Gamen skrev: ↑5. nov 2019, 21:26
Hajen skrev: ↑5. nov 2019, 21:18
Okay Gamen - vi har så få sager at det kan finansiere......, nok ikke så mange, så du kan vel kun være enig i, at det ikke er selvfinansierende i længden ???
Kære Junta - stop nu denne farce, eller læg den i en tråd for sig selv (i har da tidligere sat hælene i for mindre..)
Mig bekendt er det den første i år. Og sidste år havde vi stort set ingen sager, men til gengæld mange karantæner og bøder.
Jeg siger heller ikke at det skal være selvfinansierende,
men at det er op til AaB selv at håndhæve det.
Det er derfor de har sikkerhedspersonnel, videoovervågning og visitation ved indgange.
Det kan da ikke være andres opgave at gøre deres arbejde!
Er vi enig i, at du/i ved, at det ikke er tilladt at ta' pyro med ind til kampen ? Simpelt Ja eller Nej
Enig i at det OGSÅ er sikkerhed, video og visitation der skal PRØVE AT FORHINDRE at det kommer ind, men det kan da ikke alene være deres ansvar. Du/i bærer det jo heller ikke åbenlyst ind, men laver alverdens tricks og krumspring for at få det med ind ??
Jeg har efterhånden svært ved at forestille mig, at du kommer ind på voksen-billet, da din tankegang er derhenne, at det må være andres problem, at nogle utilpassede åbenbart bare skal ha' et frirum til at begå det der vel er at betegne som
ULOVLIGHEDER (citat: Onkel Anders / Far til Fire)....
Igen skal jeg spørge hvor JUNTA'en er henne - stop nu dette ! (efterlyser jeg efter selv at ha' deltaget.....)