Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Pastorius » 26. aug 2020, 16:07

Erasmus Montanus skrev:
26. aug 2020, 15:53
Pastorius skrev:
26. aug 2020, 15:29
Erasmus Montanus skrev:
26. aug 2020, 14:32
Buzz Killington skrev:
26. aug 2020, 14:29
Gaarde6 skrev:
26. aug 2020, 14:28
Jorgenjensen73 skrev:
26. aug 2020, 14:08
Markus Henriksen bliver signet inden for få dage
Jeg fortstår simpelthen ikke de folk, som gider oprette sig som bruger, for at fyre sådan en sætning af og så smutte igen?
Jeg tror man nemt kan undervurdere hvor mange forskellige brugere Brent kan nå at oprette i løbet af et transfervindue.
Når jeg skimmer AaB-relaterede facebook-opslag, så er jeg overrasket over, hvor få spader der bevæger sig herind.
Jeg er glad for at jeg ikke har dit facebook-feed.
Får du ikke AaB-opslag i dit feed?
Ikke ret mange - flyttede fra Aalborg længe før facebook blev til, så har ikke så mange FB-venner der er bruger deres væg til at rante AaB og fodbold. Mine grupper og likes peger også mere på basket, golf og musik(ergrupper). til gengæld er der ret meget AaB og superliga i mit twitterfeed.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Freddie
Allstar
Allstar

Indlæg af Freddie » 26. aug 2020, 16:08

BukserneNed skrev:
12. aug 2020, 16:35
Freddie skrev:
12. aug 2020, 15:14
Salle17 skrev:
12. aug 2020, 15:12
Inde på https://aabsport.dk/holdet/spillertruppen/ har man endnu ikke fjernet Okore fra truppen, mens man allerede har sat de nye ind. Hmm, jeg lugter en forlængelse.
Grunden til at Ocampus ikke er blevet præsenteret i AaB skulle være, at han er strandet i Paraguay og ikke kan komme til Europa på grund af coruna-frygt.
Kilde? 😀
Ja, jeg har en kilde, men jeg hverken kan eller vil afsløre den. Men han er stadig aktuel, men der er vel grænser for, hvor længe AaB kan vente på ham.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 26. aug 2020, 16:21

Freddie skrev:
26. aug 2020, 16:08
BukserneNed skrev:
Freddie skrev:
Salle17 skrev:
Inde på https://aabsport.dk/holdet/spillertruppen/ har man endnu ikke fjernet Okore fra truppen, mens man allerede har sat de nye ind. Hmm, jeg lugter en forlængelse.
Grunden til at Ocampus ikke er blevet præsenteret i AaB skulle være, at han er strandet i Paraguay og ikke kan komme til Europa på grund af coruna-frygt.
Kilde? 😀
Ja, jeg har en kilde, men jeg hverken kan eller vil afsløre den. Men han er stadig aktuel, men der er vel grænser for, hvor længe AaB kan vente på ham.
Jeg tror egentlig du er pålidelig nok, men hvad mener du med at du ikke "kan" afsløre den?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Himmerland
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af Himmerland » 26. aug 2020, 16:44

Buzz Killington skrev:
26. aug 2020, 16:21
Freddie skrev:
BukserneNed skrev:
Freddie skrev:
Salle17 skrev:
Kilde? 😀
Jeg tror egentlig du er pålidelig nok, men hvad mener du med at du ikke "kan" afsløre den?
Sometider skal vi huske at vi af og til ar så gode venner tæt på AaB, at de kommer til at fortælle os noget de ikke burde. Og i respekt for de venner bør man ikke udlevere kilden, spec. da det helt sikkert vil lukke rygte strømmen fremover.
Husker selv dengang jeg blev gjort til grin, grundet alle mente den pris jeg havde kendskab til billeterne vil koste til Tottenham-AaB var latterlig lav. Nu kan jeg godt røbe kilden da han ikke er i AaB mere, men det var gennem en god ven fra mit arbejde, der var rigtig god ven med Risgaard, og vi havde allerede fået lovning på dem til den pris.
Bagefter var der ikke nogen af dem der råbte "KILDE", der kom og sagde undskyld du havde ret, ikke jeg havde brug for det, for min integritet var 100% intakt, og jeg fik i mange år fremover gode informationer, mange blev ikke delt, da jeg ikke gad at skulle bruge tid på at forsvare mig for ikke at røbe kilden.

Det kunne være en "kan"

Freddie
Allstar
Allstar

Indlæg af Freddie » 26. aug 2020, 17:02

Buzz Killington skrev:
Freddie skrev:
BukserneNed skrev:
Freddie skrev:
Salle17 skrev:
Kilde? 😀
Jeg mener det jeg siger, at jeg ikke kan afsløre den. Jeg vil selvfølgelig ikke ødelægge min kilde.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 26. aug 2020, 17:14

Freddie skrev:
26. aug 2020, 17:02
Buzz Killington skrev:
Freddie skrev:
BukserneNed skrev:
Freddie skrev:
Salle17 skrev:
Kilde? 😀
Jeg mener det jeg siger, at jeg ikke kan afsløre den. Jeg vil selvfølgelig ikke ødelægge min kilde.
OK. Det ville normalt falde ind under ikke at "ville" hos mig, ikke "kan". Men fair nok, tak for opklaring.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 26. aug 2020, 17:18

Buzz Killington skrev:
26. aug 2020, 17:14

OK. Det ville normalt falde ind under ikke at "ville" hos mig, ikke "kan". Men fair nok, tak for opklaring.
Jeg tænker de fleste der har lyst til at fortælle hvor de har deres viden fra skriver det allerede i det første opslag. Jeg forstå ikke denne interesse i kilder. Det er internettet - og et konkret svar kan jo være lige så fake som det oprindelige opslag. Kildekritik, derimod. Som udgangspunkt må man regne med at det meste - også herinde - er upålideligt, og selv når det bliver bragt til torvs af ellers pålidelige brugere, så kan det jo gå galt. Se bare på på Pisto i FCK^h^hCM
Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 26. aug 2020, 17:22

Pastorius skrev:
26. aug 2020, 17:18
Se bare på på Pisto i FCK^h^hCM
Hvad hentyder du til?

Der er da bare sket i Sisto-salget hvad der af og til sker i handler. At noget andet dukker op, selvom man tror den er hjemme. Det sker for alle sportschefer.

Jeg kan ikke at det kan bruges som eksempel.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 26. aug 2020, 17:26

Julgranen skrev:
26. aug 2020, 17:22
Pastorius skrev:
Se bare på på Pisto i FCK^h^hCM
Hvad hentyder du til?

Der er da bare sket i Sisto-salget hvad der af og til sker i handler. At noget andet dukker op, selvom man tror den er hjemme. Det sker for alle sportschefer.

Jeg kan ikke at det kan bruges som eksempel.
At selvom man har pålidelige kilder til at en handel er på vej, så kan den jo alligevel gå galt, og ser ser man lidt dum ud efterfølgende.
BT breakede jo Sisto i FCK allerede i morges (men nåede så vist også at break at den ikke blev til noget, inden FCK meldte ud).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 26. aug 2020, 17:29

Pastorius skrev:
Buzz Killington skrev:

Jeg tænker de fleste der har lyst til at fortælle hvor de har deres viden fra skriver det allerede i det første opslag. Jeg forstå ikke denne interesse i kilder. Det er internettet - og et konkret svar kan jo være lige så fake som det oprindelige opslag. Kildekritik, derimod. Som udgangspunkt må man regne med at det meste - også herinde - er upålideligt, og selv når det bliver bragt til torvs af ellers pålidelige brugere, så kan det jo gå galt. Se bare på på Pisto i FCK^h^hCM
Ja ja ok. Men det var slet ikke pointen med mit indlæg. Jeg forstod bare ikke hvad han mente. Jeg har Freddie i bogen som en af de pålidelige.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 26. aug 2020, 17:31

Buzz Killington skrev:
26. aug 2020, 17:29
Pastorius skrev:
Buzz Killington skrev:

Ja ja ok. Men det var slet ikke pointen med mit indlæg. Jeg forstod bare ikke hvad han mente. Jeg har Freddie i bogen som en af de pålidelige.
JEg tror egentlig de fleste herinde er pålidelige nok - det er et - meget makant, indrømmet - fåtal der bare smider random navne i en tråd, og breaker det som en done deal. Men jeg tror også at der er stor forskel på kvaliteten af folks oplysninger.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 26. aug 2020, 17:32

Pastorius skrev:
26. aug 2020, 17:26
At selvom man har pålidelige kilder til at en handel er på vej, så kan den jo alligevel gå galt, og ser ser man lidt dum ud efterfølgende.
BT breakede jo Sisto i FCK allerede i morges (men nåede så vist også at break at den ikke blev til noget, inden FCK meldte ud).
Nu var handlen jo som oplyst i artiklen også 99 % sikker, så selv FCK forberedte sig på det - det kan man vel ikke klandre BT for.
Intet er sikkert før der ligger en underskrevet kontrakt. Det er bare yderst sjældent at spillerhandler kapres i 11. time herhjemme. Sidst var vel Sviatchenko.
Men tidl. har man jo set det samme herinde - en spiller som har været uhyggelig tæt på, og så glipper det hele af særlige årsager. Man har haft ret i sit tip, men det er gået galt i sidste sekund. Så ser man dum ud, men har jo haft ret.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 26. aug 2020, 17:37

Julgranen skrev:
26. aug 2020, 17:32
Pastorius skrev:
26. aug 2020, 17:26
Nu var handlen jo som oplyst i artiklen også 99 % sikker, så selv FCK forberedte sig på det - det kan man vel ikke klandre BT for.
Intet er sikkert før der ligger en underskrevet kontrakt. Det er bare yderst sjældent at spillerhandler kapres i 11. time herhjemme. Sidst var vel Sviatchenko.
Men tidl. har man jo set det samme herinde - en spiller som har været uhyggelig tæt på, og så glipper det hele af særlige årsager. Man har haft ret i sit tip, men det er gået galt i sidste sekund. Så ser man dum ud, men har jo haft ret.
Nogle gange undrer jeg mig egentlig over hvad du får ud af hvad jeg skriver. Jeg tænker vi er helt enige, så jeg forstår ikke hvad vi diskuterer.

Min kommentar om Sisto-handlen var bare et eksempel på at der selv pålidelige rygter kan vise sig ikke at ende med at være korrekte. I Sisto sagen kører det hele får åbne gardiner, og med fuldt fokus fra offentligheden, men i de fleste AaB-handler ville der ikke være meget opmærksomhed omkring det, og jeg tænker da at der er mange faldne handler der er gået vores opmærksomhed forbi - i hvert fald i nuet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Albuen
Lilleput
Lilleput
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Indlæg af Albuen » 26. aug 2020, 18:18

Jeg sidder på San Giovanni og Inge er netop gået ud fra restauranten med en fyr der meget lignede Sammy Skytte. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken og sige at det var ham, men det lignede!

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 26. aug 2020, 18:20

Albuen skrev:
26. aug 2020, 18:18
Jeg sidder på San Giovanni og Inge er netop gået ud fra restauranten med en fyr der meget lignede Sammy Skytte. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken og sige at det var ham, men det lignede!
Haha, det ville næsten være værre end Magnus Baglæns.

Troede han var tæt på OB.

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Indlæg af Fromthecradle » 26. aug 2020, 18:23

Albuen skrev:
Bliv siddende - og se om han kommer tilbage med noget bedre.
You pay for this?

Dennis Nielsen
Allstar
Allstar

Indlæg af Dennis Nielsen » 26. aug 2020, 18:37

Albuen skrev:
Diskret frem med mobilen. Snup et billede og let the games begin!

Synes egentlig at Skytte var et spændende talent, da han kom frem, men så gik det ellers ret hurtigt nedad bakke.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 26. aug 2020, 18:38

Albuen skrev:
Det ville dælme være en katastrofal signing haha

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 26. aug 2020, 18:42

Kan selvfølgelig også være Markus Henriksen iført bruncreme.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 26. aug 2020, 18:52

Julgranen skrev:Kan selvfølgelig også være Markus Henriksen iført bruncreme.
Sammy Skytte nej tak. Vi skal have hylde A. Skytte er jo hylde C i bedste fald og slet ikke nogen styrmand eller holdende midtbane.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!

Låst