Ny Træner

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Re: Ny Træner

Indlæg af Jakobsen » 28. dec 2020, 12:24

Jeg noterer mig, at Feher fortsætter. Er det en god ide når manden har gået så hårdt efter chefposten?
Jeg synes måske bare man burde sig tak for nu og lad Cifuentes få en assistent med som er sidestillet med Wurtz.
RAUS RAUS SSE!

FlemmingG
Landshold
Landshold

Indlæg af FlemmingG » 28. dec 2020, 12:24

Og umiddelbart ikke tale om at han har en hær af assistenter med sig. Feher vender tilbage til assistent rollen sammen med Würtz.... jeg er umiddelbart positiv, men ikke euforisk

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 28. dec 2020, 12:26

Jakobsen skrev:
28. dec 2020, 12:24
Jeg noterer mig, at Feher fortsætter. Er det en god ide når manden har gået så hårdt efter chefposten?
Jeg synes måske bare man burde sig tak for nu og lad Cifuentes få en assistent med som er sidestillet med Wurtz.
Enig.

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af 9520AaB » 28. dec 2020, 12:31

Julgranen skrev:
Jakobsen skrev:
Enig.
Også enig.
Men Feher har udløb til sommer, så mon ikke det bliver naturlig afgang.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

andreasaab89
Allstar
Allstar

Indlæg af andreasaab89 » 28. dec 2020, 12:32

Jakobsen skrev:
Hvor ser du at Feher har gået hårdt efter cheftrænerposten? Der er da ikke mange af hans interviews, udtalelser der antyder dette?
Ja efter 3 sejre i starten drømte han nok lidt. Men han er nok også hurtigt blevet klogere efter at resultaterne er begyndt at blive dårligere og har kunnet se at han ikke har magtet opgaven.

Jeg glæder mig til Cifuentes.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 28. dec 2020, 12:34

Dejligt det nu er på plads. Cifuentes var den i rygtegryden, jeg håbede mindst på, håber jeg bliver positivt overrasket.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

TK-allez
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Lucas Andersen

Indlæg af TK-allez » 28. dec 2020, 12:35

Brodernumsi skrev:
28. dec 2020, 12:34
Dejligt det nu er på plads. Cifuentes var den i rygtegryden, jeg håbede mindst på, håber jeg bliver positivt overrasket.
Han var omvendt den, jeg håbede mest på. Der er vi så forskellige.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 28. dec 2020, 12:37

TK-allez skrev:
28. dec 2020, 12:35
Brodernumsi skrev:
Jeg kunne umiddelbart se fordele/ulemper ved både ham og Gustafsson, men efter Inge har siddet med de direkte samtaler og taget referencer, så stoler jeg på han har truffet det valg, han mener er det rigtige for os.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 28. dec 2020, 12:38

andreasaab89 skrev:
28. dec 2020, 12:32
Jakobsen skrev:
Hvor ser du at Feher har gået hårdt efter cheftrænerposten? Der er da ikke mange af hans interviews, udtalelser der antyder dette?
Ja efter 3 sejre i starten drømte han nok lidt. Men han er nok også hurtigt blevet klogere efter at resultaterne er begyndt at blive dårligere og har kunnet se at han ikke har magtet opgaven.

Jeg glæder mig til Cifuentes.
Jeg er meget enig. Udadtil har han i hvert fald optrådt ret diplomatisk i forhold til jobbet og fremtiden i AaB. Kan ikke se at det udelukker ham som cheftræner overhovedet.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 28. dec 2020, 12:39

Forza skrev:
28. dec 2020, 12:37
TK-allez skrev:
28. dec 2020, 12:35
Brodernumsi skrev:
Jeg kunne umiddelbart se fordele/ulemper ved både ham og Gustafsson, men efter Inge har siddet med de direkte samtaler og taget referencer, så stoler jeg på han har truffet det valg, han mener er det rigtige for os.
Håber du har ret i den fortolkning, og vi ikke er endt med Inges tredje- eller fjerdevalg.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 28. dec 2020, 12:41

AaB smører godt med positive ord på ham. Det er ikke betryggende, hvis de er nød til at tale ham op. Specielt offensivdelen klinger hult, når hans holde kun scorer hver anden måned.

Men glad for at træneren er på plads. Håber han kan leve op til ordene. Og helt sikkert ikke en træner fra den almindelige karrusel
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 28. dec 2020, 12:46

Jeg forstår ikke. Sagde Feher ikke op den anden dag, hvor medierne snakkede om at det ikke blev ham? Jeg forstod det som at han var ude af vagten med øjeblikkelig virkning, fordi han ikke følte han kunne gå tilbage som assistent.

Jeg håber der er plads til dem begge, især hvis Cifuentes kommer alene
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 28. dec 2020, 12:48

Jakobsen skrev:
28. dec 2020, 11:53
Cifuentes meldes på plads!
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ab-traener

Ved sgu ikke, hvad jeg synes. Håber vi har fundet en juvel der kan forny klubben og skabe stærkere kultur, men frygter en spansk Jonas Dal.
Dog positivt, at det virker til at han har været et hot emne fra starten.
Velkommen til Cifuentes

"Barceloneseren Martí Cifuentes taler flydende spansk, engelsk og italiensk, ligesom han kan begå sig på norsk og fransk."

Det her er ikke nogen Jonas Dal:-) tvivler på han er lige så ambitiøs som Cifuentes virker til at være.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 28. dec 2020, 12:54

Julgranen skrev:
28. dec 2020, 12:26
Jakobsen skrev:
Enig.
Det er ret overraskende. Sagde Feher ikke direkte, at han ikke kunne se sig selv gå tilbage til assistent rollen? Jeg tænker derfor at det er midlertidigt indtil AaB har hele det fremtidige team på plads. Man har vel været lidt presset nu her for at få Cifuentes i mål, inden træningsopstart 4. januar.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Ibiza Polar

Indlæg af Ibiza Polar » 28. dec 2020, 12:55

FlæskeFrank skrev:
28. dec 2020, 12:41
AaB smører godt med positive ord på ham. Det er ikke betryggende, hvis de er nød til at tale ham op. Specielt offensivdelen klinger hult, når hans holde kun scorer hver anden måned.

Men glad for at træneren er på plads. Håber han kan leve op til ordene. Og helt sikkert ikke en træner fra den almindelige karrusel
De burde naturligvis have talt ham ned.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 28. dec 2020, 12:55

Hanga skrev:
28. dec 2020, 12:54
Julgranen skrev:
28. dec 2020, 12:26
Jakobsen skrev:
Enig.
Det er ret overraskende. Sagde Feher ikke direkte, at han ikke kunne se sig selv gå tilbage til assistent rollen? Jeg tænker derfor at det er midlertidigt indtil AaB har hele det fremtidige team på plads. Man har vel været lidt presset nu her for at få Cifuentes i mål, inden træningsopstart 4. januar.
Der var rygter om han havde sagt det internt - men han har ikke udtalt det offentligt.

FlemmingG
Landshold
Landshold

Indlæg af FlemmingG » 28. dec 2020, 13:00

At han kan begå sig på så mange sprog, betyder naturligvis at han er forholdsvis nem at integrere i klubben. Samtidig siger det også noget om, at det er en person med en rimelig høj intelligens - ikke specielt mange der har samme evner. Om den intelligens, så kan bruges rent fodboldfagligt - det må tiden vise

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 28. dec 2020, 13:04

Ibiza Polar skrev:
28. dec 2020, 12:55
FlæskeFrank skrev:

Naturligvis ikke. Men de kunne have sagt, at tilgang til tingene var de samme som vi gerne ville have. At han har set mange fodboldkulturer og vist gennem de sidste år at lave gode resultat, sandefjord bedste resultat i 10 år.
- FlæskeFrank

Ibiza Polar

Indlæg af Ibiza Polar » 28. dec 2020, 13:11

FlæskeFrank skrev:
28. dec 2020, 13:04
Ibiza Polar skrev:
28. dec 2020, 12:55
FlæskeFrank skrev:

Naturligvis ikke. Men de kunne have sagt, at tilgang til tingene var de samme som vi gerne ville have. At han har set mange fodboldkulturer og vist gennem de sidste år at lave gode resultat, sandefjord bedste resultat i 10 år.
Aha. Præcis som de gjorde. :thumbsup:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 28. dec 2020, 13:14

FlemmingG skrev:
28. dec 2020, 13:00
At han kan begå sig på så mange sprog, betyder naturligvis at han er forholdsvis nem at integrere i klubben. Samtidig siger det også noget om, at det er en person med en rimelig høj intelligens - ikke specielt mange der har samme evner. Om den intelligens, så kan bruges rent fodboldfagligt - det må tiden vise
Det er vist mere noget med verbal arbejdshukommelse det der med at kunne lære sprog. Jeg forestiller mig at gode evner i den retning i hvert fald hjælper med at forklare sine taktisk overvejelser til omgivelserne, eller rettere, at lære hvilke "sprog" man bedst skal gebærde sig på i mødet med forskellige modtagere. Så det er nok ikke så skidt.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Besvar