker målscorer, så tænker jeg på de spillere, som er i boksen hver gang.
Dem som har ild i øjnene for at score og dem, som er fuldstændig ligeglad med, hvordan de spiller. Bare de laver mål!
Det er også dem, som prikker bolden de sidste cm over stregen, selvom bolden er på vej ind.
Bare for at få målet på deres egen kappe.
Det er Duncan, Pourie og Pusic.
Det er den type spillere, som jeg ville elske at have en af på holdet, selvom deres personlighed er noget anderledes.
De vil skide på det 1 tal de får i karakter. Bare de laver mål.
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Iht. svenske medier er der bud efter Olunga fra både Ligue 1 og Jupiler League, så han bliver nok svær at få en aftale med.Gamen skrev:AaB skal også holde et vågent øje med Kina i disse dage, hvor der hentes nye udlændinge til forud for den kommende sæson. Det betyder at en del bliver til overs, og flyttes ned på klubbernes reservehold. Som regel er det ensbetydende med hurtig og billig exit.
Det er bl.a. sket for liberianske Sam Johnson, og kenyanske Michael Olunga, som begge brød igennem under 2015 og 2016 i Allsvenskan. Særligt sidstnævnte er en notorisk målscorer-type.
og
http://www.expressen.se/sport/fotboll/s ... -tillbaka/
Nja, hvis det vrimler ud og ind med nye spillere :-)Buzz Killington skrev:Hvad mener du dog med "unødig forvirring"?Hovedet skrev:Det er jeg også med på. Det var blot, at lottokuponer til prøvetræning kan skabe lidt unødig forvirring i en tid, hvor truppen sejler noget, og der skal reelle og omgående forstærkninger til. Prøvetræninger er mest relevante i tider, hvor truppen nogenlunde er på plads, og der er overskud til lidt eksperimenter. Som sagt scorede vi jo virkelig kassen på Bassogog i sin tid, hvorfor jeg heller ikke afviser lottokuponsprincippet. Hvis den så alligevel ikke går, så herregud da.Sauer skrev:Gaardes udtalelser tyder nu heller ikke på, at det ene udelukker det andet. Ser man noget særligt i Ewolo, er det kun godt.Hovedet skrev:Jamen, kan vi sælge ham for 45 millioner kr. om et års tid, skal Gaarde da lige have en blomst med på vejen :-) - synes, det er helt ok at prøve en lottokupon af i ny og næ, og vi indkasserede da gevinsten med Bassogoggen i sin tid. Lige her og nu synes jeg dog, vi burde fokusere på at hente spillere ind, der omgående forstærker os.Silvermoon skrev:Den ene af dem er sikkert ham her : Den 21-årige camerouner Ulrich Donovan Ewolo prøvetræner i disse dage i AaB, men selv om han er angriber, er han ikke den offensive forstærkning, klubben mangler, slår sportsdirektør Allan Gaarde fast.
Det er jeg meget enig i.Rams skrev:Der findes en proven goalscorer i superligaen, nemlig Kongen af Århus, mr Duncan. Alle andre vil jf debatsiden være lottokuponer.
Og det gør det er voldsomt ærgeligt, at Duncan ikke blev AaB-spiller efter Celtic.
Dengang gjorde Duncan selv meget for at blive AaB-spiller, men klubbens dårlige økonomi gjorde det ikke muligt.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Jeg har brug for rygter!!!!
Jeg er næsten ligeglad med, om det bare er noget I finder på...
Kunne den ene være Mayron George med længere hår? Han er nu ikke fra Afrika, meeen.Martino skrev:Ser dagens træning og der er to afrikanere med jeg ikke kender...
Han spiller ikke i Randers, men har noget fysik og fart vi kunne bruge i truppen... Jeg ved godt at han umiddelbart ikke er en stor forstærkning.
Jeg så i sidste uge én herinde, som skrev at der senest tirsdag i denne uge ville blive præsenteret en ny offensiv spiller. Men indlægget blev hurtigt fjernet. Sikkert fordi han skrev at spilleren var b...Reyad skrev:Jeg har brug for rygter!!!!
Personligt tror jeg altså at vi henter Masango. Men who knows
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Ingen rygter, men ikke i tvivl om, at vi henter Brock-Madsen indenfor en uge. Og selv han vil koste AaB 4-5 mio Kr. Er jeg ikke i tvivl om at det er alle pengene værd. Selvom han aldrig på dansk grund har bombet.
Pusic tror jeg ikke på. Det virker til, at han selv er stopklods og det tror jeg ikke, at AaB vil vente på.
Pusic tror jeg ikke på. Det virker til, at han selv er stopklods og det tror jeg ikke, at AaB vil vente på.
- FlæskeFrank
Tror ikke Wieghorst vil ha Brock. Er han ikke for svag teknisk og langsom?FlæskeFrank skrev:Ingen rygter, men ikke i tvivl om, at vi henter Brock-Madsen indenfor en uge. Og selv han vil koste AaB 4-5 mio Kr. Er jeg ikke i tvivl om at det er alle pengene værd. Selvom han aldrig på dansk grund har bombet.
Det ville der godt nok være en lottokupon. Brock Madsen var spændende i Randers, men han er da knap nok hylde B ifht. De spillede vi realistisk set Kan hente. Vi skal have en første angriber - 14 mål i 76 superligakampe for Randers kan jeg ikke se er godt nok. Den type spiller kunne være fin bredde, men 4-5 millioner i transfer og en dyr kontrakt ville være det rene galskabFlæskeFrank skrev:Ingen rygter, men ikke i tvivl om, at vi henter Brock-Madsen indenfor en uge. Og selv han vil koste AaB 4-5 mio Kr. Er jeg ikke i tvivl om at det er alle pengene værd. Selvom han aldrig på dansk grund har bombet.
RAUS RAUS SSE!
Alle nye spillere er lotto kuponer.
Uanset tidligere præstationer
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig 
Men vi kan trods alt få kuponer med større chance for gevinst. F.eks. er gevinstchancen højere hos Okore eller Reese fordi de har bevist deres end den ville være for ham den tyske stopper der både skal integreres og ikke for alvor havde bevist sig på seniorniveau. På samme måde er f.eks. Pusic et sikrere kort end Brock Madsen.san skrev:Alle nye spillere er lotto kuponer.
RAUS RAUS SSE!
Ikke at jeg er uenig, men man kunne jo tænke sig at Brock-Madsen udviklede sig i Zwolle, hvor han trods alt scorede mål. Så det er måske lidt hårdt kun at bedømme ham på sin tid i Suppen.Jakobsen skrev:Men vi kan trods alt få kuponer med større chance for gevinst. F.eks. er gevinstchancen højere hos Okore eller Reese fordi de har bevist deres end den ville være for ham den tyske stopper der både skal integreres og ikke for alvor havde bevist sig på seniorniveau. På samme måde er f.eks. Pusic et sikrere kort end Brock Madsen.san skrev:Alle nye spillere er lotto kuponer.
For mig er det vigtigste efterhånden hvordan spilleren er mentalt skruet sammen. Som tidligere skrevet i tråden, er SønderjyskE et tydeligt bevis på hvordan den rigtige mentalitet kan gøre op for lidt lavere niveau, og hvor vores egne indkøb og oprykkede spillere mere har vist, at hvis du ikke har den rigtige mentalitet, så brager du ikke igennem.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Ja selvfølgelig er chancen større men der er ingen garanti,(ex Sloth) men ville dog vælge Brock Madsen frem for lottokuponen PusicJakobsen skrev:Men vi kan trods alt få kuponer med større chance for gevinst. F.eks. er gevinstchancen højere hos Okore eller Reese fordi de har bevist deres end den ville være for ham den tyske stopper der både skal integreres og ikke for alvor havde bevist sig på seniorniveau. På samme måde er f.eks. Pusic et sikrere kort end Brock Madsen.san skrev:Alle nye spillere er lotto kuponer.
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig 
Jeg tror ikke sået er helt så lige til at sammenligne med Sønderjyske. Vi er en stor klub med traditioner og forventninger, hvorimod Sønderjyske stadig er en lille klub der er glade for at overleve - derfor vil det altid være lettere at shine i SønderjyskE end AaB for den type spillere.Frygah skrev:Ikke at jeg er uenig, men man kunne jo tænke sig at Brock-Madsen udviklede sig i Zwolle, hvor han trods alt scorede mål. Så det er måske lidt hårdt kun at bedømme ham på sin tid i Suppen.Jakobsen skrev:Men vi kan trods alt få kuponer med større chance for gevinst. F.eks. er gevinstchancen højere hos Okore eller Reese fordi de har bevist deres end den ville være for ham den tyske stopper der både skal integreres og ikke for alvor havde bevist sig på seniorniveau. På samme måde er f.eks. Pusic et sikrere kort end Brock Madsen.san skrev:Alle nye spillere er lotto kuponer.
For mig er det vigtigste efterhånden hvordan spilleren er mentalt skruet sammen. Som tidligere skrevet i tråden, er SønderjyskE et tydeligt bevis på hvordan den rigtige mentalitet kan gøre op for lidt lavere niveau, og hvor vores egne indkøb og oprykkede spillere mere har vist, at hvis du ikke har den rigtige mentalitet, så brager du ikke igennem.
RAUS RAUS SSE!
-
BassogogsVen
- Allstar

- Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
- Geografisk sted: I et land befolket af idioter
Hvordan kan Pusic på nogen måde defineres som en lottokupon? Manden har i sin tid i DK et snit på næsten en scoring hveranden kamp (1 mål/148 min)! Lad nu være med at forsøge at tale imod fakta - det er simpelthen for meningsløst og useriøst.san skrev:Ja selvfølgelig er chancen større men der er ingen garanti,(ex Sloth) men ville dog vælge Brock Madsen frem for lottokuponen PusicJakobsen skrev:Men vi kan trods alt få kuponer med større chance for gevinst. F.eks. er gevinstchancen højere hos Okore eller Reese fordi de har bevist deres end den ville være for ham den tyske stopper der både skal integreres og ikke for alvor havde bevist sig på seniorniveau. På samme måde er f.eks. Pusic et sikrere kort end Brock Madsen.san skrev:Alle nye spillere er lotto kuponer.
Til sammenligning har Pohl i snit brugt 10 kampe pr. mål (1 mål/472 min). Sylvestr har brugt ca. 3 kampe pr. mål (1 mål/177 min - dog har han ikke scoret siden februar).
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Fakta er i midlertid også at Pusic ikke har en særlig lang holdbarhed i de klubber han har været i, af åbenlyse årsager. FCM er den eneste klub han har været i, i mere end 1 sæson, og vi ved vel alle hvordan forløbet har været der.BassogogsVen skrev:Hvordan kan Pusic på nogen måde defineres som en lottokupon? Manden har i sin tid i DK et snit på næsten en scoring hveranden kamp (1 mål/148 min)! Lad nu være med at forsøge at tale imod fakta - det er simpelthen for meningsløst og useriøst.san skrev:Ja selvfølgelig er chancen større men der er ingen garanti,(ex Sloth) men ville dog vælge Brock Madsen frem for lottokuponen PusicJakobsen skrev:Men vi kan trods alt få kuponer med større chance for gevinst. F.eks. er gevinstchancen højere hos Okore eller Reese fordi de har bevist deres end den ville være for ham den tyske stopper der både skal integreres og ikke for alvor havde bevist sig på seniorniveau. På samme måde er f.eks. Pusic et sikrere kort end Brock Madsen.san skrev:Alle nye spillere er lotto kuponer.
Til sammenligning har Pohl i snit brugt 10 kampe pr. mål (1 mål/472 min). Sylvestr har brugt ca. 3 kampe pr. mål (1 mål/177 min - dog har han ikke scoret siden februar).
Derfor er Pusic i mine øjne en lottokupon. Det mener jeg nu også Brock Madsen ville være.
-
BassogogsVen
- Allstar

- Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
- Geografisk sted: I et land befolket af idioter
Jeg er egentlig ret ligeglad med, om han så var fra kuponhæftet eller lavet af rygepapir - fakta er, at han scorer mange mål. Og hvad har AaB manglet det sidste halvandet år?Jesper Schmidt skrev:Fakta er i midlertid også at Pusic ikke har en særlig lang holdbarhed i de klubber han har været i, af åbenlyse årsager. FCM er den eneste klub han har været i, i mere end 1 sæson, og vi ved vel alle hvordan forløbet har været der.BassogogsVen skrev:Hvordan kan Pusic på nogen måde defineres som en lottokupon? Manden har i sin tid i DK et snit på næsten en scoring hveranden kamp (1 mål/148 min)! Lad nu være med at forsøge at tale imod fakta - det er simpelthen for meningsløst og useriøst.san skrev:Ja selvfølgelig er chancen større men der er ingen garanti,(ex Sloth) men ville dog vælge Brock Madsen frem for lottokuponen PusicJakobsen skrev:Men vi kan trods alt få kuponer med større chance for gevinst. F.eks. er gevinstchancen højere hos Okore eller Reese fordi de har bevist deres end den ville være for ham den tyske stopper der både skal integreres og ikke for alvor havde bevist sig på seniorniveau. På samme måde er f.eks. Pusic et sikrere kort end Brock Madsen.san skrev:Alle nye spillere er lotto kuponer.
Derfor er Pusic i mine øjne en lottokupon. Det mener jeg nu også Brock Madsen ville være.
En lottokupon er i mine øjne en spiller, hvor man ikke aner, hvad man får - som fx en afrikansk lykkeridder, der kan bone positivt ud.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg
Jeg har bare svært ved at tro - og man kan lide det eller lade være, det er bare min observation af, hvordan tingene åbenbart spiller i AaB - at når en fyr som Sloth angiveligt ikke kan bide sig fast pga. dårlig attitude, så vil klubben gå efter Pusic.BassogogsVen skrev:
Jeg er egentlig ret ligeglad med, om han så var fra kuponhæftet eller lavet af rygepapir - fakta er, at han scorer mange mål. Og hvad har AaB manglet det sidste halvandet år?
En lottokupon er i mine øjne en spiller, hvor man ikke aner, hvad man får - som fx en afrikansk lykkeridder, der kan bone positivt ud.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."