Ny Træner
Re: Ny Træner
Jeg noterer mig, at Feher fortsætter. Er det en god ide når manden har gået så hårdt efter chefposten?
Jeg synes måske bare man burde sig tak for nu og lad Cifuentes få en assistent med som er sidestillet med Wurtz.
Jeg synes måske bare man burde sig tak for nu og lad Cifuentes få en assistent med som er sidestillet med Wurtz.
RAUS RAUS SSE!
Og umiddelbart ikke tale om at han har en hær af assistenter med sig. Feher vender tilbage til assistent rollen sammen med Würtz.... jeg er umiddelbart positiv, men ikke euforisk
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Også enig.
Men Feher har udløb til sommer, så mon ikke det bliver naturlig afgang.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
andreasaab89
- Allstar

Hvor ser du at Feher har gået hårdt efter cheftrænerposten? Der er da ikke mange af hans interviews, udtalelser der antyder dette?
Ja efter 3 sejre i starten drømte han nok lidt. Men han er nok også hurtigt blevet klogere efter at resultaterne er begyndt at blive dårligere og har kunnet se at han ikke har magtet opgaven.
Jeg glæder mig til Cifuentes.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Dejligt det nu er på plads. Cifuentes var den i rygtegryden, jeg håbede mindst på, håber jeg bliver positivt overrasket.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Han var omvendt den, jeg håbede mest på. Der er vi så forskellige.Brodernumsi skrev: ↑28. dec 2020, 12:34Dejligt det nu er på plads. Cifuentes var den i rygtegryden, jeg håbede mindst på, håber jeg bliver positivt overrasket.
Jeg kunne umiddelbart se fordele/ulemper ved både ham og Gustafsson, men efter Inge har siddet med de direkte samtaler og taget referencer, så stoler jeg på han har truffet det valg, han mener er det rigtige for os.TK-allez skrev: ↑28. dec 2020, 12:35Han var omvendt den, jeg håbede mest på. Der er vi så forskellige.Brodernumsi skrev: ↑28. dec 2020, 12:34Dejligt det nu er på plads. Cifuentes var den i rygtegryden, jeg håbede mindst på, håber jeg bliver positivt overrasket.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jeg er meget enig. Udadtil har han i hvert fald optrådt ret diplomatisk i forhold til jobbet og fremtiden i AaB. Kan ikke se at det udelukker ham som cheftræner overhovedet.andreasaab89 skrev: ↑28. dec 2020, 12:32Hvor ser du at Feher har gået hårdt efter cheftrænerposten? Der er da ikke mange af hans interviews, udtalelser der antyder dette?
Ja efter 3 sejre i starten drømte han nok lidt. Men han er nok også hurtigt blevet klogere efter at resultaterne er begyndt at blive dårligere og har kunnet se at han ikke har magtet opgaven.
Jeg glæder mig til Cifuentes.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Håber du har ret i den fortolkning, og vi ikke er endt med Inges tredje- eller fjerdevalg.Forza skrev: ↑28. dec 2020, 12:37Jeg kunne umiddelbart se fordele/ulemper ved både ham og Gustafsson, men efter Inge har siddet med de direkte samtaler og taget referencer, så stoler jeg på han har truffet det valg, han mener er det rigtige for os.TK-allez skrev: ↑28. dec 2020, 12:35Han var omvendt den, jeg håbede mest på. Der er vi så forskellige.Brodernumsi skrev: ↑28. dec 2020, 12:34Dejligt det nu er på plads. Cifuentes var den i rygtegryden, jeg håbede mindst på, håber jeg bliver positivt overrasket.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
AaB smører godt med positive ord på ham. Det er ikke betryggende, hvis de er nød til at tale ham op. Specielt offensivdelen klinger hult, når hans holde kun scorer hver anden måned.
Men glad for at træneren er på plads. Håber han kan leve op til ordene. Og helt sikkert ikke en træner fra den almindelige karrusel
Men glad for at træneren er på plads. Håber han kan leve op til ordene. Og helt sikkert ikke en træner fra den almindelige karrusel
- FlæskeFrank
Jeg forstår ikke. Sagde Feher ikke op den anden dag, hvor medierne snakkede om at det ikke blev ham? Jeg forstod det som at han var ude af vagten med øjeblikkelig virkning, fordi han ikke følte han kunne gå tilbage som assistent.
Jeg håber der er plads til dem begge, især hvis Cifuentes kommer alene
Jeg håber der er plads til dem begge, især hvis Cifuentes kommer alene
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Velkommen til CifuentesJakobsen skrev: ↑28. dec 2020, 11:53Cifuentes meldes på plads!
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ab-traener
Ved sgu ikke, hvad jeg synes. Håber vi har fundet en juvel der kan forny klubben og skabe stærkere kultur, men frygter en spansk Jonas Dal.
Dog positivt, at det virker til at han har været et hot emne fra starten.
"Barceloneseren Martí Cifuentes taler flydende spansk, engelsk og italiensk, ligesom han kan begå sig på norsk og fransk."
Det her er ikke nogen Jonas Dal:-) tvivler på han er lige så ambitiøs som Cifuentes virker til at være.
Det er ret overraskende. Sagde Feher ikke direkte, at han ikke kunne se sig selv gå tilbage til assistent rollen? Jeg tænker derfor at det er midlertidigt indtil AaB har hele det fremtidige team på plads. Man har vel været lidt presset nu her for at få Cifuentes i mål, inden træningsopstart 4. januar.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Ibiza Polar
De burde naturligvis have talt ham ned.FlæskeFrank skrev: ↑28. dec 2020, 12:41AaB smører godt med positive ord på ham. Det er ikke betryggende, hvis de er nød til at tale ham op. Specielt offensivdelen klinger hult, når hans holde kun scorer hver anden måned.
Der var rygter om han havde sagt det internt - men han har ikke udtalt det offentligt.Hanga skrev: ↑28. dec 2020, 12:54Det er ret overraskende. Sagde Feher ikke direkte, at han ikke kunne se sig selv gå tilbage til assistent rollen? Jeg tænker derfor at det er midlertidigt indtil AaB har hele det fremtidige team på plads. Man har vel været lidt presset nu her for at få Cifuentes i mål, inden træningsopstart 4. januar.
At han kan begå sig på så mange sprog, betyder naturligvis at han er forholdsvis nem at integrere i klubben. Samtidig siger det også noget om, at det er en person med en rimelig høj intelligens - ikke specielt mange der har samme evner. Om den intelligens, så kan bruges rent fodboldfagligt - det må tiden vise
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Naturligvis ikke. Men de kunne have sagt, at tilgang til tingene var de samme som vi gerne ville have. At han har set mange fodboldkulturer og vist gennem de sidste år at lave gode resultat, sandefjord bedste resultat i 10 år.Ibiza Polar skrev: ↑28. dec 2020, 12:55De burde naturligvis have talt ham ned.FlæskeFrank skrev: ↑28. dec 2020, 12:41AaB smører godt med positive ord på ham. Det er ikke betryggende, hvis de er nød til at tale ham op. Specielt offensivdelen klinger hult, når hans holde kun scorer hver anden måned.
- FlæskeFrank
-
Ibiza Polar
Aha. Præcis som de gjorde.FlæskeFrank skrev: ↑28. dec 2020, 13:04Naturligvis ikke. Men de kunne have sagt, at tilgang til tingene var de samme som vi gerne ville have. At han har set mange fodboldkulturer og vist gennem de sidste år at lave gode resultat, sandefjord bedste resultat i 10 år.Ibiza Polar skrev: ↑28. dec 2020, 12:55De burde naturligvis have talt ham ned.FlæskeFrank skrev: ↑28. dec 2020, 12:41AaB smører godt med positive ord på ham. Det er ikke betryggende, hvis de er nød til at tale ham op. Specielt offensivdelen klinger hult, når hans holde kun scorer hver anden måned.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er vist mere noget med verbal arbejdshukommelse det der med at kunne lære sprog. Jeg forestiller mig at gode evner i den retning i hvert fald hjælper med at forklare sine taktisk overvejelser til omgivelserne, eller rettere, at lære hvilke "sprog" man bedst skal gebærde sig på i mødet med forskellige modtagere. Så det er nok ikke så skidt.FlemmingG skrev: ↑28. dec 2020, 13:00At han kan begå sig på så mange sprog, betyder naturligvis at han er forholdsvis nem at integrere i klubben. Samtidig siger det også noget om, at det er en person med en rimelig høj intelligens - ikke specielt mange der har samme evner. Om den intelligens, så kan bruges rent fodboldfagligt - det må tiden vise
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus