Ikke ret mange - flyttede fra Aalborg længe før facebook blev til, så har ikke så mange FB-venner der er bruger deres væg til at rante AaB og fodbold. Mine grupper og likes peger også mere på basket, golf og musik(ergrupper). til gengæld er der ret meget AaB og superliga i mit twitterfeed.Erasmus Montanus skrev: ↑26. aug 2020, 15:53Får du ikke AaB-opslag i dit feed?Pastorius skrev: ↑26. aug 2020, 15:29Jeg er glad for at jeg ikke har dit facebook-feed.Erasmus Montanus skrev: ↑26. aug 2020, 14:32Når jeg skimmer AaB-relaterede facebook-opslag, så er jeg overrasket over, hvor få spader der bevæger sig herind.Buzz Killington skrev: ↑26. aug 2020, 14:29Jeg tror man nemt kan undervurdere hvor mange forskellige brugere Brent kan nå at oprette i løbet af et transfervindue.
Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ja, jeg har en kilde, men jeg hverken kan eller vil afsløre den. Men han er stadig aktuel, men der er vel grænser for, hvor længe AaB kan vente på ham.BukserneNed skrev: ↑12. aug 2020, 16:35Kilde?Freddie skrev: ↑12. aug 2020, 15:14Grunden til at Ocampus ikke er blevet præsenteret i AaB skulle være, at han er strandet i Paraguay og ikke kan komme til Europa på grund af coruna-frygt.Salle17 skrev: ↑12. aug 2020, 15:12Inde på https://aabsport.dk/holdet/spillertruppen/ har man endnu ikke fjernet Okore fra truppen, mens man allerede har sat de nye ind. Hmm, jeg lugter en forlængelse.![]()
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg tror egentlig du er pålidelig nok, men hvad mener du med at du ikke "kan" afsløre den?Freddie skrev: ↑26. aug 2020, 16:08Ja, jeg har en kilde, men jeg hverken kan eller vil afsløre den. Men han er stadig aktuel, men der er vel grænser for, hvor længe AaB kan vente på ham.BukserneNed skrev: ↑12. aug 2020, 16:35Kilde?Freddie skrev: ↑12. aug 2020, 15:14Grunden til at Ocampus ikke er blevet præsenteret i AaB skulle være, at han er strandet i Paraguay og ikke kan komme til Europa på grund af coruna-frygt.Salle17 skrev: ↑12. aug 2020, 15:12Inde på https://aabsport.dk/holdet/spillertruppen/ har man endnu ikke fjernet Okore fra truppen, mens man allerede har sat de nye ind. Hmm, jeg lugter en forlængelse.![]()
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Himmerland
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Skørping
Sometider skal vi huske at vi af og til ar så gode venner tæt på AaB, at de kommer til at fortælle os noget de ikke burde. Og i respekt for de venner bør man ikke udlevere kilden, spec. da det helt sikkert vil lukke rygte strømmen fremover.Buzz Killington skrev: ↑26. aug 2020, 16:21Jeg tror egentlig du er pålidelig nok, men hvad mener du med at du ikke "kan" afsløre den?Freddie skrev: ↑26. aug 2020, 16:08Ja, jeg har en kilde, men jeg hverken kan eller vil afsløre den. Men han er stadig aktuel, men der er vel grænser for, hvor længe AaB kan vente på ham.BukserneNed skrev: ↑12. aug 2020, 16:35Kilde?Freddie skrev: ↑12. aug 2020, 15:14Grunden til at Ocampus ikke er blevet præsenteret i AaB skulle være, at han er strandet i Paraguay og ikke kan komme til Europa på grund af coruna-frygt.Salle17 skrev: ↑12. aug 2020, 15:12Inde på https://aabsport.dk/holdet/spillertruppen/ har man endnu ikke fjernet Okore fra truppen, mens man allerede har sat de nye ind. Hmm, jeg lugter en forlængelse.![]()
Husker selv dengang jeg blev gjort til grin, grundet alle mente den pris jeg havde kendskab til billeterne vil koste til Tottenham-AaB var latterlig lav. Nu kan jeg godt røbe kilden da han ikke er i AaB mere, men det var gennem en god ven fra mit arbejde, der var rigtig god ven med Risgaard, og vi havde allerede fået lovning på dem til den pris.
Bagefter var der ikke nogen af dem der råbte "KILDE", der kom og sagde undskyld du havde ret, ikke jeg havde brug for det, for min integritet var 100% intakt, og jeg fik i mange år fremover gode informationer, mange blev ikke delt, da jeg ikke gad at skulle bruge tid på at forsvare mig for ikke at røbe kilden.
Det kunne være en "kan"
Jeg mener det jeg siger, at jeg ikke kan afsløre den. Jeg vil selvfølgelig ikke ødelægge min kilde.Buzz Killington skrev: ↑26. aug 2020, 16:21Jeg tror egentlig du er pålidelig nok, men hvad mener du med at du ikke "kan" afsløre den?Freddie skrev: ↑26. aug 2020, 16:08Ja, jeg har en kilde, men jeg hverken kan eller vil afsløre den. Men han er stadig aktuel, men der er vel grænser for, hvor længe AaB kan vente på ham.BukserneNed skrev: ↑12. aug 2020, 16:35Kilde?Freddie skrev: ↑12. aug 2020, 15:14Grunden til at Ocampus ikke er blevet præsenteret i AaB skulle være, at han er strandet i Paraguay og ikke kan komme til Europa på grund af coruna-frygt.Salle17 skrev: ↑12. aug 2020, 15:12Inde på https://aabsport.dk/holdet/spillertruppen/ har man endnu ikke fjernet Okore fra truppen, mens man allerede har sat de nye ind. Hmm, jeg lugter en forlængelse.![]()
- Buzz Killington
- Allstar

OK. Det ville normalt falde ind under ikke at "ville" hos mig, ikke "kan". Men fair nok, tak for opklaring.Freddie skrev: ↑26. aug 2020, 17:02Jeg mener det jeg siger, at jeg ikke kan afsløre den. Jeg vil selvfølgelig ikke ødelægge min kilde.Buzz Killington skrev: ↑26. aug 2020, 16:21Jeg tror egentlig du er pålidelig nok, men hvad mener du med at du ikke "kan" afsløre den?Freddie skrev: ↑26. aug 2020, 16:08Ja, jeg har en kilde, men jeg hverken kan eller vil afsløre den. Men han er stadig aktuel, men der er vel grænser for, hvor længe AaB kan vente på ham.BukserneNed skrev: ↑12. aug 2020, 16:35Kilde?Freddie skrev: ↑12. aug 2020, 15:14Grunden til at Ocampus ikke er blevet præsenteret i AaB skulle være, at han er strandet i Paraguay og ikke kan komme til Europa på grund af coruna-frygt.Salle17 skrev: ↑12. aug 2020, 15:12Inde på https://aabsport.dk/holdet/spillertruppen/ har man endnu ikke fjernet Okore fra truppen, mens man allerede har sat de nye ind. Hmm, jeg lugter en forlængelse.![]()
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg tænker de fleste der har lyst til at fortælle hvor de har deres viden fra skriver det allerede i det første opslag. Jeg forstå ikke denne interesse i kilder. Det er internettet - og et konkret svar kan jo være lige så fake som det oprindelige opslag. Kildekritik, derimod. Som udgangspunkt må man regne med at det meste - også herinde - er upålideligt, og selv når det bliver bragt til torvs af ellers pålidelige brugere, så kan det jo gå galt. Se bare på på Pisto i FCK^h^hCMBuzz Killington skrev: ↑26. aug 2020, 17:14
OK. Det ville normalt falde ind under ikke at "ville" hos mig, ikke "kan". Men fair nok, tak for opklaring.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
At selvom man har pålidelige kilder til at en handel er på vej, så kan den jo alligevel gå galt, og ser ser man lidt dum ud efterfølgende.
BT breakede jo Sisto i FCK allerede i morges (men nåede så vist også at break at den ikke blev til noget, inden FCK meldte ud).
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Buzz Killington
- Allstar

Ja ja ok. Men det var slet ikke pointen med mit indlæg. Jeg forstod bare ikke hvad han mente. Jeg har Freddie i bogen som en af de pålidelige.Pastorius skrev: ↑26. aug 2020, 17:18Jeg tænker de fleste der har lyst til at fortælle hvor de har deres viden fra skriver det allerede i det første opslag. Jeg forstå ikke denne interesse i kilder. Det er internettet - og et konkret svar kan jo være lige så fake som det oprindelige opslag. Kildekritik, derimod. Som udgangspunkt må man regne med at det meste - også herinde - er upålideligt, og selv når det bliver bragt til torvs af ellers pålidelige brugere, så kan det jo gå galt. Se bare på på Pisto i FCK^h^hCMBuzz Killington skrev: ↑26. aug 2020, 17:14
OK. Det ville normalt falde ind under ikke at "ville" hos mig, ikke "kan". Men fair nok, tak for opklaring.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
JEg tror egentlig de fleste herinde er pålidelige nok - det er et - meget makant, indrømmet - fåtal der bare smider random navne i en tråd, og breaker det som en done deal. Men jeg tror også at der er stor forskel på kvaliteten af folks oplysninger.Buzz Killington skrev: ↑26. aug 2020, 17:29Ja ja ok. Men det var slet ikke pointen med mit indlæg. Jeg forstod bare ikke hvad han mente. Jeg har Freddie i bogen som en af de pålidelige.Pastorius skrev: ↑26. aug 2020, 17:18Jeg tænker de fleste der har lyst til at fortælle hvor de har deres viden fra skriver det allerede i det første opslag. Jeg forstå ikke denne interesse i kilder. Det er internettet - og et konkret svar kan jo være lige så fake som det oprindelige opslag. Kildekritik, derimod. Som udgangspunkt må man regne med at det meste - også herinde - er upålideligt, og selv når det bliver bragt til torvs af ellers pålidelige brugere, så kan det jo gå galt. Se bare på på Pisto i FCK^h^hCMBuzz Killington skrev: ↑26. aug 2020, 17:14
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Nu var handlen jo som oplyst i artiklen også 99 % sikker, så selv FCK forberedte sig på det - det kan man vel ikke klandre BT for.Pastorius skrev: ↑26. aug 2020, 17:26At selvom man har pålidelige kilder til at en handel er på vej, så kan den jo alligevel gå galt, og ser ser man lidt dum ud efterfølgende.
BT breakede jo Sisto i FCK allerede i morges (men nåede så vist også at break at den ikke blev til noget, inden FCK meldte ud).
Intet er sikkert før der ligger en underskrevet kontrakt. Det er bare yderst sjældent at spillerhandler kapres i 11. time herhjemme. Sidst var vel Sviatchenko.
Men tidl. har man jo set det samme herinde - en spiller som har været uhyggelig tæt på, og så glipper det hele af særlige årsager. Man har haft ret i sit tip, men det er gået galt i sidste sekund. Så ser man dum ud, men har jo haft ret.
Nogle gange undrer jeg mig egentlig over hvad du får ud af hvad jeg skriver. Jeg tænker vi er helt enige, så jeg forstår ikke hvad vi diskuterer.Julgranen skrev: ↑26. aug 2020, 17:32Nu var handlen jo som oplyst i artiklen også 99 % sikker, så selv FCK forberedte sig på det - det kan man vel ikke klandre BT for.Pastorius skrev: ↑26. aug 2020, 17:26At selvom man har pålidelige kilder til at en handel er på vej, så kan den jo alligevel gå galt, og ser ser man lidt dum ud efterfølgende.
Intet er sikkert før der ligger en underskrevet kontrakt. Det er bare yderst sjældent at spillerhandler kapres i 11. time herhjemme. Sidst var vel Sviatchenko.
Men tidl. har man jo set det samme herinde - en spiller som har været uhyggelig tæt på, og så glipper det hele af særlige årsager. Man har haft ret i sit tip, men det er gået galt i sidste sekund. Så ser man dum ud, men har jo haft ret.
Min kommentar om Sisto-handlen var bare et eksempel på at der selv pålidelige rygter kan vise sig ikke at ende med at være korrekte. I Sisto sagen kører det hele får åbne gardiner, og med fuldt fokus fra offentligheden, men i de fleste AaB-handler ville der ikke være meget opmærksomhed omkring det, og jeg tænker da at der er mange faldne handler der er gået vores opmærksomhed forbi - i hvert fald i nuet.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg sidder på San Giovanni og Inge er netop gået ud fra restauranten med en fyr der meget lignede Sammy Skytte. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken og sige at det var ham, men det lignede!
Haha, det ville næsten være værre end Magnus Baglæns.
Troede han var tæt på OB.
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Bliv siddende - og se om han kommer tilbage med noget bedre.
You pay for this?
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Diskret frem med mobilen. Snup et billede og let the games begin!
Synes egentlig at Skytte var et spændende talent, da han kom frem, men så gik det ellers ret hurtigt nedad bakke.
Kan selvfølgelig også være Markus Henriksen iført bruncreme.
Sammy Skytte nej tak. Vi skal have hylde A. Skytte er jo hylde C i bedste fald og slet ikke nogen styrmand eller holdende midtbane.Julgranen skrev:Kan selvfølgelig også være Markus Henriksen iført bruncreme.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!