Træningskampe

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Træningskampe

Indlæg af Gaarde6 » 30. aug 2020, 12:00

Fromthecradle skrev:
30. aug 2020, 11:14
Julgranen skrev:
30. aug 2020, 11:05
Fuldstændig hul i hovedet, når folk herinde vil have klubben til at sælge Kusk. Har været blandt holdets bedste nu i alle 3 træningskampe, og ligner en der virkelig vil kæmpe sig tilbage i startopstillingen.
Omvendt hænger vores forsvar noget uden Thelander, og Ferreira skal spilles ind. Bliver nu nok en start til Kakeeto. Helt utroligt hvis han får spillet sig tilbage i start 11’eren.

Kan vel ikke overraske nogen, hvis den hedder Kusk - Prica - Van Weert mod Lyngby.
God i et par træningskampe - miserabel i de kampe, der tæller.

Det er fint hvis Kusk vil tage sig sammen og begynde at kæmpe for sin plads, så bør der selvfølgelig være plads til ham. Men ikke mere frihjul.
Ikke mere frihjul?
Den må du lige forklare..
Mig bekendt røg Kusk på bænken efter 2 dårlige kampe og blev der sæsonen ud.
Det er der vist ikke meget frihjul over?

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 30. aug 2020, 12:07

andreasaab89 skrev:
30. aug 2020, 10:32

5) Nogen der aner hvad status er på Lukas? Træner han? Han får jo ikke engang indhop etc. får vi ham overhovedet at se på fuld speed igen før vinterpausen eller skal vi være heldige hvis vi kan få nogle få indhop? Det er godt nok mange lønpenge og en stor stjerne at ikke at få mere ud af :(
Manden er jo blandt ligaens bedste når han spiller så selvfølgelig er det enorm forskel for os.
Er det ikke noget med, at han er blevet opereret i Sverige, eller var det bare noget genoptræning?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Indlæg af Fromthecradle » 30. aug 2020, 12:21

Julgranen skrev:
30. aug 2020, 11:46
Fromthecradle skrev:

Det er fint hvis Kusk vil tage sig sammen og begynde at kæmpe for sin plads, så bør der selvfølgelig være plads til ham. Men ikke mere frihjul.
Svært at skjule sin antipati, hva’?

Var man of the match i 2 ud af 3 kampe efter vinterpausen.
2 spillerunder senere blev han hevet ud af startopstillingen, og vendte ikke tilbage. Måske var fokus et andet sted. Siden da er han blevet far, og har virket fyr og flamme i træningskampene. Sluttede i øvrigt med 800 færre spilleminutter, men næsten lige så mange point (mål + assists) som forrige sæson. 12 i 20 starter. Det er vist ikke så dårligt endda.
Antipati? Absolut ikke. Kusk er vel den næstbedste på det nuværende AaB hold. Eller burde være - at han i en periode ikke har været det kan godt hænge sammen med at hans fokus var andre steder. Men så må han jo se at få fokus på plads.
You pay for this?

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Indlæg af Fromthecradle » 30. aug 2020, 12:22

Gaarde6 skrev:
30. aug 2020, 12:00
Fromthecradle skrev:
Julgranen skrev:
Fuldstændig hul i hovedet, når folk herinde vil have klubben til at sælge Kusk. Har været blandt holdets bedste nu i alle 3 træningskampe, og ligner en der virkelig vil kæmpe sig tilbage i startopstillingen.
Omvendt hænger vores forsvar noget uden Thelander, og Ferreira skal spilles ind. Bliver nu nok en start til Kakeeto. Helt utroligt hvis han får spillet sig tilbage i start 11’eren.

Kan vel ikke overraske nogen, hvis den hedder Kusk - Prica - Van Weert mod Lyngby.

Ikke mere frihjul?
Den må du lige forklare..
Mig bekendt røg Kusk på bænken efter 2 dårlige kampe og blev der sæsonen ud.
Det er der vist ikke meget frihjul over?
Han har startet flere kampe i sidste sæson end hans indsats berettigede.
You pay for this?

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 30. aug 2020, 12:34

Brodernumsi skrev:
30. aug 2020, 12:07
andreasaab89 skrev:
30. aug 2020, 10:32

5) Nogen der aner hvad status er på Lukas? Træner han? Han får jo ikke engang indhop etc. får vi ham overhovedet at se på fuld speed igen før vinterpausen eller skal vi være heldige hvis vi kan få nogle få indhop? Det er godt nok mange lønpenge og en stor stjerne at ikke at få mere ud af :(
Manden er jo blandt ligaens bedste når han spiller så selvfølgelig er det enorm forskel for os.
Er det ikke noget med, at han er blevet opereret i Sverige, eller var det bare noget genoptræning?
Han var hos en ekspert i fiberskader.

Han stod og trænede dødbolde på banen ved siden af i går, og trænede fuld sprint den anden dag. Det kan kun være kampform der mangler efterhånden.

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 30. aug 2020, 12:35

Fromthecradle skrev:
30. aug 2020, 12:22
Han har startet flere kampe i sidste sæson end hans indsats berettigede.
I grundspillet var hans mål og assists kampafgørende, og dermed forskel på 1 og 3 points i 4 kampe.
Det er 8 points, som vi ikke kunne have undværet.
Efter vinterpausen havde vi brug for at komme stærkt fra start for at forhindre en fiasko.
Han knækkede først Silkeborg og derefter Lyngby med en række afgørende aktioner.

Der er vist ingen der har påstået at det har kørt for alle i den forgangne sæson, men ud fra den logik skulle Iver Fossum heller ikke have spillet særligt meget.
Faktum er, at med Lucas ude har vi kun få spillere der evner at spille i små rum, med få berøringer, kan sætte fart MED bold, og gøre sine medspillere bedre. Kusk er én af de spillere.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 30. aug 2020, 12:43

Julgranen skrev:

Jeg håber det er bare er dårlig form for ellers virker Ferreira fejlcastet til systemet, i hvert fald som manden der skal lukke hullet mellem forsvar og midtbane. Igen og igen bliver modstanderne retvendte i kontraløb mod vores forsvar. Så ja det er utroligt at Kakeeto pludselig er en starter på holdet, men det er jo også derfor, at vi er nogle der stiller lidt spørgsmålstegn ved de spillere vi har hentet so far (med undtagelse af Prica). På den plads havde vi brug for en der kunne gå ind og gøre en forskel nu.
Julgranen skrev:
Det vil overraske mig. Olsen spillede den centrale i mesterskabsspillet, og i træningskampene har det så været hhv. Fossum og Kusk. Det er blevet tydeligt at den plads skal tages af en spiller, der dropper ned i hullet mellem modstandernes kæder, hvilket kusk lykkedes glimrende med i går. Derudover kunne Børsting godt kandidere til en startplads også, selvom jeg selvfølgelig håber at se Prica.

Mit gæt vil være den samme fronttrio som i går, dvs. VW - Kusk - Børsting.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af 9520AaB » 30. aug 2020, 13:09

Julgranen skrev:Fuldstændig hul i hovedet, når folk herinde vil have klubben til at sælge Kusk. Har været blandt holdets bedste nu i alle 3 træningskampe, og ligner en der virkelig vil kæmpe sig tilbage i startopstillingen.

Jeg vil sgu gerne indrømme at Kusk har set bedre ud. Indrømmer også der har været tider, hvor jeg har ønsket ham væk.
Faktum er, skal vi have plads til Kusk, så skal vi gå på kompromis med andet. Jeg ved ikke om det er det rigtige at gøre, men han har leveret godt i de tre træningskampe indtil nu.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 30. aug 2020, 13:52

Ferreira ser jeg ikke blive en gevinst før anden halvdel af sæsonen. Han er meget langsom, og ikke imponerende i presspillet eller besidder nogen god timing. Kakeeto må vel på nuværende tidspunkt være foretrukket som Fossums makker centralt. Han havde endnu et fint indhop i går, og virker til at være blevet lidt bedre på bolden hvilket der også var behov for.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 30. aug 2020, 19:41

De bedste forstærkninger, man kan få, er at eksisterende spillere i truppen løfter deres niveau. Det ser ud til, at Kusk er blomstret op her i opstarten, og en Kusk på topniveau kan forstærke stort set alle hold i ligaen.

Hvis det er resultatet af indkøbsstrategien - altså at de nye folk kan presse de eksisterende til at præstere deres topniveau, så er de alle pengene værd allerede!

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af 9520AaB » 30. aug 2020, 21:42

BoT skrev:De bedste forstærkninger, man kan få, er at eksisterende spillere i truppen løfter deres niveau. Det ser ud til, at Kusk er blomstret op her i opstarten, og en Kusk på topniveau kan forstærke stort set alle hold i ligaen.

Hvis det er resultatet af indkøbsstrategien - altså at de nye folk kan presse de eksisterende til at præstere deres topniveau, så er de alle pengene værd allerede!
Hvis vi kører ud af det spor, så har Pallesen vel også taget et step up.
Okore uden fejl ville også være forbedring.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 31. aug 2020, 06:58

BoT skrev:
30. aug 2020, 19:41
De bedste forstærkninger, man kan få, er at eksisterende spillere i truppen løfter deres niveau. Det ser ud til, at Kusk er blomstret op her i opstarten, og en Kusk på topniveau kan forstærke stort set alle hold i ligaen.

Kusk bliver bare aldrig en spiller der dominerer i alle kampe. Han kommer til at have anonyme kampe.

Ryger han så på bænken igen? Kan Friis så endnu en gang ikke bruge ham fordi han ikke er god nok i det defensive?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 31. aug 2020, 07:11

Forza skrev:
31. aug 2020, 06:58
Kusk bliver bare aldrig en spiller der dominerer i alle kampe. Han kommer til at have anonyme kampe.

Ryger han så på bænken igen? Kan Friis så endnu en gang ikke bruge ham fordi han ikke er god nok i det defensive?
Der er ingen AaB-spillere der “dominerer i alle kampe”.
Hvem vil du spille i stedet?

Offensiv flair kommer med en pris. Du kan godt få defensivt rugbrødsarbejde med Børsting, men så får du også en spiller med yderst begrænset teknik, der ikke gør sine medspillere bedre. Og frem for alt ikke kan bruges til at åbne modstandernes forsvar.
Vi har brug for spillere der kan spille kvikt og hurtigt. Den offensiv vi afsluttede foråret med, vil over en hel sæson ikke kunne lave tilnærmelsesvis nok mål til at sparke os derop hvor vi gerne vil være.

Ala
1. div
1. div

Indlæg af Ala » 31. aug 2020, 10:38

jonas386 skrev:
30. aug 2020, 13:52
Ferreira ser jeg ikke blive en gevinst før anden halvdel af sæsonen. Han er meget langsom, og ikke imponerende i presspillet eller besidder nogen god timing. Kakeeto må vel på nuværende tidspunkt være foretrukket som Fossums makker centralt. Han havde endnu et fint indhop i går, og virker til at være blevet lidt bedre på bolden hvilket der også var behov for.
Satme hurtigt en mand, som ellers er varskoet som 'ude af form', allerede er dømt. Ikke bare af dig, men flere herinde. Selvom jeg er en smule skeptisk ved indkøbene, så synes jeg dælme godt nok de skal have tid til at vise sig frem, før de bliver dømt ude.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 31. aug 2020, 11:07

Ala skrev:
31. aug 2020, 10:38
jonas386 skrev:
Satme hurtigt en mand, som ellers er varskoet som 'ude af form', allerede er dømt. Ikke bare af dig, men flere herinde. Selvom jeg er en smule skeptisk ved indkøbene, så synes jeg dælme godt nok de skal have tid til at vise sig frem, før de bliver dømt ude.
Jeg tror ikke at han kommer til at banke døren ind til startopstillingen lige med det første. Kommer den erstatning for Olsen vi er blevet lovet, så bliver det endnu sværere for ham. Form eller ej, så finder jeg både hans placeringsevne og generelle defensive egenskaber til at være et niveau eller to under det vi har brug for. Han er ok med bolden, men det er så også det. Han virker meget tung og langsom. Langsomt opfattende og har ikke umiddelbart den ild i øjnene der kan kompensere.
Da Randers fandt ud af at de bare kunne spille igennem centralt, så kom målene og chancerne også lige pludselig.

Jeg tror ikke det er tilfældigt, at han er fundet hos et bundhold i den næstbedste række, og at næste stop blev dansk fodbold frem for en bedre klub i Portugal. Interessen har nok bare ikke været der.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 31. aug 2020, 11:11

Julgranen skrev:
31. aug 2020, 07:11
Forza skrev:
31. aug 2020, 06:58

Der er ingen AaB-spillere der “dominerer i alle kampe”.
Hvem vil du spille i stedet?

Offensiv flair kommer med en pris. Du kan godt få defensivt rugbrødsarbejde med Børsting, men så får du også en spiller med yderst begrænset teknik, der ikke gør sine medspillere bedre. Og frem for alt ikke kan bruges til at åbne modstandernes forsvar.
Vi har brug for spillere der kan spille kvikt og hurtigt. Den offensiv vi afsluttede foråret med, vil over en hel sæson ikke kunne lave tilnærmelsesvis nok mål til at sparke os derop hvor vi gerne vil være.
Du misforstår mig. Jeg er helt enig med dig. Jeg frygter bare at Friis pludselig dropper ham helt, når han igen rammer en anonym kamp.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 31. aug 2020, 11:56

jonas386 skrev:
31. aug 2020, 11:07
Ala skrev:
31. aug 2020, 10:38
jonas386 skrev:
Jeg tror ikke at han kommer til at banke døren ind til startopstillingen lige med det første. Kommer den erstatning for Olsen vi er blevet lovet, så bliver det endnu sværere for ham. Form eller ej, så finder jeg både hans placeringsevne og generelle defensive egenskaber til at være et niveau eller to under det vi har brug for. Han er ok med bolden, men det er så også det. Han virker meget tung og langsom. Langsomt opfattende og har ikke umiddelbart den ild i øjnene der kan kompensere.
Da Randers fandt ud af at de bare kunne spille igennem centralt, så kom målene og chancerne også lige pludselig.

Jeg tror ikke det er tilfældigt, at han er fundet hos et bundhold i den næstbedste række, og at næste stop blev dansk fodbold frem for en bedre klub i Portugal. Interessen har nok bare ikke været der.
Du føler dig simpelthen berretiget til at konkludere så definitivt på baggrund af to halvlege, for en spiller der ikke har spillet kamp i et halvt år, som spiller på et nyt hold, med en ny stil i et fremmed land, med et sprog han ikke er 100% skarp i, under en opstart hvor der har været meget fokus på hård træning. Det syntes jeg er vildt, og jeg mindes ikke at du nogensinde har været lige så hurtig på aftrækkeren omkring vores egne talenter.

Mht. det sidste så kan jeg ikke se der har været nogen informationer fremme der understøtter dine fornemmelser. Hvad ved du om andre klubber har haft interesse i ham?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 31. aug 2020, 12:42

Jeg synes ikke, at det er så kontroversielt at mene han får en lang vej til startopstillingen. Vi er gået over til to mand på midtbanen, noget jeg bed mærke i, at Pedro også selv påpegede i det første interview. Jeg antager, at vi får en 8'er mere ind til starteren, og som skal spille ved siden af Fossum i første omgang.
Derudover har Kakeeto gjort det fint når han har fået chancen, og i opstarten synes jeg, at han har spillet med mere selvtillid og overskud end ellers, og har vist eksempler på, at han også kan sætte en mand og spille den mere risikable aflevering. Igen ser jeg det ikke som kontroversielt at Kakeeto pt skulle være foran.

Hvis vi får den ekstra profil, og Kakeeto som en begyndelse er tættest på starteren, så bliver det en lang vej for vores portugisiske ven. Jeg afskriver ham ikke, men jeg ser ham ikke som en direkte forstærkning her og nu, blandt andet pga nogle af de ting du selv nævner. Sidst, så nævnte Inge også at han er hentet som konkurrence til MC/Kakeeto. Det tolker som at minimum en af de to er fortid snarest, måske først til vinter, og at det forventes, at Pedro kan mindske afstanden mellem starterne og reserverne.

Angående hans nuværende evner, så kan jeg anbefale at se kampen mod Randers igen. I nærmest samtlige omstillinger kommer han i feltet efter Fossum. Både defensivt og offensivt. Både ved straffesparket til 1-2 målet og ved 1-3 målet har han bare opgivet sit tilbageløb, og lunter tilbage fra midtercirklen, mens Randers har folk stormende ind i feltet. Ved 1-1 målet tror jeg ikke engang han når tilbage på egen banehalvdel, efter han væltede i en direkte duel der var opløbet til Randers kontra.

Jeg kender ikke til andre klubbers interesse. Jeg skriver derfor 'tror'. Generelt er jeg noget skeptisk når der snakkes hollandske, tyske, portugisiske, spanske, østrigske, belgiske osv. marginalspillere til danske klubber. Den hjemlige liga er mere attraktiv. Pengene og udstillingsvinduet bedre. Hvis de ender hos et dansk sub-top hold, går jeg som udgangspunkt ud fra, at det skyldes mangel på evner til hvad der svarer til et hjemligt midterhold, og så er de sjældent gode nok til vores ambitioner.
Det viser sig jo også ofte at være tilfældet. They are not sending their best, ville Trump vel mene.

Selvfølgelig findes der undtagelser, og jeg argumenterer ikke for, at vi aldrig skal hente spillere på de markeder.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 31. aug 2020, 13:39

jonas386 skrev:
31. aug 2020, 12:42
Jeg synes ikke, at det er så kontroversielt at mene han får en lang vej til startopstillingen. Vi er gået over til to mand på midtbanen, noget jeg bed mærke i, at Pedro også selv påpegede i det første interview. Jeg antager, at vi får en 8'er mere ind til starteren, og som skal spille ved siden af Fossum i første omgang.
Derudover har Kakeeto gjort det fint når han har fået chancen, og i opstarten synes jeg, at han har spillet med mere selvtillid og overskud end ellers, og har vist eksempler på, at han også kan sætte en mand og spille den mere risikable aflevering. Igen ser jeg det ikke som kontroversielt at Kakeeto pt skulle være foran.

Hvis vi får den ekstra profil, og Kakeeto som en begyndelse er tættest på starteren, så bliver det en lang vej for vores portugisiske ven. Jeg afskriver ham ikke, men jeg ser ham ikke som en direkte forstærkning her og nu, blandt andet pga nogle af de ting du selv nævner. Sidst, så nævnte Inge også at han er hentet som konkurrence til MC/Kakeeto. Det tolker som at minimum en af de to er fortid snarest, måske først til vinter, og at det forventes, at Pedro kan mindske afstanden mellem starterne og reserverne.

Angående hans nuværende evner, så kan jeg anbefale at se kampen mod Randers igen. I nærmest samtlige omstillinger kommer han i feltet efter Fossum. Både defensivt og offensivt. Både ved straffesparket til 1-2 målet og ved 1-3 målet har han bare opgivet sit tilbageløb, og lunter tilbage fra midtercirklen, mens Randers har folk stormende ind i feltet. Ved 1-1 målet tror jeg ikke engang han når tilbage på egen banehalvdel, efter han væltede i en direkte duel der var opløbet til Randers kontra.

Jeg kender ikke til andre klubbers interesse. Jeg skriver derfor 'tror'. Generelt er jeg noget skeptisk når der snakkes hollandske, tyske, portugisiske, spanske, østrigske, belgiske osv. marginalspillere til danske klubber. Den hjemlige liga er mere attraktiv. Pengene og udstillingsvinduet bedre. Hvis de ender hos et dansk sub-top hold, går jeg som udgangspunkt ud fra, at det skyldes mangel på evner til hvad der svarer til et hjemligt midterhold, og så er de sjældent gode nok til vores ambitioner.
Det viser sig jo også ofte at være tilfældet. They are not sending their best, ville Trump vel mene.

Selvfølgelig findes der undtagelser, og jeg argumenterer ikke for, at vi aldrig skal hente spillere på de markeder.
Nej, han skal i gang, så det er ikke kontroversielt at du mener han har et stykke vej til startopstillingen. Men, det jeg anfægter af grundlaget for dine konklusioner som er baseret på to halvlege. Jeg inddrager en masse forbehold, men dem ignorerer du tilsyneladende. Derudover anfægter jeg rationalet i at bare fordi en spiller bliver hentet af en udlandsk klub som ikke er i toppen af fødekæden, så er det udtryk for at han ikke er god nok til de klubber. Fordi, igen, det du ved intet om hvilken interesse der har været. Du ved ikke om de 8 øverste LIGA NOS-klubber overhovedet mangler sådan en spillertype eller kan love ham spillertid. Du ved heller ikke om topklubberne i portugal har lyst til at købe en spiller som er delejet af en anden klub. Du ved ikke om spilleren gerne vil på eventyr. Du ved ikke om de relevante klubber har scouted ham lige så grundigt som vi har. Og jeg ved ikke hvorfor du kalder ham marginalspiller og sammenligner ham med andre marginalspillere. Han var ikke marginalspiller.

Og mhj. marginalspillere fra de ligaer du nævner der sjældent har niveau til vores klub. Så kan jeg da godt komme på et par stykker der har gjort det ok. E.g. Lucas, Fossum, Rinne, Thelander.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 31. aug 2020, 14:19

Der alle er skandinaviske spillere og hentet som profiler. For de nævnte er Portugal, Belgien, Holland ikke en hjemlig liga. Danmark er et ret oplagt valg for sådanne spillere. Det er den ikke for portugisiske. Du antager, at han i AaB er købt ind til starteren. Det er så omvendt ikke mit indtryk, og derfor kalder jeg ham marginalspiller. For det er han - for os. At han har været en vigtig spiller for et bundhold i den næstbedste portugisiske række bør ikke i sig selv give hverken status eller flytte tættere på start-11'eren.

Det er da muligt, at han lige tilfældigvis er overset af portugisiske klubber. Det kan også være han bare ikke har et niveau der er specielt interessant for klubber på højere niveau. Han har jo ikke været skadet siden Marts. Det er bekymrende at han i både Silkeborg kampen og igen i Randers kampen er helt væk, når vi har omstillinger i mod os. Det er ikke bare enkelte gange, men konsekvent at han kommer luntende ind i billedet når chancen er overstået. I begge kampe virkede det bare til at spillet gik for stærkt til hans niveau.

Jeg ignorerer ikke dine forbehold, men jeg ser heller ikke hvordan de ændrer på, at han i første omgang har langt til startopstillingen.

Besvar