Ståle. ?
Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
-
andreasaab89
- Allstar

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ck/7735461
„The less you care, the happier you will be.“
Nej den der er godt nok gået min næse forbi.
Husker kun Silber sagde lige inden at han aldrig ville skifte til FCK eller Brøndby og så skiftede han få dage efter 
Nutid og Datid, AaB for ALTID - Forza De Røde
Han blev “tvunget” til at skifte da AaB desperat manglede pengene. Han var om nogen en loyal AaB’er.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
andreasaab89
- Allstar

Havde helt glemt det interview . Virkelig loyal AaB spiller
Egentlig sjovt han aldrig kom tilbage til AaB og afsluttede karrieren men endte som en lidt kedelig back i OB.
AaB er min trosretning
I følge en artikel på nordjyske plus, fremgår det at det lysner på skades fronten, men som en side bemærkning kom det med at Okore ikke var med i træningen torsdag nogen der ved noget om et evt. salg, eller om det kan tilskrives den hovedskade der gjorde at han måtte spille mod forbinding i første halvleg mod Silkeborg.
Ift. et salg så tør jeg ikke en gang håbe på at vi er så heldige.donjuul84 skrev: ↑3. aug 2019, 18:38I følge en artikel på nordjyske plus, fremgår det at det lysner på skades fronten, men som en side bemærkning kom det med at Okore ikke var med i træningen torsdag nogen der ved noget om et evt. salg, eller om det kan tilskrives den hovedskade der gjorde at han måtte spille mod forbinding i første halvleg mod Silkeborg.
------------------------------------------------
-
Bongo12345
- Junior

- Geografisk sted: Nibe
Her er trænerens forklaring på Okore's fravær :Forza skrev: ↑3. aug 2019, 18:40Ift. et salg så tør jeg ikke en gang håbe på at vi er så heldige.donjuul84 skrev: ↑3. aug 2019, 18:38I følge en artikel på nordjyske plus, fremgår det at det lysner på skades fronten, men som en side bemærkning kom det med at Okore ikke var med i træningen torsdag nogen der ved noget om et evt. salg, eller om det kan tilskrives den hovedskade der gjorde at han måtte spille mod forbinding i første halvleg mod Silkeborg.
"Jores Okore var ikke til stede ved torsdagens træning, mens Mikkel Kaufmann udgik på grund af sin læg, men de er helt klar til kampen mod midtjyderne, forsikrer, AaB's cheftræner, Jacob Friis, der forklarer, at der var tale om at dosere belastningen for de to AaB-spillere"
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Hader at der er så foruroligende stille. Ingen nyheder ingen rygter intet overhovedet 
Altså bortset fra tre siders tunge rygter om en nordmand?tommas jensen skrev: ↑4. aug 2019, 09:47Hader at der er så foruroligende stille. Ingen nyheder ingen rygter intet overhovedet![]()
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Men det var jo i går...BoT skrev: ↑4. aug 2019, 09:54Altså bortset fra tre siders tunge rygter om en nordmand?tommas jensen skrev: ↑4. aug 2019, 09:47Hader at der er så foruroligende stille. Ingen nyheder ingen rygter intet overhovedet![]()
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
FIDEL skrev: ↑2. aug 2019, 19:56Så er spørgsmålet, hvilken nordmand? Det kan ikke være Oldrup...baresi skrev: ↑2. aug 2019, 18:03Har Idag hørt at nordmanden er langt med AaB og tæt på.FIDEL skrev: ↑2. aug 2019, 12:49Vi skal have gang i Tyskeren og Baresi...
- Er der noget på trapperne?
- Hvem var det "Ham der Emil" så på Hornevej igår? Ham med chanko-håret. (måske bare en agent eller en random fyr).
- Ifølge en bruger på bold.dk (der var den igen Gamen) , så har Gaarde lagt en føler ud på Spalvis. (tror ikke på den selv).
- Hvad er status på Oldrup? Får Fagermo-svinet sin vilje?
- Hvad er status på Abildgaard og Okore?
- Hvem mon Gaarde har på sin blok, nu hvor Thomsen og muligvis Oldrup ikke hentes?
Der er pt. alt for stille!![]()
derfor jeg skrev det.:-)
Men stemte meget godt overens med at man ikke pt er i nærheden af Thomsen.
Hører stadig at der arbejdes på enighed om Abildgaard ift Prag. Da de meget gerne vil ham.
Okore vil man meget gerne af med men svag interesse ift købspris. Man kunne håbe BIF vil ha ham.
OG så er man på udkig efter en ny skandinav til den centrale midtbane - kan simpelthen ikke komme det nærmere men man har en konkret liste.
Og så har jeg før nævnt PÅL herinde og AaB har ham altså stadig på en liste over spillere man ønsker såfremt truppen passer til det. Lige nu er han jo ik 1. Prioritet. Men AaB vil ham gerne.
Men ellers har jeg meget svært ved at få info - synes der er tætte skoder for lige pt.
Men at du lige ringer hjem og får en update for at poste den viden herinde erbaresi skrev: ↑4. aug 2019, 11:45FIDEL skrev: ↑2. aug 2019, 19:56Så er spørgsmålet, hvilken nordmand? Det kan ikke være Oldrup...baresi skrev: ↑2. aug 2019, 18:03Har Idag hørt at nordmanden er langt med AaB og tæt på.FIDEL skrev: ↑2. aug 2019, 12:49Vi skal have gang i Tyskeren og Baresi...
- Er der noget på trapperne?
- Hvem var det "Ham der Emil" så på Hornevej igår? Ham med chanko-håret. (måske bare en agent eller en random fyr).
- Ifølge en bruger på bold.dk (der var den igen Gamen) , så har Gaarde lagt en føler ud på Spalvis. (tror ikke på den selv).
- Hvad er status på Oldrup? Får Fagermo-svinet sin vilje?
- Hvad er status på Abildgaard og Okore?
- Hvem mon Gaarde har på sin blok, nu hvor Thomsen og muligvis Oldrup ikke hentes?
Der er pt. alt for stille!![]()
kunne jeg se. Er lidt OFF pga ferie men ringede hjem og fik at vide at man i AaB mente man var langt med oldrup, og virkede ret sikker på at han kom på en 3års..
derfor jeg skrev det.:-)
Men stemte meget godt overens med at man ikke pt er i nærheden af Thomsen.
Hører stadig at der arbejdes på enighed om Abildgaard ift Prag. Da de meget gerne vil ham.
Okore vil man meget gerne af med men svag interesse ift købspris. Man kunne håbe BIF vil ha ham.
OG så er man på udkig efter en ny skandinav til den centrale midtbane - kan simpelthen ikke komme det nærmere men man har en konkret liste.
Og så har jeg før nævnt PÅL herinde og AaB har ham altså stadig på en liste over spillere man ønsker såfremt truppen passer til det. Lige nu er han jo ik 1. Prioritet. Men AaB vil ham gerne.
Men ellers har jeg meget svært ved at få info - synes der er tætte skoder for lige pt.
En kandidat til midtbanen kunne være Samuel Gustafson. Han skiftede til Torino i 2016, hvor han aldrig har slået igennem, sidste sæson var han lejet ud til Hellas Verona, som han var med til at spille i Serie A.
Hellas Verona spiller også 4-3-3, her lå han (ligesom Oldrup) som den balancerende spiller i midten.
Han skulle være ganske god på bolden, og god til at fordele spillet fra midten.
https://www.transfermarkt.com/samuel-gu ... ler/255473
Hellas Verona spiller også 4-3-3, her lå han (ligesom Oldrup) som den balancerende spiller i midten.
Han skulle være ganske god på bolden, og god til at fordele spillet fra midten.
https://www.transfermarkt.com/samuel-gu ... ler/255473
Ok, der glippede lige et par stykker. Jeg tænkte også mest på egentlige profiler.
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
På egentlige profiler?
Tag lige endnu et kig på listen af navne
Et Hjerte - En Klub